Nounounou, je hoeft die jongens niet als een Theo Laseroms boven de enkels af te zagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
Ze willen Mneskin zijn maar blijven steken bij Wild Youth.
Dit was het niet
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef Strani het volgende:
Heel logisch, dat nationalisme de hele tijd maar het moet af en toe voor henzelf stiekem ook wel vermoeiend zijn.
Op de meeste plekken wel, of tenminste voor de extremere partijen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]Nationalisme is in Spanje een rechtse hobby. De rest is eerder anti-nationalist.
Dan is de vraag of dat positief is?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekrane klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekrane klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Ze denken daar nu dat we allemaal sad zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is de vraag of dat positief is?
Zonder het rapgedeelte zou ik meteen zeggen, stop de show. Dit is de winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:29 schreef Strani het volgende:
Alyona heeft twee gedoneerde tanks aan als schoenen geloof ik.
Ja, dat is ook wel zo. Je moet voorzichtig zijn om zo’n optreden in zo’n studio ook niet te veel extrapoleren naar een identiek optreden in mei.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
Dit optreden kan wel beter denk ik. Maar winnen zouden ze wel moeten vanavond.
En in 2020quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Jerry Heil, deed die niet vorig jaar ook mee?
Jazekerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Dat is dan helemaal treurig.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze is wel bazig h? En ze kijkt zelf niet eens meer.
Jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:34 schreef Cirilico het volgende:
Nee en Oekrane weet normaal ook wel met een goede staging te komen, dus dat zal sowieso nog wel beter worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Je moet voorzichtig zijn om zo’n optreden in zo’n studio ook niet te veel extrapoleren naar een identiek optreden in mei.
Ik weet niet wat ze nou bedoelden, dat je niet te veel religieuze dingen moet gebruiken omdat de rest van Europa dat niet wil of ???quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:35 schreef Strani het volgende:
Dus Jamala vindt dat de gevoelens van de religieuzen beschermd moeten worden?
Oh, gebeurd best vaak hoor op het forum, het is het leukst als die gene denkt dat hij/zij zo moet quoten en denkt dat er een storing is en daarom zijn posts niet ziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Kuttelefoon, het is weer de tijd van het jaar.
Hmm ja onduidelijk of ze nou bang was voor de mening van de religieuzen of juist van de niet-religieuzen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de nou bedoelden, dat je niet te veel religieuze dingen moet gebruiken omdat de rest van Europa dat niet wil of ???
Nou, ik krijg te zien dat ik een topic report heb ingediend terwijl ik slechts wil reagerenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, gebeurd best vaak hoor op het forum, het is het leukst als die gene denkt dat hij/zij zo moet quoten en denkt dat er een storing is en daarom zijn posts niet ziet.
Niet mijn subforum dit subforumquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Logisch ook. De mods leggen weer te slapen.
Kijk uit Momo, dit is Gen Z. Die pikken dit niet hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:39 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Nou, ik krijg te zien dat ik een topic report heb ingediend terwijl ik slechts wil reageren.
Ik heb een bord spaghetti op schoot en kijk naar een zwart beeld jaquote:
Geen van de links werkt bij jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een bord spaghetti op schoot en kijk naar een zwart beeld ja
En over 15 minuten ga ik er weer van tussen.
Vooral in de hoogte klinkt het niet echt lekker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik vond de intro wel mooi maar daarna werd het minder en erg toonvast is hij ook niet.
Nee het is best een hoogstaande finale, al met al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind dit leuker dan vorige nummer
Het vorige nummer vond ik ook niet heel slecht
Ik kijk niet eensquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
Nog vier liedjes te gaan. Als Jamala het een beetje kort kan houden liggen we nog op schema voor 19:20.
Ah, al aan het oefenen om sprintraces en sprint shootouts skippenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens
Ben net thuis en vertrek zo meteen weer, geen tijd.
Ja toch. Jah. Het moet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:42 schreef Em31 het volgende:
(Vorig nummer is wel heel populair in Oekrane dus komt vast goed)
Huh ik vind 'r juist geweldig!!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:44 schreef Em31 het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat @:Strani niet zo’n fan is van Jamala?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |