Vond dit wel beter dan Melanie.quote:
Er is altijd iets van zeggen en daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:23 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Vond dit wel beter dan Melanie.
Focussen op een carrière in de muziek en minder hoeven werken zodat ze daar meer tijd voor heeft.
die laat hij dus net zo makkelijk staan...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:27 schreef JJ76 het volgende:
Snap vertrek van Daan niet helemaal. Dacht dat hij net een leuke 'knuffelpartner' had gevonden.
Jep.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Is dat die nick die ook met mensen uit ejvjl op pad ging als ze er uit waren
Nick toch? Nick eshuis geloof ikquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Die laatste nieuwe gast is die met een aantal ex-ejvjl'ers naar de mac ging en al vretend in de auto het programma evalueerde....denk ik. Michael of zo.
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Die laatste nieuwe gast is die met een aantal ex-ejvjl'ers naar de mac ging en al vretend in de auto het programma evalueerde....denk ik. Michael of zo.
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
Spuit 11 en Nick dus.
Het zal ongetwijfeld Nick zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:32 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Nick toch? Nick eshuis geloof ik
Ik denk dat talpa echt een la heeft met figuren die er alles voor doen om een BN'er te worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En de slechtste chauffeur. Die loopt programma's af.
Dat kan wel lachen worden. Heb hem ook een keer gezien bij lldl 🤣quote:
Dit exemplaar wil wel heel erg graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat talpa echt een la heeft met figuren die er alles voor doen om een BN'er te worden.
Is hij uit zichzelf wegegaan. Snapte het even niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:46 schreef Revanches het volgende:
Wat was dat vertrek van Daan ineens plotseling zeg. En ook geen woorden van Kaine en Kim? Jammer, ergerde me wel aan hem maar ik ga hem in het programma wel missen.
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is hij uit zichzelf wegegaan. Snapte het even niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |