Je hebt gelijk ja....ik heb de vraag verkeerd gelezen en dacht dat het om het gemiddeld ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 08:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
ware het niet dat bolt op zijn top 42 km liep en dat het juiste antwoord op de vraag is
Goed mogelijk. Daan was ook helemaal zeker dat het 100% 32 km was, dus ze gaan dan waarschijnlijk net onder het antwoord van de Slangen zitten, terwijl het antwoord erboven ligt. Of ze zijn zo zeker van hun zaak dat ze het niet eens veranderen. Wel leuk voor de Slangen, het underdog team, om zo ver te komen en misschien wel de finale.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:13 schreef Cirilico het volgende:
Ik verwacht dat de Slangen gewonnen hebben. Als de Vossen vraag 2 hadden gewonnen, had de Febo hoogstwaarschijnlijk vraag 3 als spannende cliffhanger gebruikt. Want dan staan ze gelijk en volgt de alles beslissende vraag. Nu stoppen ze al een vraag eerder de uitzending.
Kan wel zijn maar het is gewoon 50/50. Druk heeft daar geen invloed op.quote:Op zondag 4 februari 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
Casper kan helemaal niet met de druk om als hij daar staat.
Eruit gestemd. De gieren zijn laatste geworden.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het ff gemist hoezo is Danielle eruit?
Ze zijn alle vier pissed volgens mij. Slechte verliezers.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Dat Kaine zo'n boos smoelwerk trekt valt me zwaar van haar tegen.
Waarschijnlijk woensdag de uitslag dan. Nieuwe cyclus over 3 dagen zei ie.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
Volgende dag de finale, zal dan ook voor ons morgen worden.
weer een rijke kerel, nogal een typequote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Was dat een Rolls.... Wat heeft ze nu recentelijk aan de haak geslagen ?
Levenslang onderhoud door Afrojack dus niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
Was dat een Rolls.... Wat heeft ze nu recentelijk aan de haak geslagen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |