Een mooie stem had geholpen. Hij heeft oprecht een verschrikkelijke stem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit best aardig.
Zou Di-Rect het zingen, dan was het Topsong op Radio 2.
Ik heb eigenlijk nog niets heel slechts gehoord. Alleen maar potentiële qualifiers in een ESF-semi.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In dat geval heb ik veel goeds gemist. In de meeste voorrondes zou dit prima zijn.
Ja, ik ga later 'Shine' van Take That wel opzoeken. Dat zegt mij even niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Het falsetto van het refrein is too much. Er tussendoor zitten wat mij betreft leuke stukjes.
Ja, pas op dat je niet het origineel van De Toppers opzet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, ik ga later 'Shine' van Take That wel opzoeken. Dat zegt mij even niets.
Dan kan ie beter in juni of juli gaan want in mei zitten de hotels vrij vol.quote:
Oh dat is in de afgelopen jaren heel vaak gebeurd hoor. Kenneh we hebbeh!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:48 schreef Momo het volgende:
Oei @:Cee en @:Greys zijn het weer niet eens
Letterlijk?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige week nog een douw in Spanje.Ik pas.
Er komt daarna nog 1 hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Na deze ga ik ook even wat nuttige dingen doen.
Ik heb deze week het woord 'queer-bait' geleerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel eurofans in Benidorm zouden graag door Jorge gedouwd worden
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.quote:
Je hebt toch een kind?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.
Ja, ik vond zeker niet dat ze erdoor zakten ofzo, maar verder was het geen spectaculair optreden volgens mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_b na optreden net staat Oekraïne er nog beter voor bij de bookmakers toch? Had een beetje de andere kant op verwacht, of ik begrijp het verkeerd.
Ik woon alleen dus afwas komt morgenochtend wel, wel gekookt en gedoucht voor de showsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar anders moet ik de afwas ergens diep in de nacht doen.
Ik heb het idee dat deze post heel quote-waardig gaat zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het idee dat dit beter/leuker kan.
Alsnog wel leuker dan Ierland jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:19 schreef usagi414 het volgende:
Op het eerste gehoor maakt het te weinig impact op mij.
Maar ook weer beter dan wat een aantal andere landen doen in hun finale.
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.quote:
Wohquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, van een brede bouncer. En hij had zo'n duivelse grijns daarbij. Duwde me 2 keer en genoot ervan terwijl ik niet eens voor zijn zaak stond. Ik had kritiek op een meisje dat erg handtastelijk met de vriend van een Nederlands meisje was. Toen werd hij boos en dus werd de bouncer ook boos op mij want de jongen was Spaans.![]()
Ach ja hij mag blij wezen dat dit in Spanje anders had ik m in mekaar laten timmeren.
Hardop lachen als vanavond Jorge wint.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan ie beter in juni of juli gaan want in mei zitten de hotels vrij vol.
De Paddy Powers slaan een beetje door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
Ierland staat op 7 bij de bookmakers
ZEVEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |