Nounounou, je hoeft die jongens niet als een Theo Laseroms boven de enkels af te zagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
Ze willen Måneskin zijn maar blijven steken bij Wild Youth.
Dit was het niet
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:21 schreef Strani het volgende:
Heel logisch, dat nationalisme de hele tijd maar het moet af en toe voor henzelf stiekem ook wel vermoeiend zijn.
Op de meeste plekken wel, of tenminste voor de extremere partijen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]Nationalisme is in Spanje een rechtse hobby. De rest is eerder anti-nationalist.
Dan is de vraag of dat positief is?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekraïne klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Iets over, ‘hoe Oekraïne klinkt, hoe Engeland klinkt en hoe Nederland klinkt’
Ze denken daar nu dat we allemaal sad zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is de vraag of dat positief is?
Zonder het rapgedeelte zou ik meteen zeggen, stop de show. Dit is de winnaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:29 schreef Strani het volgende:
Alyona heeft twee gedoneerde tanks aan als schoenen geloof ik.
Ja, dat is ook wel zo. Je moet voorzichtig zijn om zo’n optreden in zo’n studio ook niet te veel extrapoleren naar een identiek optreden in mei.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:31 schreef Momo het volgende:
Dit optreden kan wel beter denk ik. Maar winnen zouden ze wel moeten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |