Thnx en toch casper als winnaar he 😉quote:
Het is een finale geweest waar de productie het helemaal in eigen hand had, want zij drukken op een knop wat de kluis doet openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Vond het een saaie finale, dit heeft naar mijn mening weinig met mindfuck te maken.. ik had echt gehoopt dat de,e finale net zo zou gaan als de eerste 2.
Jammer.
De code stond wel achterop de cheque die in de kluis zat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een finale geweest waar de productie het helemaal in eigen hand had, want zij drukken op een knop wat de kluis doet openen.
Ik dacht gelezen te hebben dat bondgenoten totaal een half jaar zou duren?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Maandje of 7 a 8 te gaan met net zoveel kansen, maar toch best veel opgevers.
Volgens mij loop het zonder vaste einddatum, net als Utopia.quote:Op woensdag 7 februari 2024 03:16 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat bondgenoten totaal een half jaar zou duren?
Dat had ik niet gezien, dus dan wel eerlijk verlopen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 02:26 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
De code stond wel achterop de cheque die in de kluis zat.
Ik vind het vooral niet eerlijk dat beide kans blijven hebben, hoe het ook gespeeld word. Puur geluk dus.
Alleen daar aan kun je al zien wat voor naar persoon is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:52 schreef Cirilico het volgende:
Donna gaat nu vervelend doen. Ze doet alsof ze zich stoort aan Wesley om zo zichzelf aantrekkelijker te maken voor een nieuw team zonder Wesley.
Op de check die in de kluis ligt staat ook het nummer op van de codes die ze konden kiezen dus het is niet zo dat ze de kluis open kunnen doen op het nummer wat E willen en zo zelf een winnaar kiezen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, een stem zegt het en zal ook op de knop kunnen drukken waarmee de sluis zich opent.
Ik vond haar echt onbeschoft. Casper zei ook tussen de vragen door nog goed gedaan Mel maar zei niets en kon alleen maar weer janken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat laat mel zich kennen zeg. Ik gun het hem echt niet zegt ze
Misschien doen ze wel een Japiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is altijd iets van zeggen en daadwerkelijk doen.
Ja was ook verbaasd en erg onsportief van haar.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond haar echt onbeschoft. Casper zei ook tussen de vragen door nog goed gedaan Mel maar zei niets en kon alleen maar weer janken.
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef JJ76 het volgende:
Snap vertrek van Daan niet helemaal. Dacht dat hij net een leuke 'knuffelpartner' had gevonden.
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casperquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook verbaasd en erg onsportief van haar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Is dat die nick die ook met mensen uit ejvjl op pad ging als ze er uit waren
Oja dat ook nog. Hij wil wel heel graag met zijn hoofd op tvquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.
Dat vond ik dus hypocrietquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casper
Ja, echt he, deze helemaalquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]Hij heeft ook al eerder met lang leven de liefde meegedaan. Het zijn er allemaal die camera geil zijn en denken door te breken
Klopt maar wat is daar dan van echt? Melanie is vooral met zichzelf bezig en als het haar allemaal maar goed gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen casper wegging feliciteerde ze hem wel , ook met rondje had ze mooie woorden voor casper
Mee eens hoor, als je maar een vraag goed hebt kan je al winnen terwijl de andere die dan verder alles goed het verliest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk dat ze wat anders proberen, maar de uitwerking vind ik waardeloos. Dit is dom geluk hebben; zodra je meteen de juiste code kiest is het dus eigenlijk al klaar nog voor er een spel gespeeld is. Bij het andere spel was er een kans op basis van vertrouwen in je tegenstander, zoals ze in de tune eigenlijk ook zingen.
Het was me om het even wie het won, had inmiddels wel genoeg van zowel Casper's buien als de pruillip van Melanie. Daan's vertrek kwam onverwachts, maar prima! Er zijn nu nog maar 6 'oorspronkelijke' deelnemers over.
Op naar de nieuwe cyclus met een nieuwe Daniëlle, die Nick en ...eh .. die wat oudere man. Denk dat die laatste nog wel wat sfeer in de tent kan brengen. Maar we zullen zien
de grootste ik ik is prima-donnaquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar wat is daar dan van echt? Melanie is vooral met zichzelf bezig en als het haar allemaal maar goed gaat.
Misschien werkgerelateerd? Dat hij zichzelf 3 maanden heeft gegeven en als het dan niet lukt, hij liever weer aan 't werk gaat. Ze verdienen nu in de tussentijd niks, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.
Dat is de allergrootste iddquote:
Zou kunnen maar vind het vreemd dat er eerder nooit iets is over gezegd.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien werkgerelateerd? Dat hij zichzelf 3 maanden heeft gegeven en als het dan niet lukt, hij liever weer aan 't werk gaat. Ze verdienen nu in de tussentijd niks, natuurlijk.
zijn energie was op , hij wilde niet langer dan 3 maanden blijven , staat op zijn instaquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen maar vind het vreemd dat er eerder nooit iets is over gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mary praat met Lodewijk en spreekt de waarheid over Melanie, Sam en VincentZal denk ik lastigste bondjesmaakmoment zijn tot nu toe. Hoop mensen en duo's die allemaal niet bij bepaalde anderen willen. Haaien zullen idd bij elkaar blijven net als Vossen -daan maar wellicht met Wesley(dat wilde Kim graag). Maar als Donna merkt dat er weinig interesse in haar is zal ze ook toch wel weer aan hem gaan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 februari 2024 17:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mary praat met Lodewijk en spreekt de waarheid over Melanie, Sam en VincentIk hoop voor Mary dat ze in een ander bondje komt want het is toch wel een generatiekloof met de 2 jonkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Die kunnen die oude vent erbij nemen. Pa, ma en 2 dochters!quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoop voor Mary dat ze in een ander bondje komt want het is toch wel een generatiekloof met de 2 jonkies.
Ik ben denk ik een van de weinigen, maar ik vind dit juist heel volwassen. Bewuste keuzes maken, met een plan erin gaan en je niet blind laten leiden door geld. Daarnaast heeft hij genoeg om naar terug te gaan zo te zien.quote:Op woensdag 7 februari 2024 15:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn energie was op , hij wilde niet langer dan 3 maanden blijven , staat op zijn insta
Denk dat men -mezelf inclusief- meer verbaasd is dat er vooraf 0 indicatie was dat hij wilde vertrekken. Gewoon Jan die even tussen neus en lippen aangeeft dat ie kenbaar had gemaakt te willen gaan, roll the clips and that's it.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de weinigen, maar ik vind dit juist heel volwassen. Bewuste keuzes maken, met een plan erin gaan en je niet blind laten leiden door geld. Daarnaast heeft hij genoeg om naar terug te gaan zo te zien.
En ja, hij is een slechte verliezer...Maar dat is menig mens toch?!
Benieuwd wie er nog met haar in een bondje wil. Misschien de nieuwe? En anders inderdaad wes,maar hoop dat hij er niet meer intraptquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zal denk ik lastigste bondjesmaakmoment zijn tot nu toe. Hoop mensen en duo's die allemaal niet bij bepaalde anderen willen. Haaien zullen idd bij elkaar blijven net als Vossen -daan maar wellicht met Wesley(dat wilde Kim graag). Maar als Donna merkt dat er weinig interesse in haar is zal ze ook toch wel weer aan hem gaan trekken.
Ik had het idee dat hij zich al rijk rekende omdat zijn bondje bovenaan stond en ze dachten wel even van de slangen te winnen. Dat viel zo tegen dat hij de handdoek maar in de ring heeft gegooidquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er toch ook eerder nooit iets over gezegd te willen vertrekken? Ik begrijp het ook niet.
Volgens mij speelt die irritatie al wat langer.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
En ineens vindt Donna Wes teveel, hmmmm
tja hij heeft je niet daar kunnen brengen waar je wilde dus krijgt hij een schp onder zijn gat.
Dan had ze daar wat eerder aan moeten doen, het heeft haar meer slecht gedaan dan goed.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij speelt die irritatie al wat langer.
Het nadeel van het ontbreken van de livestreams? Ik vermoed dat zijn weloverwogen afweging niet paste in het plaatje van de regie en daarom zo kort en zakelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat men -mezelf inclusief- meer verbaasd is dat er vooraf 0 indicatie was dat hij wilde vertrekken. Gewoon Jan die even tussen neus en lippen aangeeft dat ie kenbaar had gemaakt te willen gaan, roll the clips and that's it.
Heb er verder geen oordeel over, moet ie helemaal zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |