Ja, leuk voor wie onderaan staan en nog kan winnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:48 schreef King_Merc het volgende:
Wel mooi voor de slangenhele tijd onderaan , en dan nu strijden voor de finaleplaats (En wellicht voor die ton )
Ehm, ik weet helemaal niks.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
Je kon die Bolt vraag toch vrij simpel uitrekenen? Iedereen weet dat het wereldrecord ergens iets onder de 10 seconden ligt op de 100m.
Thijs heeft het minimale gemiddelde uitgerekend. Dus het gemiddelde zit volgens zijn theorie iets boven 36 km en dat klopt volgens het internet: 37,58 km/h.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag is
44,7, toch!quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag is
Sam blijft sowieso, die heeft het gewoon naar de zin daar , (geaccepteerd voelen )quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Cirilico het volgende:
Ik verwacht dat de Slangen gewonnen hebben. Als de Vossen vraag 2 hadden gewonnen, had de Febo hoogstwaarschijnlijk vraag 3 als spannende cliffhanger gebruikt. Want dan staan ze gelijk en volgt de alles beslissende vraag. Nu stoppen ze al een vraag eerder de uitzending.
Ik gun het héél team groen omdat iedereen zich zo onaardig en jaloers gedroeg na de steelopdracht. Vooral de Haaien en de Vossen. Dus lekker puh Beau en Regna en hopelijk lekker puh voor Daan.
Bij voorkeur gaat Mel of Casper naar huis want dan zijn we van ze af en Mel kan in haar geval een dikke vinger opsteken. Mary speelde de spellen zelf best goed dus als zij wint is dat sowieso verdiend.
Het zou mij niet verbazen als Donna en Wesley beiden maandag (voor de kijkers dan) opstappen, omdat ze weten dat ze niet erg geliefd zijn bij de anderen, althans Wesley heeft dat wel door.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hoe lang zal Donna nog blijven? Elke maand is toch weer een maand zonder winst.
Je hebt gelijk ja....ik heb de vraag verkeerd gelezen en dacht dat het om het gemiddeld ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Goed mogelijk. Daan was ook helemaal zeker dat het 100% 32 km was, dus ze gaan dan waarschijnlijk net onder het antwoord van de Slangen zitten, terwijl het antwoord erboven ligt. Of ze zijn zo zeker van hun zaak dat ze het niet eens veranderen. Wel leuk voor de Slangen, het underdog team, om zo ver te komen en misschien wel de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Cirilico het volgende:
Ik verwacht dat de Slangen gewonnen hebben. Als de Vossen vraag 2 hadden gewonnen, had de Febo hoogstwaarschijnlijk vraag 3 als spannende cliffhanger gebruikt. Want dan staan ze gelijk en volgt de alles beslissende vraag. Nu stoppen ze al een vraag eerder de uitzending.
Kan wel zijn maar het is gewoon 50/50. Druk heeft daar geen invloed op.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
Casper kan helemaal niet met de druk om als hij daar staat.
Eruit gestemd. De gieren zijn laatste geworden.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het ff gemist hoezo is Danielle eruit?
Ze zijn alle vier pissed volgens mij. Slechte verliezers.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat Kaine zo'n boos smoelwerk trekt valt me zwaar van haar tegen.
Waarschijnlijk woensdag de uitslag dan. Nieuwe cyclus over 3 dagen zei ie.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
Volgende dag de finale, zal dan ook voor ons morgen worden.
weer een rijke kerel, nogal een typequote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Was dat een Rolls.... Wat heeft ze nu recentelijk aan de haak geslagen ?
Levenslang onderhoud door Afrojack dus niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Was dat een Rolls.... Wat heeft ze nu recentelijk aan de haak geslagen ?
Ze heeft na DGK altijd rijke vriendjes gehad.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:04 schreef Cirilico het volgende:
De auto is vast gehuurd voor de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |