And that's why I don't want kids.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werken
Noice! Viel het mee? Bij mij alleen op de standaard tijdstippen van een pilsje opentrekken (vr. / za. 17.30uur). Gewoonte denk ikquote:
ik had wel eens op Reddit hier discussie over, vind dat ze in de USA wapens moeten verbieden enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar doen ze in Nederland gelukkig niet aan
In mijn kookboeken kom ik nog weleens een leuke krastekening tegen. Dat is wel weer vertederend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werken
Je leert vanzelf dat er echt te veel dingen het niet waard zijn om je druk over te maken. En die krant is gewoon netjes van de tafel gekomen, na een tijdjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
And that's why I don't want kids.
Dat is schattigquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:06 schreef Shii het volgende:
[..]
In mijn kookboeken kom ik nog weleens een leuke krastekening tegen. Dat is wel weer vertederend.
"De mijne" is nu 25.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je leert vanzelf dat er echt te veel dingen het niet waard zijn om je druk over te maken. En die krant is gewoon netjes van de tafel gekomen, na een tijdje
ik weet niet hoor? Denk dat het onwijs leuk kan zijn, maar tegelijk ook een ellende enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
And that's why I don't want kids.
dat klinkt haast als m'n ma die over mij zo praat. hahaha echtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
"De mijne" is nu 25.
Ik kreeg hem toen hij 12 was
Ik heb altijd pleegkinderen gewild, en dit is prima zo
De niet-meer-puber-des-huizes is nog altijd mijn zorgenkindje.
vooral dat lijkt mij eng. hahaha maar over het algemeen vind ik kinderen wel leuk enzo. maar zeg maar effe zo als ze niet van mij zijn en ik gewoon weg kan gaan hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Een kind is gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van jou.
.er is geen seconde dat je vrij hebt van je ouder-duty
Ging fantastisch!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Noice! Viel het mee? Bij mij alleen op de standaard tijdstippen van een pilsje opentrekken (vr. / za. 17.30uur). Gewoonte denk ik
kinderen zijn toch geen eigendomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Een kind is gewoon 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar van jou.
.er is geen seconde dat je vrij hebt van je ouder-duty
beentjes geslotenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ging fantastisch!!
Denk dat ik t doortrek naar dry 2024
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |