SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik hoop nu gewoon dat ze winnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Wel leuk voor de slangen. Dit hadden ze even nodig.
Alleen jammer dat je haar gezicht niet meer zo goed ziet want ze heeft een mooi koppie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bos haar heeft Kaine zeg!
jepquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:30 schreef JJ76 het volgende:
Slangen winnen hem denk ik. Gem. 38 topsnelheid 44
Uhhhh wat? Totaal gemistquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
de wijn die Daan aan mary heeft gegeven wordt even meegepakt door Wes, gadverdamme
Vind dat niet mooi zoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bos haar heeft Kaine zeg!
44,72 kilometer per uur is het antwoord, groepje Casper wint.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dacht vandaag de finale van deze maand
Als Kappie wint in de finale dan zijn er wel 2 smaakmakers weg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
44,72 kilometer per uur is het antwoord, groepje Casper wint.
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ook een cliffhanger worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pas
mel en mary zag ik nog in voorstukje voor maandagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pas
Kan maar zo helaasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ook een cliffhanger worden.
Heel erg knap van ze. Onderaan naar boven , naar finale gekno(c)kt 💪quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet van de slangen en vossen iedereen in het voorstukje, behalvequote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
mel en mary zag ik nog in voorstukje voor maandag
SPOILER: Kan echt een spoiler zijn, Bondgenoten deed dat eerder, dus klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..quote:
regna trok maar zuur gezichtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..
Ja idd. Beau zei nog na hun geheime missie , iets van sukkelige kneuzen groepje ofzo. Nou.... hun wel verslaan in knock-outs en wellicht zelfs in finale 🥳quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Wel leuk voor de slangen. Dit hadden ze even nodig.
Maar ook leuk om te zien dat ze na die botsing toch een manier hebben gevonden om er weer samen voor te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Perla het volgende:
[..]
Ja idd. Beau zei nog na hun geheime missie , iets van sukkelige kneuzen groepje ofzo. Nou.... hun wel verslaan in knock-outs en wellicht zelfs in finale 🥳
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je ziet van de slangen en vossen iedereen in het voorstukje, behalvecasper zag ik ook niet in voorstukjeSPOILER: Kan echt een spoiler zijn, Bondgenoten deed dat eerder, dus klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch ze zag zichzelf in dit bondje als de grote favoriet voor ton. Beau wil aandacht daar, dus niet naar huis. De beide anderen nog nieuw.quote:
en bij de slangen wil melanie aandacht vooral van beauquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:55 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Logisch ze zag zichzelf in dit bondje als de grote favoriet voor ton. Beau wil aandacht daar, dus niet naar huis. De beide anderen nog nieuw.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
casper zag ik ook niet in voorstukje
SPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?ok niet goed gezien , mis dan wel iemand uit team vossenSPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat jij dat vind, het klopt van geen kanten, though.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha expres verliezen om Daan te kunnen lozen ipv voor die 100.000 te gaan ??????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach me een deuk om deze bewering
ongelofelijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.SPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: Als ze de knock-outs winnen, waarom is Mary dan zo zuur?
Maar goed, Daan leek overtuigd van die 32 km/u, dus dan verwacht je eerder dat ze net onder die 38 gaan zitten, dan erboven....
Stel dat de Slangen winnen, dan verwacht ik dat Melanie en Casper de finale spelen. Eén van hen eruit is sowieso al winst.
Zeker! Die beelden moeten absoluut van na het finalespel zijn wil het echt een spoiler zijn, maar ik ga geen risico nemen de fun voor anderen hier te verpesten, vandaar m'n voorzichtigheid en dus de spoilertagsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.
Maar goed, Daan leek overtuigd van die 32 km/u, dus dan verwacht je eerder dat ze net onder die 38 gaan zitten, dan erboven....
Stel dat de Slangen winnen, dan verwacht ik dat Melanie en Casper de finale spelen. Eén van hen eruit is sowieso al winst.
mary keek zo zuur omdat weley fles wijn pakte die danielle had besteld en voor mary bestemd was , feestje vlak voor de finale dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.
Nou, ik ga liever bij Reggie pannenkoeken eten dan bij jou hoor! Daar krijg je meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
Je kon die Bolt vraag toch vrij simpel uitrekenen? Iedereen weet dat het wereldrecord ergens iets onder de 10 seconden ligt op de 100m. Dus 10 sec per 100m is 100 sec per 1km. En dan deel je 3600 (1 uur = 36 min x 60 sec) door die 100 en dan kom je rond de 36 uit.
Ja, leuk voor wie onderaan staan en nog kan winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:48 schreef King_Merc het volgende:
Wel mooi voor de slangenhele tijd onderaan , en dan nu strijden voor de finaleplaats (En wellicht voor die ton )
Ehm, ik weet helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
Je kon die Bolt vraag toch vrij simpel uitrekenen? Iedereen weet dat het wereldrecord ergens iets onder de 10 seconden ligt op de 100m.
Thijs heeft het minimale gemiddelde uitgerekend. Dus het gemiddelde zit volgens zijn theorie iets boven 36 km en dat klopt volgens het internet: 37,58 km/h.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag is
44,7, toch!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag is
Sam blijft sowieso, die heeft het gewoon naar de zin daar , (geaccepteerd voelen )quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Cirilico het volgende:
Ik verwacht dat de Slangen gewonnen hebben. Als de Vossen vraag 2 hadden gewonnen, had de Febo hoogstwaarschijnlijk vraag 3 als spannende cliffhanger gebruikt. Want dan staan ze gelijk en volgt de alles beslissende vraag. Nu stoppen ze al een vraag eerder de uitzending.
Ik gun het héél team groen omdat iedereen zich zo onaardig en jaloers gedroeg na de steelopdracht. Vooral de Haaien en de Vossen. Dus lekker puh Beau en Regna en hopelijk lekker puh voor Daan.
Bij voorkeur gaat Mel of Casper naar huis want dan zijn we van ze af en Mel kan in haar geval een dikke vinger opsteken. Mary speelde de spellen zelf best goed dus als zij wint is dat sowieso verdiend.
Het zou mij niet verbazen als Donna en Wesley beiden maandag (voor de kijkers dan) opstappen, omdat ze weten dat ze niet erg geliefd zijn bij de anderen, althans Wesley heeft dat wel door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe lang zal Donna nog blijven? Elke maand is toch weer een maand zonder winst.
Je hebt gelijk ja....ik heb de vraag verkeerd gelezen en dacht dat het om het gemiddeld ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Daan was ook helemaal zeker dat het 100% 32 km was, dus ze gaan dan waarschijnlijk net onder het antwoord van de Slangen zitten, terwijl het antwoord erboven ligt. Of ze zijn zo zeker van hun zaak dat ze het niet eens veranderen. Wel leuk voor de Slangen, het underdog team, om zo ver te komen en misschien wel de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Cirilico het volgende:
Ik verwacht dat de Slangen gewonnen hebben. Als de Vossen vraag 2 hadden gewonnen, had de Febo hoogstwaarschijnlijk vraag 3 als spannende cliffhanger gebruikt. Want dan staan ze gelijk en volgt de alles beslissende vraag. Nu stoppen ze al een vraag eerder de uitzending.
Kan wel zijn maar het is gewoon 50/50. Druk heeft daar geen invloed op.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
Casper kan helemaal niet met de druk om als hij daar staat.
Eruit gestemd. De gieren zijn laatste geworden.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het ff gemist hoezo is Danielle eruit?
Ze zijn alle vier pissed volgens mij. Slechte verliezers.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat Kaine zo'n boos smoelwerk trekt valt me zwaar van haar tegen.
Waarschijnlijk woensdag de uitslag dan. Nieuwe cyclus over 3 dagen zei ie.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
Volgende dag de finale, zal dan ook voor ons morgen worden.
weer een rijke kerel, nogal een typequote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Was dat een Rolls.... Wat heeft ze nu recentelijk aan de haak geslagen ?
Levenslang onderhoud door Afrojack dus niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Ze heeft na DGK altijd rijke vriendjes gehad.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef Cirilico het volgende:
De auto is vast gehuurd voor de middag.
De slangen hebben duidelijk gekozen, maar toch mag de groep de tweede finalist bepalen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het trouwens een verre van leuk finalespel.
Maar je ziet wel hoe ze het brengen, op tv zou je niet hebben verwacht dat het hem wordt gegund.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef Moira het volgende:
Komt Casper er ff mooi vanaf dat z'n team op hem stemtIk snap het sentiment uit de groep wel.
Ik ookquote:
Het is ook de enige manier om hem vanuit die positie het huis uit te stemmen, zo zou je het ook kunnen zien. Dan maar met een ton.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je ziet wel hoe ze het brengen, op tv zou je niet hebben verwacht dat het hem wordt gegund.
Hij hoeft niet eens te winnen, ze janken nu al de zuurtjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan te bedenken dat ik 'm een paar weken geleden echt niet kon luchten of zien en hem niks gunde. Ach ja, nu ben ik vooral blij als ie weg is en als de rest van de bondjes gaat huilen wanneer hij wint.
Nou, als je zelf ook die ton zou kunnen pakken denk ik niet dat je het zo doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is ook de enige manier om hem vanuit die positie het huis uit te stemmen, zo zou je het ook kunnen zien. Dan maar met een ton.
Ik weet iig dat ik een ton zou betalen om níét met hem in huis te hoeven wonenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, als je zelf ook die ton zou kunnen pakken denk ik niet dat je het zo doet.
Van wie kreeg ze die?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
Mary 1 stem, en die gun ik het ook niet.
Had je nou maar eerder gewonnen.. 4 ronden is een kleinere kans dan 50/50.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Moira het volgende:
Lekker makkelijk om steeds de spelregels te veranderen.
Ja, ineens is het een soort Expeditie Robinson finale.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Had je nou maar eerder gewonnen.. 4 ronden is een kleinere kans dan 50/50.
Je mag 1 antwoord veranderen en dat is een voordeel, maar dan moet je geen zelfverzekerde Daan in je groep hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ineens is het een soort Expeditie Robinson finale.
Maar vind het sowieso al raar hoe ze de hele maand om punten moeten spelen voor een ranking die uiteindelijk niks uitmaakt.
Tja, dat doen ze voor het spelelement. In principe kan je ook binnen 1 maand een ton winnen, of nooit als niemand je ooit een stem gunt terwijl je er al jaren inzit en elke keer bij de laatste 4 zit want je kan jezelf niet de finale instemmen. Of ze moeten dat weer gaan aanpassen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ineens is het een soort Expeditie Robinson finale.
Maar vind het sowieso al raar hoe ze de hele maand om punten moeten spelen voor een ranking die uiteindelijk niks uitmaakt.
Dat is een minuscuul verwaarloosbaar voordeel ten opzichte van 4 weken lang meerdere opdrachten per week winnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je mag 1 antwoord veranderen en dat is een voordeel, maar dan moet je geen zelfverzekerde Daan in je groep hebben.
Puur toeval. Ze valt op innerlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft na DGK altijd rijke vriendjes gehad.
Dat ja. Plus natuurlijk dat de nummer 1 in de ranking maar 1 duel hoeft te winnen en de nummer laatst er 3 op rij (met ook nog eens elke keer niet dat verander voordeel) moet winnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je mag 1 antwoord veranderen en dat is een voordeel, maar dan moet je geen zelfverzekerde Daan in je groep hebben.
Hoop gewoon dat Cappie wint puur om die kop van Daan te zien XDquote:Op maandag 5 februari 2024 22:56 schreef Gia het volgende:
Maakt mij niks uit wie er wint. Als Casper wint, is de rest superzuur, als hij verliest is hij niet te genieten. Ook leuk.
Aks mel eruit gaat met de ton, zou Beau weleens naar een andere griet over kunnen stappen. Ook leuk.
Maar goed, de kans is ook groot dat ze beiden vertrekken, met en zonder ton. Zitten er ruim 100 dagen in, dat willen ze niet nog een keer.
En het kan nog zo zijn dat er nog anderen opstappen.
Ben benieuwd.
Vind het wel verfrissend dat ze deze keer het anders doen, met de vorige was het puur gokken.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat een naaistreek van de Febo om ineens na 2 cyclussen een ander finalespel te kiezen waar iedereen zich al op had voorbereid. Vond dat andere toch leuker denk ik nu al bij voorbaat al.
Leuk dat Casper die finale gaat spelen met Melanie, hij mag hem aan de ene kant winnen maar aan de andere kant mag hij die zuurtjes daar nog wel even verder trollen een maandje want wat waren ze zuur, met die idioot van een Daan voorop! Maar denk eerlijk gezegd dat hij zelf op stapt als hij de finale niet wint. Melanie gun ik het tactisch misschien iets meer omdat we dan verlost zijn van de kleine meid en haar kalverliefde voor Beau...![]()
Finale is dus vorige week woensdag gespeeld.
Leuk die exit van Danielle opgevangen door Amanda. Meer mensen in de gaten dat er onder dit stukje de leader was geplakt van De Gouden Kooi? Heel leuk en subtiel en echt voor de kenners was dit. Leuk FeboHopelijk ooit een nieuw seizoen dus!
Hahaha lolllquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Puur toeval. Ze valt op innerlijk.
Gaat het niet om, het gaat er om dat 2x dezelfde finale is gespeeld, en dan nu ineens een ander finalespel is competitievervalsing in deze, punt!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
?
Ze moeten strijden om te winnen, niets mis mee.
Mod edit, bericht verwijderd, Niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat er om dat 2x dezelfde finale is gespeeld, en dan nu ineens een ander finalespel is competitievervalsing in deze, punt!
Mod Edit. Bericht verwijderd, doe eens even normaalquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:02 schreef Perla het volgende:
[..]
Gaat ie weer.... *zucht*
Jij maakt je echt veel te druk om dit programma en de "regels", die toch echt de producenten maken..
Ga dan zelf zo'n programma verzinnen, produceren, regisseren, whatever.
Heb jij ook nog andere bezigheden in je leven of alleen druk maken om de Bondgenoten (e.a. real life soaps).
Werk? Gezin? Familie? Kids? Get a life man... maak je niet zo druk. Het is een prima programma en eindelijk eerlijk finale-spel! Enjoy, relax..
Vond dat bluffen juist net zo leuk, jammer dat ze dat er uit hebben gehaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:29 schreef Perla het volgende:
Wat was dat voor een spastische debiel in lilapaars traininspak? Achterin die ugly dikke auto waar ene tokkie zusje haar andere tokkie zusje ophaalde?!
Ander finale spel, top! Veel eerlijker, dmv skills!!
Hoop dat Mel wint 🥳🎉
Oh noooo. Als hij dan tóch gewonnen heeft. Voordeel = hij is eruit dan..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:45 schreef cinsan het volgende:
las dat er al paar mensen casper hebben gezien, op instastory van mel stond er poll van wie gaat er de finale spelen , daaronder ps melanie heeft dit niet gepost
Same zo'n beetje de helft van de aflevering van gisteren gespoeld, dat gerek met dat stemmen geloof ik nou onderhand welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 05:06 schreef Cirilico het volgende:
Ik vond dat andere spel kut. Ik spoelde laatst het hele spel door tot aan de ontknoping. Geforceerde spanningsopbouw door tijdrekken werkt bij mij averechts.
Dat het om een competitievervalsing zou gaan snap ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat er om dat 2x dezelfde finale is gespeeld, en dan nu ineens een ander finalespel is competitievervalsing in deze, punt!
Dat geldt voor beide finalisten, dus wat dat betreft is het een eerlijke strijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat er om dat niemand hier zich op heeft voorbereid daar in die loods, dus dat vind ik niet zo netjes. Dat is gewoon de spelregels lees: format veranderen tijdens een gameshow. I don't understand.
Nog steeds diezelfde stem als een bootwerkerquote:
Iemand met brains want het is geen beauty.. daar zal hij veel geld mee hebben verdiend.. nouja of met andere dingen dat kan ook nogquote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Nou ik toch echt niet.. dat gun ik hem niet. Laat Melanie maar lekker winnen want en kan ze naar huis. Dat is voor haar beter..quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Puur toeval. Ze valt op innerlijk.
Die muziek herkende je meteenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat een naaistreek van de Febo om ineens na 2 cyclussen een ander finalespel te kiezen waar iedereen zich al op had voorbereid. Vond dat andere toch leuker denk ik nu al bij voorbaat al.
Leuk dat Casper die finale gaat spelen met Melanie, hij mag hem aan de ene kant winnen maar aan de andere kant mag hij die zuurtjes daar nog wel even verder trollen een maandje want wat waren ze zuur, met die idioot van een Daan voorop! Maar denk eerlijk gezegd dat hij zelf op stapt als hij de finale niet wint. Melanie gun ik het tactisch misschien iets meer omdat we dan verlost zijn van de kleine meid en haar kalverliefde voor Beau...![]()
Finale is dus vorige week woensdag gespeeld.
Leuk die exit van Danielle opgevangen door Amanda. Meer mensen in de gaten dat er onder dit stukje de leader was geplakt van De Gouden Kooi? Heel leuk en subtiel en echt voor de kenners was dit. Leuk FeboHopelijk ooit een nieuw seizoen dus!
En moesten ze elkaar misleiden en nu gaat het om je eigen kennis. Maar met de dyslexie en dyscalculie van Casper is dat misschien voor hem wel in zijn nadeel.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vind het wel verfrissend dat ze deze keer het anders doen, met de vorige was het puur gokken.
Waar staat ergens dat het finale spel altijd hetzelfde zal zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nergens, tenminste niet dat ik weet, maar gebruikelijk is het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar staat ergens dat het finale spel altijd hetzelfde zal zijn?
Fijn dat jij dat vind, ik ben een andere mening toegedaan in deze....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:51 schreef cinsan het volgende:
wat een gezeur omdat spel nu verandert is , moest me winnen gaan we zeker lezen dat is expres gedaan om mel te laten winnen
Is ze al een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iemand met brains want het is geen beauty.. daar zal hij veel geld mee hebben verdiend.. nouja of met andere dingen dat kan ook nog
Alleen herkende ik hem niet van de gouden kooi maar van de serie Dynasty.quote:
Vind het jammer dat dat bluf gedoe niet meer het finale spel is.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:51 schreef JJ76 het volgende:
Donna wil van Wesley af, ineens brand ze hem helemaal af. De parasiet zoekt nieuwe slachtoffers.
Pfff wat is Mel dom, noord Holland, Groningen.
Ik was verbaasdquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Donna gaat nu vervelend doen. Ze doet alsof ze zich stoort aan Wesley om zo zichzelf aantrekkelijker te maken voor een nieuw team zonder Wesley.
Ik vond er weinig aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het jammer dat dat bluf gedoe niet meer het finale spel is.
O vond ik juist leukquote:
Ik ook niet, het duurde en duurde maar en werd eindeloos uitgerekt.quote:
Maar Casper kreeg codes zonder antwoord te geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Vind dit niet eerlijk. Iemand die bv maar 1 vraag goed heeft kan dus winnen van degene die alles goed heeft.
Dus pas na reclame. Dit is onnodig tijd vullen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef spapaars het volgende:
Jan geeft de codes, dus zal het niet meteen de eerste zijn.
Nouja, straks....de reclame duurt haast langer dan het programma.quote:
Ik vind het niet zo erg om naar Jan te kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef spapaars het volgende:
Jan geeft de codes, dus zal het niet meteen de eerste zijn.
Ja ellende he. Beter opnemen en de reclame door spoelen. Maar dan kan je hier weer niet mee kletsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nouja, straks....de reclame duurt haast langer dan het programma.
Moet waarschijnlijk omdat het eens kansspel is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Vind dit niet eerlijk. Iemand die bv maar 1 vraag goed heeft kan dus winnen van degene die alles goed heeft.
Denk dat ze in de loods alleen de kleur zien, de voice over is zo nep bij ons thuis.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, een stem zegt het en zal ook op de knop kunnen drukken waarmee de sluis zich opent.
Ik vind het een hele rare finale zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Heel flauw en nep de finale zo. Febo weet winnende code dus Jan krijgt op oortjes precies de volgorde door om de spanning maximaal op te bouwen..
Je weet ook niet of dit eerlijk gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het een hele rare finale zo.
Nee ook dat nog.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet ook niet of dit eerlijk gaat
Ja dat, bah om hem vlak daarna om de hals te gaan hangen bah bahquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat laat mel zich kennen zeg. Ik gun het hem echt niet zegt ze
Schijnheilig gedoe.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat, bah om hem vlak daarna om de hals te gaan hangen bah bah
Nou zo aardig en collegiaal binnen een groep was hij ook niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Dat zekerquote:
Vond dit wel beter dan Melanie.quote:
Er is altijd iets van zeggen en daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Vond dit wel beter dan Melanie.
Focussen op een carričre in de muziek en minder hoeven werken zodat ze daar meer tijd voor heeft.
die laat hij dus net zo makkelijk staan...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef JJ76 het volgende:
Snap vertrek van Daan niet helemaal. Dacht dat hij net een leuke 'knuffelpartner' had gevonden.
Jep.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Is dat die nick die ook met mensen uit ejvjl op pad ging als ze er uit waren
Nick toch? Nick eshuis geloof ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Die laatste nieuwe gast is die met een aantal ex-ejvjl'ers naar de mac ging en al vretend in de auto het programma evalueerde....denk ik. Michael of zo.
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Die laatste nieuwe gast is die met een aantal ex-ejvjl'ers naar de mac ging en al vretend in de auto het programma evalueerde....denk ik. Michael of zo.
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Spuit 11 en Nick dus.
Het zal ongetwijfeld Nick zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nick toch? Nick eshuis geloof ik
Ik denk dat talpa echt een la heeft met figuren die er alles voor doen om een BN'er te worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.
Dat kan wel lachen worden. Heb hem ook een keer gezien bij lldl 🤣quote:
Dit exemplaar wil wel heel erg graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat talpa echt een la heeft met figuren die er alles voor doen om een BN'er te worden.
Is hij uit zichzelf wegegaan. Snapte het even niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Revanches het volgende:
Wat was dat vertrek van Daan ineens plotseling zeg. En ook geen woorden van Kaine en Kim? Jammer, ergerde me wel aan hem maar ik ga hem in het programma wel missen.
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij uit zichzelf wegegaan. Snapte het even niet?
Thnx en toch casper als winnaar he 😉quote:
Het is een finale geweest waar de productie het helemaal in eigen hand had, want zij drukken op een knop wat de kluis doet openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Vond het een saaie finale, dit heeft naar mijn mening weinig met mindfuck te maken.. ik had echt gehoopt dat de,e finale net zo zou gaan als de eerste 2.
Jammer.
De code stond wel achterop de cheque die in de kluis zat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een finale geweest waar de productie het helemaal in eigen hand had, want zij drukken op een knop wat de kluis doet openen.
Ik dacht gelezen te hebben dat bondgenoten totaal een half jaar zou duren?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Maandje of 7 a 8 te gaan met net zoveel kansen, maar toch best veel opgevers.
Volgens mij loop het zonder vaste einddatum, net als Utopia.quote:Op woensdag 7 februari 2024 03:16 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat bondgenoten totaal een half jaar zou duren?
Dat had ik niet gezien, dus dan wel eerlijk verlopen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 02:26 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
De code stond wel achterop de cheque die in de kluis zat.
Ik vind het vooral niet eerlijk dat beide kans blijven hebben, hoe het ook gespeeld word. Puur geluk dus.
Alleen daar aan kun je al zien wat voor naar persoon is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Donna gaat nu vervelend doen. Ze doet alsof ze zich stoort aan Wesley om zo zichzelf aantrekkelijker te maken voor een nieuw team zonder Wesley.
Op de check die in de kluis ligt staat ook het nummer op van de codes die ze konden kiezen dus het is niet zo dat ze de kluis open kunnen doen op het nummer wat E willen en zo zelf een winnaar kiezen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, een stem zegt het en zal ook op de knop kunnen drukken waarmee de sluis zich opent.
Ik vond haar echt onbeschoft. Casper zei ook tussen de vragen door nog goed gedaan Mel maar zei niets en kon alleen maar weer janken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Misschien doen ze wel een Japiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is altijd iets van zeggen en daadwerkelijk doen.
Ja was ook verbaasd en erg onsportief van haar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond haar echt onbeschoft. Casper zei ook tussen de vragen door nog goed gedaan Mel maar zei niets en kon alleen maar weer janken.
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef JJ76 het volgende:
Snap vertrek van Daan niet helemaal. Dacht dat hij net een leuke 'knuffelpartner' had gevonden.
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casperquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook verbaasd en erg onsportief van haar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Is dat die nick die ook met mensen uit ejvjl op pad ging als ze er uit waren
Oja dat ook nog. Hij wil wel heel graag met zijn hoofd op tvquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.
Dat vond ik dus hypocrietquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casper
Ja, echt he, deze helemaalquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]Hij heeft ook al eerder met lang leven de liefde meegedaan. Het zijn er allemaal die camera geil zijn en denken door te breken
Klopt maar wat is daar dan van echt? Melanie is vooral met zichzelf bezig en als het haar allemaal maar goed gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casper
Mee eens hoor, als je maar een vraag goed hebt kan je al winnen terwijl de andere die dan verder alles goed het verliest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk dat ze wat anders proberen, maar de uitwerking vind ik waardeloos. Dit is dom geluk hebben; zodra je meteen de juiste code kiest is het dus eigenlijk al klaar nog voor er een spel gespeeld is. Bij het andere spel was er een kans op basis van vertrouwen in je tegenstander, zoals ze in de tune eigenlijk ook zingen.
Het was me om het even wie het won, had inmiddels wel genoeg van zowel Casper's buien als de pruillip van Melanie. Daan's vertrek kwam onverwachts, maar prima! Er zijn nu nog maar 6 'oorspronkelijke' deelnemers over.
Op naar de nieuwe cyclus met een nieuwe Daniëlle, die Nick en ...eh .. die wat oudere man. Denk dat die laatste nog wel wat sfeer in de tent kan brengen. Maar we zullen zien
de grootste ik ik is prima-donnaquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar wat is daar dan van echt? Melanie is vooral met zichzelf bezig en als het haar allemaal maar goed gaat.
Misschien werkgerelateerd? Dat hij zichzelf 3 maanden heeft gegeven en als het dan niet lukt, hij liever weer aan 't werk gaat. Ze verdienen nu in de tussentijd niks, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.
Dat is de allergrootste iddquote:
Zou kunnen maar vind het vreemd dat er eerder nooit iets is over gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien werkgerelateerd? Dat hij zichzelf 3 maanden heeft gegeven en als het dan niet lukt, hij liever weer aan 't werk gaat. Ze verdienen nu in de tussentijd niks, natuurlijk.
zijn energie was op , hij wilde niet langer dan 3 maanden blijven , staat op zijn instaquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar vind het vreemd dat er eerder nooit iets is over gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mary praat met Lodewijk en spreekt de waarheid over Melanie, Sam en VincentZal denk ik lastigste bondjesmaakmoment zijn tot nu toe. Hoop mensen en duo's die allemaal niet bij bepaalde anderen willen. Haaien zullen idd bij elkaar blijven net als Vossen -daan maar wellicht met Wesley(dat wilde Kim graag). Maar als Donna merkt dat er weinig interesse in haar is zal ze ook toch wel weer aan hem gaan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mary praat met Lodewijk en spreekt de waarheid over Melanie, Sam en VincentIk hoop voor Mary dat ze in een ander bondje komt want het is toch wel een generatiekloof met de 2 jonkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Die kunnen die oude vent erbij nemen. Pa, ma en 2 dochters!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop voor Mary dat ze in een ander bondje komt want het is toch wel een generatiekloof met de 2 jonkies.
Ik ben denk ik een van de weinigen, maar ik vind dit juist heel volwassen. Bewuste keuzes maken, met een plan erin gaan en je niet blind laten leiden door geld. Daarnaast heeft hij genoeg om naar terug te gaan zo te zien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn energie was op , hij wilde niet langer dan 3 maanden blijven , staat op zijn insta
Denk dat men -mezelf inclusief- meer verbaasd is dat er vooraf 0 indicatie was dat hij wilde vertrekken. Gewoon Jan die even tussen neus en lippen aangeeft dat ie kenbaar had gemaakt te willen gaan, roll the clips and that's it.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de weinigen, maar ik vind dit juist heel volwassen. Bewuste keuzes maken, met een plan erin gaan en je niet blind laten leiden door geld. Daarnaast heeft hij genoeg om naar terug te gaan zo te zien.
En ja, hij is een slechte verliezer...Maar dat is menig mens toch?!
Benieuwd wie er nog met haar in een bondje wil. Misschien de nieuwe? En anders inderdaad wes,maar hoop dat hij er niet meer intraptquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zal denk ik lastigste bondjesmaakmoment zijn tot nu toe. Hoop mensen en duo's die allemaal niet bij bepaalde anderen willen. Haaien zullen idd bij elkaar blijven net als Vossen -daan maar wellicht met Wesley(dat wilde Kim graag). Maar als Donna merkt dat er weinig interesse in haar is zal ze ook toch wel weer aan hem gaan trekken.
Ik had het idee dat hij zich al rijk rekende omdat zijn bondje bovenaan stond en ze dachten wel even van de slangen te winnen. Dat viel zo tegen dat hij de handdoek maar in de ring heeft gegooidquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.
Volgens mij speelt die irritatie al wat langer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En ineens vindt Donna Wes teveel, hmmmm
tja hij heeft je niet daar kunnen brengen waar je wilde dus krijgt hij een schp onder zijn gat.
Dan had ze daar wat eerder aan moeten doen, het heeft haar meer slecht gedaan dan goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij speelt die irritatie al wat langer.
Het nadeel van het ontbreken van de livestreams? Ik vermoed dat zijn weloverwogen afweging niet paste in het plaatje van de regie en daarom zo kort en zakelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat men -mezelf inclusief- meer verbaasd is dat er vooraf 0 indicatie was dat hij wilde vertrekken. Gewoon Jan die even tussen neus en lippen aangeeft dat ie kenbaar had gemaakt te willen gaan, roll the clips and that's it.
Heb er verder geen oordeel over, moet ie helemaal zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |