Er zijn gekkere dingen gebeurd, maar denk wel dat ze winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja zou oprecht wel een grote verrassing zijn als ze het niet halen, na alle hype.
Ik wel hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Ik zie Kalush Orchestraquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
Nou heeft heel Oekraine reclame geloof ik en wij niet.
Het is een erg on-enig jaar dit keer.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Oei @:Cee en @:Greys zijn het weer niet eens
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, al aan het oefenen om sprintraces en sprint shootouts skippen
Ik mag dan weer op die dagen puin ruimenquote:
Dit klinkt als een Windows-Update.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Wat zijn de parameters van je model allemaal?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Strani het volgende:
We moeten de voorspelling helaas aanpassen naar 19:30.
Ik ga jouw laptop ook herstarten terwijl je net 5 onopgeslagen excel-bestanden open hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Het ging een tijdje redelijk stabiel met 1 liedje per 10 minuten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zijn de parameters van je model allemaal?
3 uurquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Windows-Update.
Dus? Ik ook nietquote:
Ik zal m'n best doen!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht ook deze updates tijdens Sanremo @:Strani
Toen ze even oudere foto's lieten zien vond ik haar daar veel leuker om te zien, meer naturel. Nu is het meer high maintenance.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:53 schreef Fred_B het volgende:
Hoewel ik vermoed dat Skyler dat zelf ook wel vindt, is het geen straf om naar te kijken.
Eén grote glijvlucht vanaf nu. Over tien jaar is het Ciska Dresselhuys.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ze even oudere foto's lieten zien vond ik haar daar veel leuker om te zien, meer naturel. Nu is het meer high maintenance.
Een verwijzing naar de Electronica’s. Al mag Joost Klein weten waarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Wat is in vredesnaam de meerwaarde van jury-commentaar.
"I was bored".quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Ze zijn wel eerlijk. Niet zoals het Ierse panel/jury die alles echt fantastisch vond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:58 schreef Strani het volgende:
Ja ben ik niet zo fan van, laat de kijkers zelf een mening maken. Als de jury, die al 50% meetelt iets helemaal kut vinden, dan heeft dat waarschijnlijk ook echt effect op de televote.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze zijn wel eerlijk. Niet zoals het Ierse panel/jury die alles echt fantastisch vond.
Maar je beinvloed wel de stemmers ermee.
Zo’n jury in beeld is nooit een goede toevoeging. Op het ESF zelf heb je die immers ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja... mensen kunnen hun eigen mening wel vormen. Dit is gewoon beïnvloeding.
Het falsetto van het refrein is too much. Er tussendoor zitten wat mij betreft leuke stukjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef H_T het volgende:
Oei, dit vind ik echt niksWaarschijnlijk de minste van de show
In dat geval heb ik veel goeds gemist. In de meeste voorrondes zou dit prima zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef H_T het volgende:
Oei, dit vind ik echt niksWaarschijnlijk de minste van de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |