Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Devje hoe was het wandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
LOl de verhalen krijg ik dan mee van mijn broertje en heb zelf geen kinderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij is wel op zo'n leeftijd dat hij nog niet helemaal weet wat wel mag en wat niet, dus zit overal aan omdat ie nieuwsgierig is
Maarja altijd leuk als ze dan een modem oid volgespoten hebben met scheerschuim enzo en aan stopcontacten hebben gezeten.
Ze hebben wel technisch bloed zal ik maar zeggen,. hahaha herken het soort van toen ik en m'n broertje nog jong waren. Paar keer kortsluiting enzo, wonder boven wonder nooit wat gebeurt ofzo
en met stiften op net gestuckte wanden of behang etc etc. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
waar was je nou geweest?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lekker, mooi weer en mooie natuurDo what you love, love what you do!![]()
Sow! 'Dry Januari' is weer ten eindeMet succes!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er is redelijk dichtbij een pad door het bos van iets meer dan 11 km (heen en terug dus 22). Ik heb daar vandaag bijna 18 van gelopenquote:![]()
Ik schenk even een 'Val-Dieu' in na die pittige maand![]()
Je bent nog daar dan?!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is redelijk dichtbij een pad door het bos van iets meer dan 11 km (heen en terug dus 22). Ik heb daar vandaag bijna 18 van gelopen
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
LOl de verhalen krijg ik dan mee van mijn broertje en heb zelf geen kinderen.
Maarja altijd leuk als ze dan een modem oid volgespoten hebben met scheerschuim enzo en aan stopcontacten hebben gezeten.
Ze hebben wel technisch bloed zal ik maar zeggen,. hahaha herken het soort van toen ik en m'n broertje nog jong waren. Paar keer kortsluiting enzo, wonder boven wonder nooit wat gebeurt ofzo
en met stiften op net gestuckte wanden of behang etc etc. hahaha![]()
![]()
Vanavond eindigt mijn dry January ook. Denk dat ik het bij 1 glas wijn houquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
Hilarisch die stiften jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.: DHier staat ook weer een mooi kunstwerk op de witte muur
stopcontacten leren ze vanzelf afquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.![]()
![]()
![]()
Ik vond het eerste biertje eigenlijk helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanavond eindigt mijn dry January ook. Denk dat ik het bij 1 glas wijn houJe proeft de alcohol dan behoorlijk... Heb het gisteren ook bij 3 gehouden en wat alcoholvrij. Vandaag etentje en ook maar 3 biertjes. Nu een speciaaltje. Daar zal het wel bij blijven. Misschien nog een alcoholvrij, die smaakte best goed
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastigerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hilarisch die stiften jaHier staat ook weer een mooi kunstwerk op de witte muur
![]()
haha die hebben ze wel hoor met stopcontacten, maar ze beginnen nu onderhand handig te worden met schroevendraaiers enzo die overal slingeren omdat er nog beetje halve verbouwing is daar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.![]()
lang leve de aardleks dan maar. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
dat kun je ook koesterenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastiger![]()
![]()
Nja, verven ook geen zin in nu. Plan is toch om die muur te slopen. Mijn vrouw was druk aan het boenen met allerlei chemicaliën, maar ik zei 'ach, heeft wel wat, laat maar staan'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastiger
Met pen schrijven op de TVquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Knippen in lamellen, lijmen op de vloerbedekking.
haha zo grappig en onschuldig allemaal, maar ben dan aan de ene kant blij dat ik dat niet heb hier. maargoed het schattige van ze compenseert zoiets wel weer ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Knippen in lamellen, lijmen op de vloerbedekking.
Het zijn kinderen nou eenmaal en is nooit uit kwade bedoeling. hahaDo what you love, love what you do!![]()
Bij mij ook!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
♡♡♡♡![]()
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Knippen in lamellen, lijmen op de vloerbedekking.![]()
![]()
Mijn printer is nu overigens aan het bevallen van een nieuwe printer![]()
Voor de leek; Ik heb een Voron 2.4R2 (zelfbouw 3D-printer), en deze is nu onderdelen aan het printen voor een nieuwe printer
Daar doen ze in Nederland gelukkig niet aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
zolang ze maar geen kalashnikov tevoorschijn halen![]()
![]()
And that's why I don't want kids.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Noice! Viel het mee? Bij mij alleen op de standaard tijdstippen van een pilsje opentrekken (vr. / za. 17.30uur). Gewoonte denk ikquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik had wel eens op Reddit hier discussie over, vind dat ze in de USA wapens moeten verbieden enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar doen ze in Nederland gelukkig niet aan
Maar zit beetje dat grondrecht ding van ze aan, valt wat voor te zeggen.
Toch denk ik eigenlijk, het helpt niet echt.
maar zo denkt Usa ook over drugs hier bv. het is een ander verhaal, maar zelfde soort idee.
moet je het reguleren of verbieden enzo dat is dan de vraag.Do what you love, love what you do!![]()
In mijn kookboeken kom ik nog weleens een leuke krastekening tegen. Dat is wel weer vertederend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werken![]()
![]()
Je leert vanzelf dat er echt te veel dingen het niet waard zijn om je druk over te maken. En die krant is gewoon netjes van de tafel gekomen, na een tijdjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
And that's why I don't want kids.![]()
Dat is schattigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
In mijn kookboeken kom ik nog weleens een leuke krastekening tegen. Dat is wel weer vertederend.![]()
"De mijne" is nu 25.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leert vanzelf dat er echt te veel dingen het niet waard zijn om je druk over te maken. En die krant is gewoon netjes van de tafel gekomen, na een tijdje
Ik kreeg hem toen hij 12 was
Ik heb altijd pleegkinderen gewild, en dit is prima zo
De niet-meer-puber-des-huizes is nog altijd mijn zorgenkindje.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik weet niet hoor? Denk dat het onwijs leuk kan zijn, maar tegelijk ook een ellende enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
And that's why I don't want kids.
Mss ben ik er ook wel beetje te oud voor nu denk, als ik het zo hoor dan denk ik, hmms leuk om zo ze ff te zien m'n neefjes en nichtjes. Maar ze zijn wel leuk enzo.
maar dat hele opvoeden verhaal. wha nu nog... kweet niet. lijkt me lastig vooral wel.Do what you love, love what you do!![]()
dat klinkt haast als m'n ma die over mij zo praat. hahaha echtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
"De mijne" is nu 25.
De niet-meer-puber-des-huizes is nog altijd mijn zorgenkindje.
Do what you love, love what you do!![]()
Een kind is gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van jou.
.er is geen seconde dat je vrij hebt van je ouder-dutyOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
sommige kinderen die hadden ze beter wat minder beschermernd op kunnen voeden want voor je het weet komen ze niet verder dan een paar smileys en gaan ze zich voortplanten ook nog![]()
De nieuwe Voron (0.2R1 (kleine printer)) wordt blauw met zwart.
Heb maar een Excelletje gemaakt zodat ik bij kan houden wat ik geprint heb. In totaal 146 onderdelenDaarna de kit bestellen (Formbot) waar alle elektronica en mechanica inzit
Net zo complex als een grote V2.4R2 als ik al heb gemaakt, maar dan kleiner. Deze is min of meer bedoelt als back-up (voor als er onderdelen kapot gaan bij de grote printer), en voor kleine prints. Omdat deze kleiner is, zou deze sneller moeten kunnen zijn (kleiner, rigide, hogere acceleratie, etc.)
Hobby....
vooral dat lijkt mij eng. hahaha maar over het algemeen vind ik kinderen wel leuk enzo. maar zeg maar effe zo als ze niet van mij zijn en ik gewoon weg kan gaan hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Een kind is gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van jou.
.er is geen seconde dat je vrij hebt van je ouder-dutyDo what you love, love what you do!![]()
Ja de "mijne" heeft whatsapp verwijderd, belt en smst alleen maar met vrienden
Ben echt wel trots whahahaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ging fantastisch!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice! Viel het mee? Bij mij alleen op de standaard tijdstippen van een pilsje opentrekken (vr. / za. 17.30uur). Gewoonte denk ik
Denk dat ik t doortrek naar dry 2024♡♡♡♡![]()
kinderen zijn toch geen eigendomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
.er is geen seconde dat je vrij hebt van je ouder-dutyverder ben ik het wel met je eens.
![]()
beentjes geslotenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging fantastisch!!
Denk dat ik t doortrek naar dry 2024Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
denk niet zo bedoelt, meer in de zin je hebt de verantwoording erover wss?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
kinderen zijn toch geen eigendomverder ben ik het wel met je eens.
Iedere leeftijd heeft zijn leuke en mindere leuke kanten. Rond 12/13/14 beginnen ze echt een onafhankelijke eigen karakter te ontwikkelen. Die van mij (13) is een beetje nerdy, slim, en soms enorm koppig. Geen idee van wie ze dat heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
"De mijne" is nu 25.
De niet-meer-puber-des-huizes is nog altijd mijn zorgenkindje.![]()
![]()
Heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
In mijn kookboeken kom ik nog weleens een leuke krastekening tegen. Dat is wel weer vertederend.♡♡♡♡![]()
leeftijd?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben echt wel trots whahahaDo what you love, love what you do!![]()
Niet van jou.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedere leeftijd heeft zijn leuke en mindere leuke kanten. Rond 12/13/14 beginnen ze echt een onafhankelijke eigen karakter te ontwikkelen. Die van mij (13) is een beetje nerdy, slim, en soms enorm koppig. Geen idee van wie ze dat heeft
Want jij hebt het nog.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kree je bent een schatjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet zo bedoelt, meer in de zin je hebt de verantwoording erover wss?je maakt hem gewoon
![]()
* Harrie gaat ff badderen en wenst jullie veel succes met die smileydiaree van dat kansloze kutkind![]()
![]()
En hier beginnen we net aan het mobiele telefoon hoofdstukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben echt wel trots whahaha![]()
![]()
haha ja speklap praat alleen nog in smileys, kun je niet zoveel mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je bent een schatjeje maakt hem gewoon
![]()
* Harrie gaat ff badderen en wenst jullie veel succes met die smileydiaree van dat kansloze kutkind
maar slaap lekker jij
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet van jou.
Want jij hebt het nog.![]()
![]()
Badder ze!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree je bent een schatjeje maakt hem gewoon
![]()
* Harrie gaat ff badderen en wenst jullie veel succes met die smileydiaree van dat kansloze kutkind♡♡♡♡![]()
Ik moet morgen echt even gaan zorgen dat ik chips in huis haalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Netjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging fantastisch!!
Denk dat ik t doortrek naar dry 2024Wel beter eigenlijk...
Wat me wel opviel is hoe raar en naar je gekeken wordt als je een Radler of alcoholvrij biertje besteld / drinkt met vriendenJe krijgt er toch opmerkingen over...
Begon eigenlijk als een weddenschapje met mijn vrouw tijdens de kerst. Ik zei dat ik makkelijk een maand geen alcohol kon drinken. Dusja, daar hield ze me aan![]()
En eerlijk gezegd, ik voel me ook wel een stuk fitter na een maand geen bier
hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet morgen echt even gaan zorgen dat ik chips in huis haalDo what you love, love what you do!![]()
Neejoh een gebalanceerde maaltijd vol vitamines en vezelsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet morgen echt even gaan zorgen dat ik chips in huis haalUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pizzaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh een gebalanceerde maaltijd vol vitamines en vezels
♡♡♡♡![]()
Ik heb nu geen chips in huis en het is weekend...mOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: