SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik hoop nu gewoon dat ze winnenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Wel leuk voor de slangen. Dit hadden ze even nodig.
Alleen jammer dat je haar gezicht niet meer zo goed ziet want ze heeft een mooi koppie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bos haar heeft Kaine zeg!
jepquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:30 schreef JJ76 het volgende:
Slangen winnen hem denk ik. Gem. 38 topsnelheid 44
Uhhhh wat? Totaal gemistquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
de wijn die Daan aan mary heeft gegeven wordt even meegepakt door Wes, gadverdamme
Vind dat niet mooi zoquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bos haar heeft Kaine zeg!
44,72 kilometer per uur is het antwoord, groepje Casper wint.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dacht vandaag de finale van deze maand
Als Kappie wint in de finale dan zijn er wel 2 smaakmakers weg.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
44,72 kilometer per uur is het antwoord, groepje Casper wint.
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ook een cliffhanger worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pas
mel en mary zag ik nog in voorstukje voor maandagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie pakt de 100.000 en wie gaat weg, dat komt maandag pas
Kan maar zo helaasquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ook een cliffhanger worden.
Heel erg knap van ze. Onderaan naar boven , naar finale gekno(c)kt 💪quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je ziet van de slangen en vossen iedereen in het voorstukje, behalvequote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
mel en mary zag ik nog in voorstukje voor maandag
SPOILER: Kan echt een spoiler zijn, Bondgenoten deed dat eerder, dus klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..quote:
regna trok maar zuur gezichtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..
Ja idd. Beau zei nog na hun geheime missie , iets van sukkelige kneuzen groepje ofzo. Nou.... hun wel verslaan in knock-outs en wellicht zelfs in finale 🥳quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:26 schreef Alocanda het volgende:
Wel leuk voor de slangen. Dit hadden ze even nodig.
Maar ook leuk om te zien dat ze na die botsing toch een manier hebben gevonden om er weer samen voor te gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Perla het volgende:
[..]
Ja idd. Beau zei nog na hun geheime missie , iets van sukkelige kneuzen groepje ofzo. Nou.... hun wel verslaan in knock-outs en wellicht zelfs in finale 🥳
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je ziet van de slangen en vossen iedereen in het voorstukje, behalvecasper zag ik ook niet in voorstukjeSPOILER: Kan echt een spoiler zijn, Bondgenoten deed dat eerder, dus klikken op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch ze zag zichzelf in dit bondje als de grote favoriet voor ton. Beau wil aandacht daar, dus niet naar huis. De beide anderen nog nieuw.quote:
en bij de slangen wil melanie aandacht vooral van beauquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:55 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Logisch ze zag zichzelf in dit bondje als de grote favoriet voor ton. Beau wil aandacht daar, dus niet naar huis. De beide anderen nog nieuw.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
casper zag ik ook niet in voorstukje
SPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?ok niet goed gezien , mis dan wel iemand uit team vossenSPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat jij dat vind, het klopt van geen kanten, though.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hahahaha expres verliezen om Daan te kunnen lozen ipv voor die 100.000 te gaan ??????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lach me een deuk om deze bewering
ongelofelijk
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet je het zeker?Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.SPOILER: Kan echt een spoiler zijn!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant: Als ze de knock-outs winnen, waarom is Mary dan zo zuur?
Maar goed, Daan leek overtuigd van die 32 km/u, dus dan verwacht je eerder dat ze net onder die 38 gaan zitten, dan erboven....
Stel dat de Slangen winnen, dan verwacht ik dat Melanie en Casper de finale spelen. Eén van hen eruit is sowieso al winst.
Zeker! Die beelden moeten absoluut van na het finalespel zijn wil het echt een spoiler zijn, maar ik ga geen risico nemen de fun voor anderen hier te verpesten, vandaar m'n voorzichtigheid en dus de spoilertagsquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.
Maar goed, Daan leek overtuigd van die 32 km/u, dus dan verwacht je eerder dat ze net onder die 38 gaan zitten, dan erboven....
Stel dat de Slangen winnen, dan verwacht ik dat Melanie en Casper de finale spelen. Eén van hen eruit is sowieso al winst.
mary keek zo zuur omdat weley fles wijn pakte die danielle had besteld en voor mary bestemd was , feestje vlak voor de finale dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wie zegt dat het feestje pas na het finalespel is? Kan ook na de knock-outs zijn. Dat je niet iedereen in een voorstukje ziet, zegt niet dat ze met een ton naar huis zijn.
Nou, ik ga liever bij Reggie pannenkoeken eten dan bij jou hoor! Daar krijg je meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:43 schreef Perla het volgende:
[..]
Regna maakt ook veel fouten hoor, is écht niet zo slim . Wie weet volgende ronde uit dat bondje..
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag isquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
Je kon die Bolt vraag toch vrij simpel uitrekenen? Iedereen weet dat het wereldrecord ergens iets onder de 10 seconden ligt op de 100m. Dus 10 sec per 100m is 100 sec per 1km. En dan deel je 3600 (1 uur = 36 min x 60 sec) door die 100 en dan kom je rond de 36 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |