Rustig slapen en weer wakker worden morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
Slapen of nooit meer slapen?
ik heb overal chips in huis, in mijn pasjes, mijn smartphone, wasmachine, vaatwasser, laptop etcquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nu geen chips in huis en het is weekend...m
Fuck youquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb overal chips in huis, in mijn pasjes, mijn smartphone, wasmachine, vaatwasser, laptop etc
ik ken dit verhaal maar al te goed, een maand het volhouden ok, een jaar het volhouden lukt me ook nog.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NetjesWel beter eigenlijk...
Wat me wel opviel is hoe raar en naar je gekeken wordt als je een Radler of alcoholvrij biertje besteld / drinkt met vriendenJe krijgt er toch opmerkingen over...
Begon eigenlijk als een weddenschapje met mijn vrouw tijdens de kerst. Ik zei dat ik makkelijk een maand geen alcohol kon drinken. Dusja, daar hield ze me aan![]()
En eerlijk gezegd, ik voel me ook wel een stuk fitter na een maand geen bier
Daar zitten nog wel wat opties tussenin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
nachtje doorhalen joh, maakt jou het uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:20 schreef HappyCharly het volgende:
Wat zal ik doen..
Of nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Rustig slapen en weer wakker worden morgen
doe rustigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Fuck you
Je weet goed dat ik potato chips bedoel
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
nachtje doorhalen joh, maakt jou het uit
Woon jij in Limburg?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb deze gemaakt gisteren samen met mijn zoontje van 5 (zoontje mag al het werk doenalles in een schaal gooien, mengen, mixen, kneden
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
Deze appeltaart hebben we vorige week gemaakt (meer suiker dan appel. Ongelooflijk hoeveel suiker daarin moet)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb deze gemaakt gisteren samen met mijn zoontje van 5 (zoontje mag al het werk doenalles in een schaal gooien, mengen, mixen, kneden
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
Deze appeltaart hebben we vorige week gemaakt (meer suiker dan appel. Ongelooflijk hoeveel suiker daarin moet)
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:23 schreef Stoorzendert het volgende:
)
Kersenvlaai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neehoor. Het mag alleen Limburgse vlaai heten als t uit Limburg komt. Vlaai is niet beschermd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef Speklap3000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)chermd-streekproduct
Het is alleen maar vlaai als het uit Limburg komt. Anders is het...iets anders
oquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor. Het mag alleen Limburgse vlaai heten als t uit Limburg komt. Vlaai is niet beschermd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |