Nounounou, je hoeft die jongens niet als een Theo Laseroms boven de enkels af te zagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
Ze willen Mneskin zijn maar blijven steken bij Wild Youth.
Dit was het niet
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef Strani het volgende:
Heel logisch, dat nationalisme de hele tijd maar het moet af en toe voor henzelf stiekem ook wel vermoeiend zijn.
Op de meeste plekken wel, of tenminste voor de extremere partijen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]Nationalisme is in Spanje een rechtse hobby. De rest is eerder anti-nationalist.
Dan is de vraag of dat positief is?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekrane klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekrane klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Ze denken daar nu dat we allemaal sad zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is de vraag of dat positief is?
Zonder het rapgedeelte zou ik meteen zeggen, stop de show. Dit is de winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:29 schreef Strani het volgende:
Alyona heeft twee gedoneerde tanks aan als schoenen geloof ik.
Ja, dat is ook wel zo. Je moet voorzichtig zijn om zo’n optreden in zo’n studio ook niet te veel extrapoleren naar een identiek optreden in mei.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
Dit optreden kan wel beter denk ik. Maar winnen zouden ze wel moeten vanavond.
En in 2020quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Jerry Heil, deed die niet vorig jaar ook mee?
Jazekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Dat is dan helemaal treurig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is wel bazig h? En ze kijkt zelf niet eens meer.
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Nee en Oekrane weet normaal ook wel met een goede staging te komen, dus dat zal sowieso nog wel beter worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Je moet voorzichtig zijn om zo’n optreden in zo’n studio ook niet te veel extrapoleren naar een identiek optreden in mei.
Ik weet niet wat ze nou bedoelden, dat je niet te veel religieuze dingen moet gebruiken omdat de rest van Europa dat niet wil of ???quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef Strani het volgende:
Dus Jamala vindt dat de gevoelens van de religieuzen beschermd moeten worden?
Oh, gebeurd best vaak hoor op het forum, het is het leukst als die gene denkt dat hij/zij zo moet quoten en denkt dat er een storing is en daarom zijn posts niet ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kuttelefoon, het is weer de tijd van het jaar.
Hmm ja onduidelijk of ze nou bang was voor de mening van de religieuzen of juist van de niet-religieuzen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de nou bedoelden, dat je niet te veel religieuze dingen moet gebruiken omdat de rest van Europa dat niet wil of ???
Nou, ik krijg te zien dat ik een topic report heb ingediend terwijl ik slechts wil reagerenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, gebeurd best vaak hoor op het forum, het is het leukst als die gene denkt dat hij/zij zo moet quoten en denkt dat er een storing is en daarom zijn posts niet ziet.
Niet mijn subforum dit subforumquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Logisch ook. De mods leggen weer te slapen.
Kijk uit Momo, dit is Gen Z. Die pikken dit niet hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Nou, ik krijg te zien dat ik een topic report heb ingediend terwijl ik slechts wil reageren.
Ik heb een bord spaghetti op schoot en kijk naar een zwart beeld jaquote:
Geen van de links werkt bij jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een bord spaghetti op schoot en kijk naar een zwart beeld ja
En over 15 minuten ga ik er weer van tussen.
Vooral in de hoogte klinkt het niet echt lekker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik vond de intro wel mooi maar daarna werd het minder en erg toonvast is hij ook niet.
Nee het is best een hoogstaande finale, al met al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind dit leuker dan vorige nummer
Het vorige nummer vond ik ook niet heel slecht
Ik kijk niet eensquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
Nog vier liedjes te gaan. Als Jamala het een beetje kort kan houden liggen we nog op schema voor 19:20.
Ah, al aan het oefenen om sprintraces en sprint shootouts skippenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens
Ben net thuis en vertrek zo meteen weer, geen tijd.
Ja toch. Jah. Het moet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:42 schreef Em31 het volgende:
(Vorig nummer is wel heel populair in Oekrane dus komt vast goed)
Huh ik vind 'r juist geweldig!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:44 schreef Em31 het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat @:Strani niet zo’n fan is van Jamala?
Er zijn gekkere dingen gebeurd, maar denk wel dat ze winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zou oprecht wel een grote verrassing zijn als ze het niet halen, na alle hype.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Ik zie Kalush Orchestraquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Het is een erg on-enig jaar dit keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Oei @:Cee en @:Greys zijn het weer niet eens
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, al aan het oefenen om sprintraces en sprint shootouts skippen
Ik mag dan weer op die dagen puin ruimenquote:
Dit klinkt als een Windows-Update.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Wat zijn de parameters van je model allemaal?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Ik ga jouw laptop ook herstarten terwijl je net 5 onopgeslagen excel-bestanden open hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Het ging een tijdje redelijk stabiel met 1 liedje per 10 minuten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zijn de parameters van je model allemaal?
3 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Dus? Ik ook nietquote:
Ik zal m'n best doen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht ook deze updates tijdens Sanremo @:Strani
Toen ze even oudere foto's lieten zien vond ik haar daar veel leuker om te zien, meer naturel. Nu is het meer high maintenance.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Hoewel ik vermoed dat Skyler dat zelf ook wel vindt, is het geen straf om naar te kijken.
En grote glijvlucht vanaf nu. Over tien jaar is het Ciska Dresselhuys.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ze even oudere foto's lieten zien vond ik haar daar veel leuker om te zien, meer naturel. Nu is het meer high maintenance.
Een verwijzing naar de Electronica’s. Al mag Joost Klein weten waarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Wat is in vredesnaam de meerwaarde van jury-commentaar.
"I was bored".quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Ze zijn wel eerlijk. Niet zoals het Ierse panel/jury die alles echt fantastisch vond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Ja ben ik niet zo fan van, laat de kijkers zelf een mening maken. Als de jury, die al 50% meetelt iets helemaal kut vinden, dan heeft dat waarschijnlijk ook echt effect op de televote.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze zijn wel eerlijk. Niet zoals het Ierse panel/jury die alles echt fantastisch vond.
Maar je beinvloed wel de stemmers ermee.
Zo’n jury in beeld is nooit een goede toevoeging. Op het ESF zelf heb je die immers ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja... mensen kunnen hun eigen mening wel vormen. Dit is gewoon benvloeding.
Het falsetto van het refrein is too much. Er tussendoor zitten wat mij betreft leuke stukjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef H_T het volgende:
Oei, dit vind ik echt niksWaarschijnlijk de minste van de show
In dat geval heb ik veel goeds gemist. In de meeste voorrondes zou dit prima zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef H_T het volgende:
Oei, dit vind ik echt niksWaarschijnlijk de minste van de show
Een mooie stem had geholpen. Hij heeft oprecht een verschrikkelijke stem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit best aardig.
Zou Di-Rect het zingen, dan was het Topsong op Radio 2.
Ik heb eigenlijk nog niets heel slechts gehoord. Alleen maar potentile qualifiers in een ESF-semi.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In dat geval heb ik veel goeds gemist. In de meeste voorrondes zou dit prima zijn.
Ja, ik ga later 'Shine' van Take That wel opzoeken. Dat zegt mij even niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het falsetto van het refrein is too much. Er tussendoor zitten wat mij betreft leuke stukjes.
Ja, pas op dat je niet het origineel van De Toppers opzet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, ik ga later 'Shine' van Take That wel opzoeken. Dat zegt mij even niets.
Dan kan ie beter in juni of juli gaan want in mei zitten de hotels vrij vol.quote:
Oh dat is in de afgelopen jaren heel vaak gebeurd hoor. Kenneh we hebbeh!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Oei @:Cee en @:Greys zijn het weer niet eens
Letterlijk?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week nog een douw in Spanje.Ik pas.
Er komt daarna nog 1 hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Na deze ga ik ook even wat nuttige dingen doen.
Ik heb deze week het woord 'queer-bait' geleerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel eurofans in Benidorm zouden graag door Jorge gedouwd worden
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.quote:
Je hebt toch een kind?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.
Ja, ik vond zeker niet dat ze erdoor zakten ofzo, maar verder was het geen spectaculair optreden volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_b na optreden net staat Oekrane er nog beter voor bij de bookmakers toch? Had een beetje de andere kant op verwacht, of ik begrijp het verkeerd.
Ik woon alleen dus afwas komt morgenochtend wel, wel gekookt en gedoucht voor de showsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.
Ik heb het idee dat deze post heel quote-waardig gaat zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het idee dat dit beter/leuker kan.
Alsnog wel leuker dan Ierland jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:19 schreef usagi414 het volgende:
Op het eerste gehoor maakt het te weinig impact op mij.
Maar ook weer beter dan wat een aantal andere landen doen in hun finale.
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.quote:
Wohquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.![]()
Ach ja hij mag blij wezen dat dit in Spanje anders had ik m in mekaar laten timmeren.
Hardop lachen als vanavond Jorge wint.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie beter in juni of juli gaan want in mei zitten de hotels vrij vol.
De Paddy Powers slaan een beetje door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
Ierland staat op 7 bij de bookmakers
ZEVEN!
Altijd die Catalanenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Barcelona, ergens waar twee gay tentjes naast mekaar zaten.
Even 20 minuten rustquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Momo het volgende:
Nou dat waren alle nummers, eventueel een pauze tussen dit en wanneer Noorwegen begint (19:50)
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef usagi414 het volgende:
Ergens in de verte hoor ik hier een bekend nummer.
Maar kan er geen nummer aan koppelen.
Kun je Gordon niet in de brief doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:27 schreef Zigsky het volgende:
Ik ga kopie opsturen naar Poetin, tering zeg. En niemand die waarschuwt hier, he
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hardop lachen als vanavond Jorge wint.
On-topic graag dames.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
(Geloof het of niet maar daar kan ik dan alsnog best prima mee leven. Tis fun en alles behalve slecht gezongen.Liever SintPiet, maar als hij het niet wordt is Jorge wel leuk want ik vind hem Gustaphiaans.)
Daar moest ik ook aan denken, maar dat is niet die ik zoek. Een lied met eenzelfde melodie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie aan T.a.t.u denken
Meteen vrede!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je Gordon niet in de brief doen?
Vind de finales van Oekrane eigenlijk altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Prima finale in elk geval. Vond niet alles even leuk maar niks echt super slecht.
Die is leuk hquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Strani het volgende:
Ik ga nog steeds voor Slavic English, denk ik.
Gewoon naast elkaar zetten. Linker helft van het scherm is Fok, rechter zijn 5 verschillende streamsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:33 schreef Greys het volgende:
Ik zie amper iets van de streams omdat ik het hier altijd leuker vind.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die is leuk h![]()
Zie er nul hype voor online dus acht het kansloos maar dat is mijn favoriet uit deze voorronde.
M'n laptop is zo goed als overleden (moet dan de hele tijd het snoer vasthouden anders stopt iequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Gewoon naast elkaar zetten. Linker helft van het scherm is Fok, rechter zijn 5 verschillende streams
Scheelt wel bij Noorwegen straks, daar speelt het geluid door als je naar Fok gaat.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n laptop is zo goed als overleden (moet dan de hele tijd het snoer vasthouden anders stopt ie) dus ik doe alles op m'n foon. Ff geen geld voor nieuwe laptop maar komt wel goed!
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Scheelt wel bij Noorwegen straks, daar speelt het geluid door als je naar Fok gaat.
Oei dat kan blijvende schade zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:38 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor dat laatste nummer nog steeds in m’n hoofd
Dit klinkt heel redelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:37 schreef usagi414 het volgende:
Dit zou mijn top 11 zijn.
Alyona Alyona & Jerry Heil – "Teresa & Maria"
Nazva – "Slavic English"
Anka – "Palala"
Ziferblat – "Place I Call Home"
Mlovin – "Dreamer"
Yaktak – "Lalala"
Yagody – "Tsunamia"
Skylerr – "Time Is Running Out"
Nahaba – "Glasss"
Drevo – "Endless Chain"
Ingret – "Keeper"
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekrane niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Hoop gewoon dat Alyona Alyona & Jerry Heil winnen
Dit sowieso natuurlijk. Gek doen is iets voor een voorronde elders, Duitsland ofzo, daar kan je weinig schade aanrichten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Hoop gewoon dat Alyona Alyona & Jerry Heil winnen
Dat lijkt me wel de laatste zorg hoor. Dan neemt het land dat tweede wordt (Nederland dan waarschijnlijk) het maar over.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekrane niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.
Nou vooruit, in dt geval...quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de laatste zorg hoor. Dan neemt het land dat tweede wordt (Nederland dan waarschijnlijk) het maar over.
Van mij mogen ze best Vidbir winnen. Maar liever niet het ESF, om deze redenen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ergens zou het misschien ook goed zijn voor het Songfestival als Oekrane niet nog eens wint in tijden dat ze het niet zelf kunnen organiseren en dat zou met dit lied zomaar kunnen.
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee Fred had net een goede reden om m'n post als ongelezen te beschouwen. So unread it.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Van mij mogen ze best Vidbir winnen. Maar liever niet het ESF, om deze redenen.
Ja he?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maar
en inderdaad, Rotterdam heeft er nog wel n tegoed met publiek![]()
Als ze daadwerkelijk de zege voor Joost z'n neus wegkapen ben jij de eerste die ziedend roept dat het doorgestoken kaart is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als het in mei toch 'gewoon' het beste lied is, dan kunnen ze daar verder ook niet veel aan doen zeg maar
en inderdaad, Rotterdam heeft er nog wel n tegoed met publiek![]()
Nee echt niet, want ik vind dit lied echt heel leukquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk de zege voor Joost z'n neus wegkapen ben jij de eerste die ziedend roept dat het doorgestoken kaart is.
Russische hackers?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Problemen met televote ondertussen.
Nee, al was dat ook wel een leuk idee geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Je gaat in VBL sc naar Vidbir kijken?
Volgens de topic-pointer moet het om 20:45 klaar zijn in elk geval.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Greys het volgende:
Hoe lang nog hier tot de uitslag ongeveer, iemand enig idee?
Ik kwam net om hetzelfde te vragenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Greys het volgende:
Ok! Dank!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de topic-pointer moet het om 20:45 klaar zijn in elk geval.
Wat een geplan zo met hond uitlaten en piesen en moet nog eten maken etc.quote:
Hond opeten terwijl je op de wc zit, alles in een keer opgelost.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een geplan zo met hond uitlaten en piesen en moet nog eten maken etc.
GOTTA LOVE NATIONALE FINALES
Verka is de laatste die nog moest optreden dacht ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Greys het volgende:
Ja he? Het einde moet in zicht komen nu.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Verka is de laatste die nog moest optreden dacht ik.
Volgens berichten op Twitter wel, dus ik ga weer naar het Noorwegentopicquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verstond ik nou goed dat het stemmen nog moet beginnen omdat het nog niet werkt en zodra het werkt ze nog 30 minuten moeten wachten en ze daar dus nog wel even zullen zitten?
Dan toch maar een zesde scherm er bij gezet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
Verstond ik nou goed dat het stemmen nog moet beginnen omdat het nog niet werkt en zodra het werkt ze nog 30 minuten moeten wachten en ze daar dus nog wel even zullen zitten?
De show zelf was eerder opgenomen geloof ik, alleen de uitslag is live.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
Waar hebben ze die zaal met publiek nou gelaten dan? Ze zitten met die artiesten in een kleine ruimte nu.
Ja he dat moet dan wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De show zelf was eerder opgenomen geloof ik, alleen de uitslag is live.
Ja, dat is wel weer jammer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he dat moet dan wel.
Lullig voor ze dat dit zo misloopt.
Ja. Zo kut. En dan moeten ze nu al die tijd gaan volkletsen. Zo ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer jammer.
Ik hoop wel dat ze het snel opgelost hebben, je gaat je ook afvragen in hoeverre daar misschien een of andere hackersgroep uit een niet nader te noemen buurland bezig is geweest te proberen de boel plat te leggen.
Die kreeg maar 4 uur betaaldquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Nashipeer het volgende:
Ondertussen heeft de tolk op Youtube het ook al opgegeven
Als het kan zou ik dan maar gewoon weer een recap instarten. Of de opening of Verka nog een keerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Zo kut. En dan moeten ze nu al die tijd gaan volkletsen. Zo ongemakkelijk.
De mevrouw die de gebarentaal doet is er nog wel steeds, Maar dat spreek ik dan weer niet,quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Nashipeer het volgende:
Ondertussen heeft de tolk op Youtube het ook al opgegeven
Zonde, heb je alles zo goed voorbereid en dan loop je vast op zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |