Ik heb het idee dat deze post heel quote-waardig gaat zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het idee dat dit beter/leuker kan.
Alsnog wel leuker dan Ierland jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:19 schreef usagi414 het volgende:
Op het eerste gehoor maakt het te weinig impact op mij.
Maar ook weer beter dan wat een aantal andere landen doen in hun finale.
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.quote:
Wohquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.![]()
Ach ja hij mag blij wezen dat dit in Spanje anders had ik m in mekaar laten timmeren.
Hardop lachen als vanavond Jorge wint.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie beter in juni of juli gaan want in mei zitten de hotels vrij vol.
De Paddy Powers slaan een beetje door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
Ierland staat op 7 bij de bookmakers
ZEVEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |