Ja vroeger hadden wij hier achter het centraal waar alle hoeren stonden kan ze zo bij aansluitenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef Lpracing het volgende:
Ariana een outfit aan waarmee ze meteen mee kan gaan werken als ze straks buiten komt.
Anders ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft nu wel een mooie achterkant!
Geeft niet , dacht ik alquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Sorry. Ik zie nu pas dat ik laatste was.
Perron 0quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja vroeger hadden wij hier achter het centraal waar alle hoeren stonden kan ze zo bij aansluiten
ik was ook al checke om te openen maar toen was jij er net hahaquote:
Nieuwe identiteit en verhuizen...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
die mensen in huis moeten daar minstens toch ook over gaan lullen de mannen en vrouwen
Als Tom thuis komt mag hij wel gelijk een straatverbod aanvragen!
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
Teennagels kunnen in beeld komen, dus ook even bijverven.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok Stevie Wonder...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Diegene die Ariana dat jurkje verkocht heeft verdiend een Oscar.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok Stevie Wonder...
"Staat je beeeeeeeeeeldig kind!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zij gaat rechtstreeks naar haar werk als ze eruit komt.. naar de hoek van de straatquote:
Charmantquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:16 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
En dan komt ze ook nog met een bomquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Crisis, is het al carnaval... ziet er niet uit!...
Ben benieuwd, zou ze de tweeling te voorschijn halen als ze naast die 2 in de studio staat?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dan komt ze ook nog met een bom
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ariana had toch zoveel kleren bij zich? Waarom gaat ze dan nu in d'r ondergoed in de live uitzending? Had ze al haar kleren dan al in die vuilniszak gepropt? Had ze niet beter die vuilniszak aan kunnen trekken ipv alleen d'r ondergoed? Is de underboob niet allang uit?
Zoveel vragen...
als ze eruit komt, staat ze zo ook in de showquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij gaat rechtstreeks naar haar werk als ze eruit komt.. naar de hoek van de straat![]()
De zwaartekracht wint het ook bij haar..
Ben benieuwd, als het aan hem ligt gaat iedereen eruit behalve Ariane.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zag Dilano denken : Ariana jij ga er wel uit !
Amanda in DGK had ook zo’n soort jurk maar die kon het wel hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ariana had toch zoveel kleren bij zich? Waarom gaat ze dan nu in d'r ondergoed in de live uitzending? Had ze al haar kleren dan al in die vuilniszak gepropt? Had ze niet beter die vuilniszak aan kunnen trekken ipv alleen d'r ondergoed? Is de underboob niet allang uit?
Zoveel vragen...
ja maar denk dat zij ook denkt dat ze zo's lichaam als alice heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Amanda in DGK had ook zo’n soort jurk maar die kon het wel hebben
Had het er vanmiddag nog over met een mede bb kijkerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:24 schreef ledn81 het volgende:
Tyron 12 points voor zijn outfit![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook iemand anders waar je mee gaat wandelen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had het er vanmiddag nog over met een mede bb kijker
Tis een leuke gozer
Zo jammer dat hij zich zo laat inpakken door bepaalde figuren
Die vond elk T-shirt een jurkjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Amanda in DGK had ook zo’n soort jurk maar die kon het wel hebben
Die zijn momenteel aan het uitzoeken hoe een adoptie ongedaan te maken...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:28 schreef zodeju het volgende:
Ariana haar ouders zitten in spanje.....wat zullen die mensen blij zijn dat ze een excuus hebben.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb je ook iemand anders waar je mee gaat wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Idd.. die liep echt ook altijd half naakt rond en dan viel er ook vaak een borst uitquote:
Dat is Frank Lammersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou leuk zij n als straks de omroeper van De Alleskunner er is (die van Tui) "Je dacht alles te kunnen Ariana, maar daar is niets van waar gebleken, tot nooit meer."![]()
Dan moet je er een pica bij doenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Tom leuk maar die broeken van hem![]()
Hoor Ashley zeggen dat het voor Ariana wel goed was dat ze even hebben gepraatquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Angel79 het volgende:
wat was dat voor een showtje tussen adriaan en ash in de badkamer?
jij blij hahah zei je oh is goed DNA ik vermaak me eigen wel hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor zojuist dat mijn DNA pas laat thuiskomt!![]()
"Mam, neem widm naar op, kijken we die morgen samen!"
Ik ben er de hele liveshow bij!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn momenteel aan het uitzoeken hoe een adoptie ongedaan te maken...
soort van maak het goed als iemand opzout hahhaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Angel79 het volgende:
wat was dat voor een showtje tussen adriaan en ash in de badkamer?
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor zojuist dat mijn DNA pas laat thuiskomt!![]()
"Mam, neem widm naar op, kijken we die morgen samen!"
Ik ben er de hele liveshow bij!!![]()
![]()
Ik kijk eerst PSV, Ajax kijk ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Geen live uitzending voor mij, kijk eerst Ajax en daarna BB semi live terug.
Die was bij Ray Charles.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Ireth het volgende:
Zo te zien is Dori ook bij Stevie geweest voor kledingadvies...
nou totaal niet!!!quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
En nu allemaal armen en handen in de lucht en zwaaien....![]()
![]()
![]()
![]()
oeps...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
En nu allemaal handen in de lucht en zwaaien....![]()
![]()
![]()
![]()
oeps...
Die gaat er sowieso niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Tyron eruit moet ben ik gauw klaar.
Ik niet, nutteloos meelopertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
wat voor pica? hij heeft gewoon te hoog water en die normale lengte is ook geen pan bij hemquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet je er een pica bij doen
Dan kunnen we oordelen
Zo'n leuke jongen gaat er echt niet uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tyron gaat niet en Randy ook niet. Het gaat tussen de twee vrouwen, tenzij er een twist van duo's eliminatie komt, maar dat lijkt mij niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeiden we in begin van Salar ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik niet, nutteloos meelopertje
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat voor pica? hij heeft gewoon te hoog water en die normale width is ook geen pan bij hem
Dit iddquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tyron gaat niet en Randy ook niet. Het gaat tussen de twee vrouwen, tenzij er een twist van duo's eliminatie komt, maar dat lijkt mij niet.
Salar heeft vanaf dag 1 het spel gespeeldquote:
zou Geraldine er wat over zeggen ? hhahaquote:
Beidequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zo'n leuke jongen gaat er echt niet uit.
Ik denk dat het tussen Doriana en Ariana gaat.
Een duo zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop nog steeds op een duo
Enige manier om van doriana en Ariana af te komen
Gespeeld maar was niet gelijk een favoriet van iedereen....later kwam zijn humor erbij en toen was ik om.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar heeft vanaf dag 1 het spel gespeeld
Dat zie ik niet bij Ty
Ik zou het prima vinden.. lekker naar zijn kamper vriend Leniequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ariana draagt kleding wat veel te klein is en zij draagt kleding wat veel te groot is.quote:
maar dat zei ze van de week al in een vriend zoekt ze een alternatieve type, zal zij ook wel wezenquote:
4 stuks??? Daar kan ik me niets van herinnerenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:30 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die vond elk T-shirt een jurkje
..en was de helft jonger dan Ariana en had 2x zoveel borsten
Voor en achterquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
4 stuks??? Daar kan ik me niets van herinneren
vond ik ook maar iemand anders vond het ordinairquote:
Nee ik zei 'ze ziet het goed'quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vond ik ook maar iemand anders vond het ordinair
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
-Niets is wat het lijkt-
"De kijker heeft beslist, ze zijn je spuugzat! Ronahi, jij gaat naar huis!!"
Dat was ikkequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vond ik ook maar iemand anders vond het ordinair
neeeeeee das niet waar ........ Volgens mijnquote:
Moet ze even voor de spiegel gaan staanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi wil iemand vermoorden.
Althans, zo kijkt ze.
Dat was wel wat ik zei grapjasquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeeeeee das niet waar ........ Volgens mijn
Wat is het ergste? Te klein vind ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ariana draagt kleding wat veel te klein is en zij draagt kleding wat veel te groot is.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
-Niets is wat het lijkt-
"De kijker heeft beslist, ze zijn je spuugzat! Ronahi, jij gaat naar huis!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
uh hoe bedoel je niet bedoeld, foutje bedankt hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ikkeMaar dat werd nu net niet bedoeld
![]()
Je zou bijna gaan denken dat ze verliefd is op die manquote:
Er zit afgunst inquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat ze verliefd is op die man
Danny denkt door een groep bij elkaar te houden sterker te staanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik volg nog steeds Danny zijn aanval op Tom vanwege dat stemmen voor King en Queen niet.
Ik snap niet zo goed waarom het voor Tom tactisch verstandig was geweest om op Tyron te stemmen.... Die had Tom nooit gesaved...
Als die gisteravond niet aan de wijn heeft gezeten achterquote:
O die mag er zo uit volgende week. Wat een achterbakse.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Ronahi wil iemand vermoorden.
Althans, zo kijkt ze.
Ja maar Danny gooit Tom ook zo voor de bus dus Tom is verstandig daar niet in mee te gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny denkt door een groep bij elkaar te houden sterker te staan
Oe goeie!! En een zak chips zoeken!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef ledn81 het volgende:
spannend
![]()
* ledn81 gaat nog even snel plassen
Samen met bassie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
O die mag er zo uit volgende week. Wat een achterbakse.
Ik heb popcornquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe goeie!! En een zak chips zoeken!
Nooit genoeg Aridrama in de uitzendingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ineens dat besef dat we zo dadelijk weer een shitload aan recaps zullen zien
Het valt mij op dat als ik tijd heb voor de streams ik de uitzending een of twee dagen erna niet kijk, heb ik weinig tijd dan kijk ik ze juist wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dus geen chips en ben te lui om die te halen in de winkel. Dus ik heb alleen het volgende te snacken
Appel
Peer
Kiwi
zure matten
Is allemaal lekker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dus geen chips en ben te lui om die te halen in de winkel. Dus ik heb alleen het volgende te snacken
Appel
Peer
Kiwi
zure matten
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Appel
Peer
Kiwi
zure matten
Daarom staat hij hier op d eachtergrond aan en kijk ik wat andersquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
quote:
zure mattenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Appel
Peer
Kiwi
zure matten
zure matten andere te gezondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Appel
Peer
Kiwi
zure matten
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef Ireth het volgende:
De clash van Ashley naar Arie komt zo ook
Zo keek ik BB vorig jaar uiteindelijk ook, alleen nog de liveshows. Zal vast een hoop gemist hebben, maar voor het plaatje was het voldoende.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Het valt mij op dat als ik tijd heb voor de streams ik de uitzending een of twee dagen erna niet kijk, heb ik weinig tijd dan kijk ik ze juist wel.
Das maandag hquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef Ireth het volgende:
De clash van Ashley naar Arie komt zo ook
Roniquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:59 schreef PunkieePie het volgende:
Ik ga Ariana toch wel missen..
Op wie moeten we anders bitchen?
I ❤ dit duo! Samen toffe gesprekjesquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef zodeju het volgende:
Echt, Dilano kijkt zo verliefd op Jimmy. Als Jimmy lacht dan lacht hij ook.
Ik heb te weinig streams gezien! Heb wel gelezen dat haar populariteit flink is gedaald maar zelf nog weinig gezien!quote:
Dat is nog niet eerder gedaan toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
BB spreekt ze toe, vindt ik wel beter
Echt we doet daar de stylingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Ah Sjerrel en Taat hebben dezelfde Couturier als Arie...
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Ja doe maar want zij kan beter blijven en saaie Doriana graag naar huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Zal
Ik nog even op ari stemmen
Of even wachten
Stevie doet goeie zaken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
Maar kan ik dan niet beter wachten op de eerste vrijstellingquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja doe maar want zij kan beter blijven en saaie Doriana graag naar huis.
Ronahi mocht stemmen op wie ze wildequote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Mickytjuh het volgende:
NominaaasieGeet
Basiri wordt aangepakt omdat hij Karen heeft verplicht op iemand anders te stemmen dan ze wilde.
En ik vind dat Karen gelijk heeft.
Maar aan de andere kant wordt Tom door het slijk gehaald omdat hij stemde op wat hij wilde, ook al wilde Ronahi dat liever niet.
Pick a side people... Pick a side...
1 februari he .. begint een nieuwe stage periode ... deze doen erg hun best.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef ledn81 het volgende:
De stagiaires zijn op drama cursus geweest![]()
muziekjes
beeldjes
drama
Lees het nog eens een keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronahi mocht stemmen op wie ze wilde
Beide een duo
Bas wilde beide duo’s bepalen
Bijna afgestudeerdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 februari he .. begint een nieuwe stage periode ... deze doen erg hun best.
Mwoah..quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
spanning in het huis.. op haar onderste
lippen en haar tieten ja
Daardoor wel enorm saai.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind niemand echt tof, behalve Alice. Die heb ik nog niet op slechte dingen kunnen betrappen.
recapceptionquote:
ga je niet voor Ariana?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt geraldine er vandaag wel als best gekleed uitkomen
Zonet gedaan!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik kan nog 3 keer stemmen besef ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |