Hilarisch die stiften jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.: D
stopcontacten leren ze vanzelf afquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.![]()
Ik vond het eerste biertje eigenlijk helemaal niet lekkerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanavond eindigt mijn dry January ook. Denk dat ik het bij 1 glas wijn hou
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastigerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hilarisch die stiften jaHier staat ook weer een mooi kunstwerk op de witte muur
haha die hebben ze wel hoor met stopcontacten, maar ze beginnen nu onderhand handig te worden met schroevendraaiers enzo die overal slingeren omdat er nog beetje halve verbouwing is daar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Stopcontacten heb je speciale kinderbeveiliging voor tegenwoordig, dus dat zou niet meer kunnen gebeuren. Stiften op muren is dan wel weer leuk en onschuldig.![]()
dat kun je ook koesterenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastiger
Nja, verven ook geen zin in nu. Plan is toch om die muur te slopen. Mijn vrouw was druk aan het boenen met allerlei chemicaliën, maar ik zei 'ach, heeft wel wat, laat maar staan'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat kun je weer verven. Stiften op een leren bank is wat lastiger
Met pen schrijven op de TVquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Knippen in lamellen, lijmen op de vloerbedekking.
haha zo grappig en onschuldig allemaal, maar ben dan aan de ene kant blij dat ik dat niet heb hier. maargoed het schattige van ze compenseert zoiets wel weer ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Bij mij ook!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow! 'Dry Januari' is weer ten eindeMet succes!
Hier is ooit een krant vast gelijmd aan de tafel. De ene kant was vies, dus moest die opgedraaid worden zodat ze op de schone kant kon werkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Shii het volgende:
Daar doen ze in Nederland gelukkig niet aanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
zolang ze maar geen kalashnikov tevoorschijn halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |