De slangen hebben duidelijk gekozen, maar toch mag de groep de tweede finalist bepalen.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het trouwens een verre van leuk finalespel.
Maar je ziet wel hoe ze het brengen, op tv zou je niet hebben verwacht dat het hem wordt gegund.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:12 schreef Moira het volgende:
Komt Casper er ff mooi vanaf dat z'n team op hem stemtIk snap het sentiment uit de groep wel.
Ik ookquote:
Het is ook de enige manier om hem vanuit die positie het huis uit te stemmen, zo zou je het ook kunnen zien. Dan maar met een ton.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je ziet wel hoe ze het brengen, op tv zou je niet hebben verwacht dat het hem wordt gegund.
Hij hoeft niet eens te winnen, ze janken nu al de zuurtjes.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan te bedenken dat ik 'm een paar weken geleden echt niet kon luchten of zien en hem niks gunde. Ach ja, nu ben ik vooral blij als ie weg is en als de rest van de bondjes gaat huilen wanneer hij wint.
Nou, als je zelf ook die ton zou kunnen pakken denk ik niet dat je het zo doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is ook de enige manier om hem vanuit die positie het huis uit te stemmen, zo zou je het ook kunnen zien. Dan maar met een ton.
Ik weet iig dat ik een ton zou betalen om níét met hem in huis te hoeven wonenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, als je zelf ook die ton zou kunnen pakken denk ik niet dat je het zo doet.
Van wie kreeg ze die?quote:Op maandag 5 februari 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
Mary 1 stem, en die gun ik het ook niet.
Had je nou maar eerder gewonnen.. 4 ronden is een kleinere kans dan 50/50.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:25 schreef Moira het volgende:
Lekker makkelijk om steeds de spelregels te veranderen.
Ja, ineens is het een soort Expeditie Robinson finale.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:26 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Had je nou maar eerder gewonnen.. 4 ronden is een kleinere kans dan 50/50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |