Niet van jou.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere leeftijd heeft zijn leuke en mindere leuke kanten. Rond 12/13/14 beginnen ze echt een onafhankelijke eigen karakter te ontwikkelen. Die van mij (13) is een beetje nerdy, slim, en soms enorm koppig. Geen idee van wie ze dat heeft
Kree je bent een schatjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet zo bedoelt, meer in de zin je hebt de verantwoording erover wss?
En hier beginnen we net aan het mobiele telefoon hoofdstukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja de "mijne" heeft whatsapp verwijderd, belt en smst alleen maar met vrienden
Ben echt wel trots whahaha
haha ja speklap praat alleen nog in smileys, kun je niet zoveel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je bent een schatjeje maakt hem gewoon
![]()
* Harrie gaat ff badderen en wenst jullie veel succes met die smileydiaree van dat kansloze kutkind
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet van jou.
Want jij hebt het nog.
Badder ze!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je bent een schatjeje maakt hem gewoon
![]()
* Harrie gaat ff badderen en wenst jullie veel succes met die smileydiaree van dat kansloze kutkind
Netjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging fantastisch!!
Denk dat ik t doortrek naar dry 2024
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet morgen echt even gaan zorgen dat ik chips in huis haal
Neejoh een gebalanceerde maaltijd vol vitamines en vezelsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet morgen echt even gaan zorgen dat ik chips in huis haal
Pizzaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh een gebalanceerde maaltijd vol vitamines en vezels
Rustig slapen en weer wakker worden morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
Slapen of nooit meer slapen?
ik heb overal chips in huis, in mijn pasjes, mijn smartphone, wasmachine, vaatwasser, laptop etcquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nu geen chips in huis en het is weekend...m
Fuck youquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb overal chips in huis, in mijn pasjes, mijn smartphone, wasmachine, vaatwasser, laptop etc
ik ken dit verhaal maar al te goed, een maand het volhouden ok, een jaar het volhouden lukt me ook nog.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NetjesWel beter eigenlijk...
Wat me wel opviel is hoe raar en naar je gekeken wordt als je een Radler of alcoholvrij biertje besteld / drinkt met vriendenJe krijgt er toch opmerkingen over...
Begon eigenlijk als een weddenschapje met mijn vrouw tijdens de kerst. Ik zei dat ik makkelijk een maand geen alcohol kon drinken. Dusja, daar hield ze me aan![]()
En eerlijk gezegd, ik voel me ook wel een stuk fitter na een maand geen bier
Daar zitten nog wel wat opties tussenin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
nachtje doorhalen joh, maakt jou het uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
Of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rustig slapen en weer wakker worden morgen
doe rustigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Fuck you
Je weet goed dat ik potato chips bedoel
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
nachtje doorhalen joh, maakt jou het uit
Woon jij in Limburg?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb deze gemaakt gisteren samen met mijn zoontje van 5 (zoontje mag al het werk doenalles in een schaal gooien, mengen, mixen, kneden
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
Deze appeltaart hebben we vorige week gemaakt (meer suiker dan appel. Ongelooflijk hoeveel suiker daarin moet)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb deze gemaakt gisteren samen met mijn zoontje van 5 (zoontje mag al het werk doenalles in een schaal gooien, mengen, mixen, kneden
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
Deze appeltaart hebben we vorige week gemaakt (meer suiker dan appel. Ongelooflijk hoeveel suiker daarin moet)
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |