Dat ik je topic kaaptequote:
Oh, nee hoor, ik had het totaal niet in de gaten dat ik de laatste post hadquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik je topic kaapte
Note gezetquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik je topic kaapte
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, ik had het totaal niet in de gaten dat ik de laatste post had
Ik ben blij dat iemand anders wel oplette
Nahw, ik dacht dat we vriendjes warenquote:
En toch ga ik voor puur toeval.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:13 schreef Rnie het volgende:
Haha, hoe vet. Gewoon in plain sight.![]()
Peroni Ferrari sponsorship announcement from 2 days ago has car #44
[ afbeelding ]
Er mag geen schijn van vriendjespolitiek zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nahw, ik dacht dat we vriendjes waren
quote:
Doet pijn ditquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag geen schijn van vriendjespolitiek zijn
Ja, Verstappen kan wel eens zo'n meevallertje gebruiken om competitief te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Wellicht een herhaling van 2007 dan in 2025 met Verstappen als lachende derde.
maar wel erg leuk vermaak op 1 februari. de eerste dag van de reesmaandquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom binnen in dit topic nadat ik 2 uren aan meetings op heb zitten:
[ afbeelding ]
Voor een mogelijke 8e (eigenlijk 7e) WDC wel ja. Echter de wetenschap dat RBR niet Max voor hem op zou offeren denk ik dat het niet Hams eerste keuze wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maakt het verhaal van Horner dat Hamilton heeft geïnformeerd bij Red Bull ook meteen geloofwaardiger, zou me niets verbazen als dat z'n eerste keus was.
Uiteraard was de huidige wereldkampioen z'n eerste keus.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maakt het verhaal van Horner dat Hamilton heeft geïnformeerd bij Red Bull ook meteen geloofwaardiger, zou me niets verbazen als dat z'n eerste keus was.
Is dat vrouwtje in het rose de persvoorlichter of gewoon de sexetary?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom binnen in dit topic nadat ik 2 uren aan meetings op heb zitten:
[ afbeelding ]
Dat kan toch wel bewust zijn dan vanuit Ferrari?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toch ga ik voor puur toeval.![]()
Het model is gebaseerd op de Ferrari uit 1955 die deelnam aan de Grand Prix van Monaco.
Maar de belangrijkste reden: In geen enkel scenario kan ik me voorstellen dat de marketing afdeling van Peroni in de loop was mbt de Hamilton contract onderhandelingen.
Dat maakt de kans op lekken bijna onvermijdelijk.
Hooguit dat ze de instructie hebben gekregen om "de ferrari uit 1955" als modelletje te gebruiken. Maar dan nog...
Ik denk zelf dat het eerder andersom is. De aankondiging van Andretti zat waarschijnlijk al in de pijplijn en men zag de kans schoon om een moment te kiezen waarbij dat snel uit de aandacht was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit nieuws is natuurlijk gewoon bedoeld om de aandacht af te leiden van Andretti en de negatieve press die dat heeft opgeleverd
Je moet ook maar zo snel zijn in die auto, dat is ook nog wel een dingetje bij Ferrari, Leclerc z'n rijstijl lijkt meer op die van Verstappen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor een mogelijke 8e (eigenlijk 7e) WDC wel ja. Echter de wetenschap dat RBR niet Max voor hem op zou offeren denk ik dat het niet Hams eerste keuze was
er staat bij sky PL ook elke keer een dame in het roze te vertellen over Merc Lewis en Ferquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat vrouwtje in het rose de persvoorlichter of gewoon de sexetary?
Ja en dat geluk heeft Lewis niet, zeker niet bij RBR, want Max kan rijden met een gebouwde auto zonder die te veel te hoeven tweaken op zijn rijstijl. Hij past zijn rijstijl aan aan de auto, dat geluk hebben weinig coureurs dat ze dat kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook maar zo snel zijn in die auto, dat is ook nog wel een dingetje bij Ferrari, Leclerc z'n rijstijl lijkt meer op die van Verstappen.
Is er geen Voetbal waar ze verslag over moet doen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat bij sky PL ook elke keer een dame in het roze te vertellen over Merc Lewis en Fer
Na de aankondigingen van Leclerc en Norris leek het een heel slap silly season te worden. Totdat Hamilton er een atoombom op gooide.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel leuk dat de transfercarrousel al vroeg op gang komt op deze manier
Zeker na deze winter met welgeteld 0 rijderswisselingen.
Lewis beheerst het transfernieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er geen Voetbal waar ze verslag over moet doen?
F1 >>>> Voetbalquote:
'He just turned in on me, you guys'quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
I told you man - Te l'ho detto, amico
It is being manipulated - Viene manipolato
He left me no room - Non mi ha lasciato spazio
Italiaans 101 voor ome Lewis.
Toyota en Williams hadden er ook een. Alleen was de Toyota motor niet zo goed als de Mercedes motor. Daarbij leverde de dubbele diffuser slechts 0.3s winst op. De rest kwam uit de andere aerodynamische aanpassingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat was een uitzondering en ook daar vermoed ik wat politiek in het spel, als een ander team dan Brawn met die dubbele diffuser was gekomen was dat vast en zeker illegaal bevonden.
Dat is neefje Russellquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'He just turned in on me, you guys'
Het gaat er vooral om dat "overstuur" auto's sneller zijn, als je daar mee om kan gaan zoals Verstappen ben je sneller in die auto dan coureurs die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja en dat geluk heeft Lewis niet, zeker niet bij RBR, want Max kan rijden met een gebouwde auto zonder die te veel te hoeven tweaken op zijn rijstijl. Hij past zijn rijstijl aan aan de auto, dat geluk hebben weinig coureurs dat ze dat kunnen.
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Stoere en gedurfde stap van Lewis. Niet alleen omdat Ferrari gewoon een bende is (en blijft zolang er teveel Italianen iets te zeggen hebben) maar ook omdat Leclerc natuurlijk een prima coureur is die niet zo maar in dienst van Lewis gaat rijden.
Ik denk dat Lewis het vertrouwen niet voelde toen Mercedes hem geen lang contract aanbood. Plus dat de auto natuurlijk ruk was en wellicht voorlopig ook blijft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Stoere en gedurfde stap van Lewis. Niet alleen omdat Ferrari gewoon een bende is (en blijft zolang er teveel Italianen iets te zeggen hebben) maar ook omdat Leclerc natuurlijk een prima coureur is die niet zo maar in dienst van Lewis gaat rijden.
Dat is wel weer zo ja. Leclerc is mentaal niet echt heel sterk. Lewis ook niet als het tegenzit, maar Leclerc laat zich wel snel gek maken ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.
"That's dangerous driving man."quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
I told you man - Te l'ho detto, amico
It is being manipulated - Viene manipolato
He left me no room - Non mi ha lasciato spazio
Italiaans 101 voor ome Lewis.
Ik heb wel vertrouwen in Charles maar dat wist je vast alquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.
Leclerc moet gewoon veel en vaak bbq'en in de buurt van Hamilton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo ja. Leclerc is mentaal niet echt heel sterk. Lewis ook niet als het tegenzit, maar Leclerc laat zich wel snel gek maken ja.
Hahaha!quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc+Hamilton=Beste Line-up op de grid 😍
Eens maar ik denk eerder dat het Lewis of om het geld gaat of om de eer om in een Ferrari te rijden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Dat weten we pas als Abu Dabhi 2025 is geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie moet er naast Russel om George en diegene de beste line up te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max. Duhhhquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie moet er naast Russel om George en diegene de beste line up te maken?
realistisch blijven hequote:
of juist leuk om te zien hoe ze bij Fer omgaan met het vertrek en de aankomst en hoe Merc bezig gaat om Ham buiten belangrijke info te houdenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat we nog 13 maanden moeten wachten.
Nee joh, dit seizoen wordt juist fantastischquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat we nog 13 maanden moeten wachten.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:25 schreef Tijn het volgende:
De eerste officiële reacties druppelen binnen![]()
De handtekening van Norris is nog amper droog en iedereen vraagt zich al af of hij nu wél een clausule in z'n contract heeft staan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na de aankondigingen van Leclerc en Norris leek het een heel slap silly season te worden. Totdat Hamilton er een atoombom op gooide.
we're checking zal er in elk geval VAAK gezegd wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We moeten voor seizoen 2025 een nieuwe Ferrari bingokaart samenstellen
Och, je kan de helft van de Mercedes bingokaart pakken en die plakken op die van Ferrari.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
we kn ow the car is crap, just drive it Lewisquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je kan de helft van de Mercedes bingokaart pakken en die plakken op die van Ferrari.
We zullen zien. Als Hamilton met Ferrari in 2025 kampioen wordt bevestigd dat hij echt een grote rijder is. Als hij dat in 2026 doet, dan bewijst hij zijn input naar engineers goed is, en hij een goede rijder is. Maar als Mercedes het in 2025 beter doet dan dit jaar, en/of als Mercedes in dat jaar of 2026 kampioen wordt, dan laat het vooral zien dat Mercedes goed was, en niet zo zeer Hamilton nu een enorm goede coureur was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis het vertrouwen niet voelde toen Mercedes hem geen lang contract aanbood. Plus dat de auto natuurlijk ruk was en wellicht voorlopig ook blijft.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"That's dangerous driving man."
Ik denk dat hij nu nog meer zal voelen dat hij 2e rijder is dan afgelopen jaar, het is alleen maar plan C voor hem, plan Charles.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:15 schreef Tijn het volgende:
Sainz gaat dit seizoen de ballen uit z’n broek rijden
Als Sainz dit jaar boven Leclerc eindigt rol ik van de bank van het lachen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu nog meer zal voelen dat hij 2e rijder is dan afgelopen jaar, het is alleen maar plan C voor hem, plan Charles.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plottwist: Nyck de Vries naar Mercedes in 2025.
Is hem ook 1 jaar gelukt toch? Maar dit jaar verwacht ik het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Sainz dit jaar boven Leclerc eindigt rol ik van de bank van het lachen.
Dat zou wel een zet zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plottwist: Nyck de Vries naar Mercedes in 2025.
@shiz doet/deed de OP voor Algemeen topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2
We wachten op graphic designer @:3rr0r
Zou Toto nog wel een jaar door willen met Hamilton, wetende dat hij al ergens anders getekend heeft? Vorig jaar was hij het gezeik van Hamilton op de auto al wel een paar keer zat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:39 schreef beantherio het volgende:
Volgens Sky zou er om 20.00 uur (19.00 uur Britse tijd) een mededeling moeten komen van Mercedes.
Afgelopen jaar is Sainz boven Leclerc geëindigd, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hem ook 1 jaar gelukt toch? Maar dit jaar verwacht ik het niet.
Nee in 2021quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Afgelopen jaar is Sainz boven Leclerc geëindigd, toch?
Dat maakt dit juist zo mooi. De kans op succes is nihil, maar de kans op drama is enormquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef beantherio het volgende:
Ik zie dit geen succes worden voor Hamilton. Alonso en Vettel sneuvelden er op heel vergelijkbare momenten in hun carrière. De kans op hele amusante, meme-waardige momenten is heel groot maar de kans op succes klein.
De DTS-redactie momenteel:quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt dit juist zo mooi. De kans op succes is nihil, maar de kans op drama is enorm
Hamilton maakt juist veel later in zijn carrière de keus om voor Ferrari te gaan rijden. Volgend jaar wordt hij 40! Dat maakt de kans op succes nog kleiner. Snap het ook niet van Ferrari.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef beantherio het volgende:
Ik zie dit geen succes worden voor Hamilton. Alonso en Vettel sneuvelden er op heel vergelijkbare momenten in hun carrière. De kans op hele amusante, meme-waardige momenten is heel groot maar de kans op succes klein.
Gelukkig kan de helft gewoon bij Mercedes blijven werken, alleen de tassendragers, masseuses, visagisten, vegan koks, flesontdoppers, plasondersteuners en kontafvegers en excuseverzinners en diversity-officer van de diva zullen moeten vertrekken.quote:
Vandaar waarschijnlijk ook de geruchten die Gazzetta dello Sport eerder vanmiddag de wereld inslingerde dat het niet helemaal uitgesloten is dat de deal naar voren gehaald gaat worden en dit seizoen al plaats vindt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou Toto nog wel een jaar door willen met Hamilton, wetende dat hij al ergens anders getekend heeft? Vorig jaar was hij het gezeik van Hamilton op de auto al wel een paar keer zat.
Ruud was dan ook gewoon Ruud.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef wdn het volgende:
Ruud de Wild tegen Tom Coronel: "waarom hebben ze in de F1 geen looping"
Tom: "oh, dat is een leuk idee"
tja, Ruudquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef wdn het volgende:
Ruud de Wild tegen Tom Coronel: "waarom hebben ze in de F1 geen looping"
Tom: "oh, dat is een leuk idee"
Krijgen we dan een zwarte Ferrari?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Zou de zilverkleurige Merc dan weer terug gaan keren?
Qua leeftijd heb je gelijk. Maar qua carrière zaten Alonso en Vettel op een vergelijkbaar dood spoor. Allemaal zaten ze bij een team waar ze grote successen gevierd hadden, maar waarbij de kans op nieuw succes ver uit zicht was. De honger naar succes was er bij allen ook nog wel en allen dachten ze misschien ook wel de prestatie van Schumacher na te kunnen bootsen en Ferrari uit het slop te halen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hamilton maakt juist veel later in zijn carrière de keus om voor Ferrari te gaan rijden. Volgend jaar wordt hij 40! Dat maakt de kans op succes nog kleiner. Snap het ook niet van Ferrari.
dat zal LH wel bij zn voorkeuren in de contracthandelingen hebben gemeldquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen we dan een zwarte Ferrari?
Het driemanschap Schumacher-Brawn-Todt was de enige reden dat Ferrari destijds zo klinisch successen kon boeken. Daarna is het team toch te vaak weer vervallen in Italiaanse chaos. Raikkonen had goed bezien ook de mazzel dat in 2007 Alonso en Hamilton elkaar de tent uitvochten bij McLaren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Qua leeftijd heb je gelijk. Maar qua carrière zaten Alonso en Vettel op een vergelijkbaar dood spoor. Allemaal zaten ze bij een team waar ze grote successen gevierd hadden, maar waarbij de kans op nieuw succes ver uit zicht was. De honger naar succes was er bij allen ook nog wel en allen dachten ze misschien ook wel de prestatie van Schumacher na te kunnen bootsen en Ferrari uit het slop te halen.
Kwam dat nou eigenlijk echt bij Hamilton vandaan? Er is nooit echt uitleg over gegeven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijgen we dan een zwarte Ferrari?
Van Ferrari snap ik het net wel: die denken iemand binnen te halen met ervaring en de koppigheid om te eisen dat alles perfect gaat. Dus dit is een stap om bij Ferrari alles weer op orde te krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hamilton maakt juist veel later in zijn carrière de keus om voor Ferrari te gaan rijden. Volgend jaar wordt hij 40! Dat maakt de kans op succes nog kleiner. Snap het ook niet van Ferrari.
In 2007 zaten er ook nog wel wat restjes van de "Schumacher-generatie". Aldo Costa en Jean Todt (in zijn laatste jaar) bijvoorbeeld. Het was toen nog wel een rustig team ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het driemanschap Schumacher-Brawn-Todt was de enige reden dat Ferrari destijds zo klinisch successen kon boeken. Daarna is het team toch te vaak weer vervallen in Italiaanse chaos. Raikkonen had goed bezien ook de mazzel dat in 2007 Alonso en Hamilton elkaar de tent uitvochten bij McLaren.
Het was gewoon een manier om gewicht te besparen door 'm niet te verven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kwam dat nou eigenlijk echt bij Hamilton vandaan? Er is nooit echt uitleg over gegeven.
Dat hadden ze met Alonso en Vettel ook maar zonder resultaat, ik vind het wel een leuke stunt en gezien de beurskoers is het nog een goeie ook.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Van Ferrari snap ik het net wel: die denken iemand binnen te halen met ervaring en de koppigheid om te eisen dat alles perfect gaat. Dus dit is een stap om bij Ferrari alles weer op orde te krijgen.
Beurskoers is voornamelijk omhoog vanwege de kwartaalcijfers van gisteren en de guidance voor volgend kwartaal die ze verhoogd hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hadden ze met Alonso en Vettel ook maar zonder resultaat, ik vind het wel een leuke stunt en gezien de beurskoers is het nog een goeie ook.
Verwachten doe ik er niet zoveel van.
Het is moeilijk om door Italiaanse trots heen te komen zonder issues.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Van Ferrari snap ik het net wel: die denken iemand binnen te halen met ervaring en de koppigheid om te eisen dat alles perfect gaat. Dus dit is een stap om bij Ferrari alles weer op orde te krijgen.
OK 10% is best veel, maar ook al komt dat niet door Hamilton, het blijft een leuke stunt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beurskoers is voornamelijk omhoog vanwege de kwartaalcijfers van gisteren en de guidance voor volgend kwartaal die ze verhoogd hebben.
Dachten het wel even na dit bericht van afgelopen week.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Zou de zilverkleurige Merc dan weer terug gaan keren?
De invloed die een coureur daadwerkelijk heeft wordt ook wel wat overschat natuurlijk. Dat Verstappen de kampioenschappen nu aan elkaar rijgt was zonder het werk van het team ook niet gelukt. Niet alleen de designers en engineers, maar ook de strategen, pitcrew, het is allemaal top bij Red Bull. Daar kunnen zowel Ferrari als Mercedes nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hadden ze met Alonso en Vettel ook maar zonder resultaat, ik vind het wel een leuke stunt en gezien de beurskoers is het nog een goeie ook.
Verwachten doe ik er niet zoveel van.
Dat werd het narratief in 2023.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een manier om gewicht te besparen door 'm niet te verven.
Zeker en als er al positieve invloed van Hamilton zal zijn zie ik dat meer in de Schumacher Mercedes rol zeg maar dan dat hij voor het kampioenschap gaat rijden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
De invloed die een coureur daadwerkelijk heeft wordt ook wel wat overschat natuurlijk. Dat Verstappen de kampioenschappen nu aan elkaar rijgt was zonder het werk van het team ook niet gelukt. Niet alleen de designers en engineers, maar ook de strategen, pitcrew, het is allemaal top bij Red Bull. Daar kunnen zowel Ferrari als Mercedes nog een puntje aan zuigen.
Blijkbaar heeft Ferrari toch geen vertrouwen in Leclerc om het team naar een hoger plan te tillen en Hamilton niet in Mercedes om hem een winnende auto te geven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
En nu snap ik nog minder waarom Ferrari Leclerc een langjarig contract heeft gegeven, wat voor Leclerc, en Sainz, vooral de bevestiging was dat Leclerc nummer 1 was. Eerste tactische fout van Ferrari van dit jaar.
Maar waarom zou je 'm dan zo'n lang contract aanbieden?quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Ferrari toch geen vertrouwen in Leclerc om het team naar een hoger plan te tillen en Hamilton niet in Mercedes om hem een winnende auto te geven.
Er was wel degelijk sprake van interesse in 'elkaar'quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over, RB heeft Hamilton de deur gewezen? Waar haal je het vandaan, Hamilton is nooit een optie voor RB geweest.
Loyaliteitquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:53 schreef trein2000 het volgende:
Het gaat een jaartje wat minder en Hamilton gaat lopen. Loyaliteit van een paasei dus. Succes Ferrari met deze patiënt.
Maar waarom je kopman een dik en lang contract geven en vervolgens een 7 voudig wereldkampioen binnen hengelen? Lewis gaat geen 2e viool spelen, nu is leclerc wel meer een teamspeler maar die gaat echt niet 2 seizoenen zijn rondjes rijden achter Lewis en genoegen nemen met keer op keer de b strategie zoals Sainz kreeg.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom zou je 'm dan zo'n lang contract aanbieden?
"Jaartje" zegt man. Haha ja man, vind ik ook. (volgens mij rijdt die auto al 2 jaar niet)quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:53 schreef trein2000 het volgende:
Het gaat een jaartje wat minder en Hamilton gaat lopen. Loyaliteit van een paasei dus.
Jammer om zo'n demoniserende post van je te lezen. Wat is daar precies het doel van?quote:Succes Ferrari met deze patiënt.
Demoniserend nog welquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Jaartje" zegt man. Haha ja man, vind ik ook. (volgens mij rijdt die auto al 2 jaar niet)
[..]
Jammer om zo'n demoniserende post van je te lezen. Wat is daar precies het doel van?
quote:
Er zit geen verf op F1 bolides.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een manier om gewicht te besparen door 'm niet te verven.
Goh wat zijn dit soort plaatjes toch grappigquote:
TeamLH wordt ook bovenmatig bevolkt door patiënten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:06 schreef Jane het volgende:
De TeamLH-fans kunnen weer dromen... En dat doen ze dan ook volop.
[ twitter ]
Dan moet Ferrari Newey dezelfde vrijheden geven wat hij nu heeft bij RBRquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:06 schreef Jane het volgende:
De TeamLH-fans kunnen weer dromen... En dat doen ze dan ook volop.
[ twitter ]
Ook veel activisten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
TeamLH wordt ook bovenmatig bevolkt door patiënten.
Geen schijn van kans dat Newey nu nog naar Ferrari gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet Ferrari Newey dezelfde vrijheden geven wat hij nu heeft bij RBR
Of in ieder geval van hem leert. Leclerc heeft de potentie maar zit niet op het niveau van Max of prime Lewis en Alonso. Te soft, te lief, te inconsistent. Zet natuurlijk ook flink druk op leclerc, want als Lewis hem zoek rijd wat moet je dan nog met leclerc? Hoop wel dat hij hem pakt, zodat Max ook een waardige concurrent krijgt. Gun Lewis wel minimaal een race overwinning in een Ferrari, zou leuk zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Leclerc niet sterk genoeg is om tegen de mentale spelletjs van Ham te kunnen, maar stieken hoop ik dat Sjarrel m helemaal zoek rijd.
Nee Ham gaat lekker bij een hoop gemartel van het team..quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Leclerc niet sterk genoeg is om tegen de mentale spelletjs van Ham te kunnen, maar stieken hoop ik dat Sjarrel m helemaal zoek rijd.
Hoop dat dit waar is. Gewoon, omdat dat smullen is.quote:
Verheug mij nu al op de radio gesprekken als niet alles lekker gaat tijdens de race.quote:
Hallo Totoquote:
Mercedes is blijkbaar dus kut in 2024.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit seizoen wordt juist fantastisch
44 op de auto puur toeval ? onzin natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toch ga ik voor puur toeval.![]()
Het model is gebaseerd op de Ferrari uit 1955 die deelnam aan de Grand Prix van Monaco.
Maar de belangrijkste reden: In geen enkel scenario kan ik me voorstellen dat de marketing afdeling van Peroni in de loop was mbt de Hamilton contract onderhandelingen.
Dat maakt de kans op lekken bijna onvermijdelijk.
Hooguit dat ze de instructie hebben gekregen om "de ferrari uit 1955" als modelletje te gebruiken. Maar dan nog...
Of niet, dat is ook lachenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mercedes is blijkbaar dus kut in 2024.
Hij kan niet eens tegen de mentale spelletjes van Ferrariquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vraag mij af of Toto nu Mick in die Mercedes zet, grote mond dat Mick in de f1 hoort, en hij heeft een stoeltje vrij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verheug mij nu al op de radio gesprekken als niet alles lekker gaat tijdens de race.
En of Russ nu meer of vaker voorrang gaat krijgen.
Je bovenkamer maakt overuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ohh respect voor Lewis dat hij het doet.
Sainz weet ook dat hij klaar is dus dat kan wel voor wat vuurwerk zorgen.
Zou Norris balen dat hij nu net een contract heeft getekend?
Of zou toto vanavond Limburgs zuurvlees eten met max?
Welnee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris balen dat hij nu net een contract heeft getekend?
Dat ze er dichtbij zitten en nog 1 jaartje nodig hebben om voor overwinningen en misschien de titel mee te doen.quote:
Dus Lewis wil zijn carrière eindigen bij Vasseurquote:
Albonquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:35 schreef beantherio het volgende:
Het gaat toch wel heel interessant worden met wie Mercedes Hamilton in 2025 gaat vervangen.
Max en gaat daar gelijk 5 titels achter elkaar halenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:35 schreef beantherio het volgende:
Het gaat toch wel heel interessant worden met wie Mercedes Hamilton in 2025 gaat vervangen.
Het zou wel een goede keus zijn voor Mercedes. En ik zou Albon die nieuwe kans wel gunnen.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Max en gaat daar gelijk 5 titels achter elkaar halen
Nog een uurtje, aldus de geruchten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er al ergens een bevestiging geweest dan?
Neequote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog niet officieel, maar medewerkers van Mercedes hebben blijkbaar al wel anoniem bevestigd dat het tijdens een bijeenkomst vanmiddag al aan hun bekend is gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
"Bosco, my tires are gone!"quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
- "Stiamo controllando!!!"quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We hadden hem hier al een 101 gegevenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:08 schreef Mano_ het volgende:
Zou hij eigenlijk al Italiaans spreken?
Wat een opluchting zal dat geweest zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nog niet officieel, maar medewerkers van Mercedes hebben blijkbaar al wel anoniem bevestigd dat het tijdens een bijeenkomst vanmiddag al aan hun bekend is gemaakt.
Dan zullen de vieze tieten ook wel aan bod gekomen zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
We hadden hem hier al een 101 gegeven
Die nog nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan zullen de vieze tieten ook wel aan bod gekomen zijn
Euhhh?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan zullen de vieze tieten ook wel aan bod gekomen zijn
Bij Hammie terug in bed.quote:
Maar het is nog maar de vraag of dat altijd positief is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Netsplitter het volgende:
Een ding is zeker. Ham is weer verzekerd voor een shitload aan aandacht voor de komende twee jaar.
Dat maakt niet uit, het gaat er nooit om hoe je genoemd wordt, als je maar genoemd wordt....quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Maar het is nog maar de vraag of dat altijd positief is.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het gaat er nooit om hoe je genoemd wordt, als je maar genoemd wordt....
Dat kan zeker zo zijn, maar zou het ook opgaan voor HAM?quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het gaat er nooit om hoe je genoemd wordt, als je maar genoemd wordt....
Die heeft een behoorlijke schare fans die hem blind adoreren joh.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat kan zeker zo zijn, maar zou het ook opgaan voor HAM?
Stel die krijgt een shitload aan negatieve reacties over zich heen als blijkt dat hij (achteraf) een verkeerde beslissing heeft genomen, hoe gaat hij daar mee om? De een kan dat beter dan de ander.
Jeetje wat vervelend zeg dat dat gebeurd. Net zoals bij een overstap van Vettel, Schumacher (2x) en vele anderen!quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Netsplitter het volgende:
Een ding is zeker. Ham is weer verzekerd voor een shitload aan aandacht voor de komende twee jaar.
Zou alleen wel k**** zijn voor Liam. Die heeft echt flink potentieel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar waarom je kopman een dik en lang contract geven en vervolgens een 7 voudig wereldkampioen binnen hengelen? Lewis gaat geen 2e viool spelen, nu is leclerc wel meer een teamspeler maar die gaat echt niet 2 seizoenen zijn rondjes rijden achter Lewis en genoegen nemen met keer op keer de b strategie zoals Sainz kreeg.
Dit gaat dik vuurwerk opleveren, moet wel zeggen dat ik uitkijk naar dit duel. En als RB slim is pikken ze Sainz op voor Perez, schat hem hoger in dan Yuki of Ric.
*gebeurTquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend zeg dat dat gebeurd. Net zoals bij een overstap van Vettel, Schumacher (2x) en vele anderen!
Och, dan komen eventuele prestaties (of gebrek eraan) ook meer onder het vergrootglas.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:24 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:24 schreef Tekaschi het volgende:
vraag mij af of Charles wel zo blij is. En dan volgend seizoen Charles vs Lewis.
Ik zeg toch dat het nu officieel bekend is gemaaktquote:
Ongeacht of Sainz wel of niet in het tweede RB zitje zou belanden in '25 zie ik Lawson altijd eerst beginnen met een volledig jaar AlphaTauri.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou alleen wel k**** zijn voor Liam. Die heeft echt flink potentieel.
Al zou ik graag zien dat hij niet meteen in het diepe gegooid wordt. Dus dan mag SAI (die ik overigens hoger aansla dan een hoop coureurs incl. zo'n beetje iedereen ex Max bij RBR/"STR") slechts een jaar of 2 het zitje warmhouden bij RBR.
de precieze tweet staat 1 post ook boven jouw bericht met de tweetquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het nu officieel bekend is gemaakt
Zo snep posten kan ik ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
de precieze tweet staat 1 post ook boven jouw bericht met de tweet
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo snep posten kan ik ook niet
Dat wil ik dan ook voor Liam zoals ik al schreef in de post de je gequote hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ongeacht of Sainz wel of niet in het tweede RB zitje zou belanden in '25 zie ik Lawson altijd eerst beginnen met een volledig jaar AlphaTauri.
Als het Sainz wordt is er logischerwijs voor Perez geen plaats meer binnen de RB teams, en ook Ricciardo zou z'n conclusies kunnen trekken (oh hallo, Audi). En wat betreft Ricciardo geldt hetzelfde wanneer Perez wel verlengd zou worden, dan staat Ricci echt wel open voor een nieuw avontuur.
Net als toen in 2021quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, in 2025 gaat ie het rood voor de ogen zien
Dan zou ik 2 jaar Sainz in RBR doen om daarna Liam in de RBR te zetten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook voor Liam zoals ik al schreef in de post de je gequote hebt.
Liever nog 2 jaar (of 1,5 zoals Max deed). Maar NIET meteen in het diepe bij RBR zelf.
quote:“I have had an amazing 11 years with this team and I'm so proud of what we have achieved together. Mercedes has been part of my life since I was 13 years old. It's a place where I have grown up, so making the decision to leave was one of the hardest decisions I have ever had to make. But the time is right for me to take this step and I'm excited to be taking on a new challenge. I will be forever grateful for the incredible support of my Mercedes family, especially Toto for his friendship and leadership and I want to finish on a high together. I am 100% committed to delivering the best performance I can this season and making my last year with the Silver Arrows, one to remember.”
Wel met tikfoutquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo snep posten kan ik ook niet
Nog steeds PTSD van de rode softband.quote:
Zeur nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel met tikfout
[..]
Nog steeds PTSD van de rode softband.
Dat schrijf ik toch ook?!quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik 2 jaar Sainz in RBR doen om daarna Liam in de RBR te zetten.
Zal jou eens zeurenquote:
Die mogen nog niks zeggenquote:
Bewijsquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou alleen wel k**** zijn voor Liam. Die heeft echt flink potentieel.
Al zou ik graag zien dat hij niet meteen in het diepe gegooid wordt. Dus dan mag SAI (die ik overigens hoger aansla dan een hoop coureurs incl. zo'n beetje iedereen ex Max bij RBR/"STR") slechts een jaar of 2 het zitje warmhouden bij RBR.
Ik gaf mijn kijk erop.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lewis Hamilton added:
[..]
"I have had an amazing 11 years with this team and I'm so proud of what we have achieved together. Mercedes has been part of my life since I was 13 years old. It's a place where I have grown up, so making the decision to leave was one of the hardest decisions I have ever had to make. But the time is right for me to take this step and I'm excited to be taking on a new challenge. I will be forever grateful for the incredible support of my Mercedes family, especially Toto for his friendship and leadership and I want to finish on a high together. I am 100% committed to delivering the best performance I can this season and making my last year with the Silver Arrows, one to remember."
"Please confirm."quote:
Nee, je moet gewoon lezen wat ik post.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gaf mijn kijk erop.
Moet ik straks mijn strenge mod rol uit de kast trekken
Geen Silverquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Please confirm."
"I'm seeing red guys."
Hoopte op RB, maar dit is best logisch.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er wordt ook al geopperd dat Sainz wel Sauber/Audi gaat vanaf 2025.
Ligt eraan wat er voor hem rijdquote:
Ja heeel raar he? Gezien de banden van oa ook papa met Audi. Ook al vanochtend gepost overigens. Geen nieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er wordt ook al geopperd dat Sainz wel Sauber/Audi gaat vanaf 2025.
Ik heb je post gelezen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon lezen wat ik post.
Je mod-zijn uit de kast trekken hierover zou idioot zijn.
Hou zelf op met zeiken tegen mij zeg. Bizar ditquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb je post gelezen.
Ik gaf mijn kijk erop die aansluit op jou post.
Dus niet zo zeiken, zeg.
Nee, jij. Met je "mod-kaart" trekken over niets.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Whiskers2009 is met het verkeerde been uit bed gestapt.
Ik zeik helemaal niet tegen jou.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou zelf op met zeiken tegen mij zeg. Bizar dit
"We confirm."quote:
Ok doeiquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, jij. Met je "mod-kaart" trekken over niets.
Anyway, fijne avond.
Zijn ze nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Wat nou als Mercedes in 2024 ineens extreem dominant/competitief is?
Het is Lewis die weg bij ze gaat, niet Alonso.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Wat nou als Mercedes in 2024 ineens extreem dominant/competitief is?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is Lewis die weg bij ze gaat, niet Alonso.
Bekijk het lekker. Enige zelfreflectie zou mooi zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet tegen jou.
Jij begint zelf. Hou eens op met je betweter act .
Hetzelfde zou voor jou ook geldenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bekijk het lekker. Enige zelfreflectie zou mooi zijn.
En nogmaals: fijne avond
Zoals bij Alonso ook gebeurde?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Multi year contract voor een 40 jarige? Pffft.
Ik speel altijd liefquote:
Hoe groot is die zak geld dan wel niet geweestquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft/had 'ie toch ook bij Mercedes?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
AMR had geen aspiraties om kampioen te worden, Alonso was binnengehaald om Stroll jr te begeleiden. Dat liep wat anders maar dat was wel de insteekquote:
Nee,quote:
Tussen de 2 en 100 jaar gok ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel jaar dat mulityear deal inhoudt
Met de rollator naar Maranello.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sainz nu zelf ook bevestigd dat hij weg gaat na 2024. Op zich wel fijn dat er geen Piastri taferelen komen
"...in due course."quote:
Krijgt ie nog meer het stempel van "geweldige coureur, maar niet de GOAT".quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef Cilantro het volgende:
Zal je zien dat met Lewis' geluk Ferrari 5 dominante jaren heeft vanaf 2025.
5 is wat veel maar ze zullen er alles aan doen om weer een keer wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef Cilantro het volgende:
Zal je zien dat met Lewis' geluk Ferrari 5 dominante jaren heeft vanaf 2025.
Dat kan ook nauwelijks, het is vandaag bekend geworden dat Hamilton naar Ferrari gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"...in due course."
Dit seizoen dus. Betekend ook wel dat er (nog) geen (concrete) deal is voor hem bij een ander team.
Maar in z'n oude contract stond geen ontsnappingsclausule, in z'n nieuwe contract naar verluidt wel.quote:
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar in z'n oude contract stond geen ontsnappingsclausule, in z'n nieuwe contract naar verluidt wel.
Ik zie hem echter ook niet vertrekken bij McLaren, ze hebben daar juist de weg omhoog gevonden.
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.
Ik denk niet dat Norris bij McLaren slecht betaald krijgt, hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.
Denk dat Norris dat ook niet doet. Die zit qua mentaliteit wel erg in de buurt van Max. Daarnaast krijgt Norris wel een prima salaris volgens mij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.
Eens, al valt er wat te zeggen voor het feit dat McLaren als privateer met een klantenmotor nooit de dominantie van een works-team kan benaderen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat Norris dat ook niet doet. Die zit qua mentaliteit wel erg in de buurt van Max. Daarnaast krijgt Norris wel een prima salaris volgens mij.
Voorlopig gaat McLaren harder dan Mercedesquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, al valt er wat te zeggen voor het feit dat McLaren als privateer met een klantenmotor nooit de dominantie van een works-team kan benaderen.
En áls dat ambitie van Norris dus is om WDC te worden in de toekomst, dan moet hij uiteindelijk bij een fabrieksteam eindigen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.
Er is no way dat-ie zoiets bij Mercedes krijgt zonder dat-ie eerst wat races wint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.
Voor 50 moet je Verstappen talent en prestaties hebben. Ik geloof niet dat Norris die vinkjes heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.
Bovendien, Norris is opgegroeid als miljonairs zoon met een zilveren lepel in z'n mond. Het is niet alsof ie z'n halve familie uit de armoede moet tillen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is no way dat-ie zoiets bij Mercedes krijgt zonder dat-ie eerst wat races wint.
Plus Norris is te lief.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor 50 moet je Verstappen talent en prestaties hebben. Ik geloof niet dat Norris die vinkjes heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |