Er zijn gekkere dingen gebeurd, maar denk wel dat ze winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zou oprecht wel een grote verrassing zijn als ze het niet halen, na alle hype.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Ik zie Kalush Orchestraquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Het is een erg on-enig jaar dit keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Oei @:Cee en @:Greys zijn het weer niet eens
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, al aan het oefenen om sprintraces en sprint shootouts skippen
Ik mag dan weer op die dagen puin ruimenquote:
Dit klinkt als een Windows-Update.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Wat zijn de parameters van je model allemaal?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Ik ga jouw laptop ook herstarten terwijl je net 5 onopgeslagen excel-bestanden open hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Het ging een tijdje redelijk stabiel met 1 liedje per 10 minuten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zijn de parameters van je model allemaal?
3 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Dus? Ik ook nietquote:
Ik zal m'n best doen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht ook deze updates tijdens Sanremo @:Strani
Toen ze even oudere foto's lieten zien vond ik haar daar veel leuker om te zien, meer naturel. Nu is het meer high maintenance.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Hoewel ik vermoed dat Skyler dat zelf ook wel vindt, is het geen straf om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |