Dat ik je topic kaaptequote:
Oh, nee hoor, ik had het totaal niet in de gaten dat ik de laatste post hadquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik je topic kaapte
Note gezetquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ik je topic kaapte
Gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, ik had het totaal niet in de gaten dat ik de laatste post had
Ik ben blij dat iemand anders wel oplette
Nahw, ik dacht dat we vriendjes warenquote:
En toch ga ik voor puur toeval.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:13 schreef Rnie het volgende:
Haha, hoe vet. Gewoon in plain sight.![]()
Peroni Ferrari sponsorship announcement from 2 days ago has car #44
[ afbeelding ]
Er mag geen schijn van vriendjespolitiek zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nahw, ik dacht dat we vriendjes waren
quote:
Doet pijn ditquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er mag geen schijn van vriendjespolitiek zijn
Ja, Verstappen kan wel eens zo'n meevallertje gebruiken om competitief te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Wellicht een herhaling van 2007 dan in 2025 met Verstappen als lachende derde.
maar wel erg leuk vermaak op 1 februari. de eerste dag van de reesmaandquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom binnen in dit topic nadat ik 2 uren aan meetings op heb zitten:
[ afbeelding ]
Voor een mogelijke 8e (eigenlijk 7e) WDC wel ja. Echter de wetenschap dat RBR niet Max voor hem op zou offeren denk ik dat het niet Hams eerste keuze wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maakt het verhaal van Horner dat Hamilton heeft geïnformeerd bij Red Bull ook meteen geloofwaardiger, zou me niets verbazen als dat z'n eerste keus was.
Uiteraard was de huidige wereldkampioen z'n eerste keus.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Maakt het verhaal van Horner dat Hamilton heeft geïnformeerd bij Red Bull ook meteen geloofwaardiger, zou me niets verbazen als dat z'n eerste keus was.
Is dat vrouwtje in het rose de persvoorlichter of gewoon de sexetary?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom binnen in dit topic nadat ik 2 uren aan meetings op heb zitten:
[ afbeelding ]
Dat kan toch wel bewust zijn dan vanuit Ferrari?quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toch ga ik voor puur toeval.![]()
Het model is gebaseerd op de Ferrari uit 1955 die deelnam aan de Grand Prix van Monaco.
Maar de belangrijkste reden: In geen enkel scenario kan ik me voorstellen dat de marketing afdeling van Peroni in de loop was mbt de Hamilton contract onderhandelingen.
Dat maakt de kans op lekken bijna onvermijdelijk.
Hooguit dat ze de instructie hebben gekregen om "de ferrari uit 1955" als modelletje te gebruiken. Maar dan nog...
Ik denk zelf dat het eerder andersom is. De aankondiging van Andretti zat waarschijnlijk al in de pijplijn en men zag de kans schoon om een moment te kiezen waarbij dat snel uit de aandacht was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit nieuws is natuurlijk gewoon bedoeld om de aandacht af te leiden van Andretti en de negatieve press die dat heeft opgeleverd
Je moet ook maar zo snel zijn in die auto, dat is ook nog wel een dingetje bij Ferrari, Leclerc z'n rijstijl lijkt meer op die van Verstappen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor een mogelijke 8e (eigenlijk 7e) WDC wel ja. Echter de wetenschap dat RBR niet Max voor hem op zou offeren denk ik dat het niet Hams eerste keuze was
er staat bij sky PL ook elke keer een dame in het roze te vertellen over Merc Lewis en Ferquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat vrouwtje in het rose de persvoorlichter of gewoon de sexetary?
Ja en dat geluk heeft Lewis niet, zeker niet bij RBR, want Max kan rijden met een gebouwde auto zonder die te veel te hoeven tweaken op zijn rijstijl. Hij past zijn rijstijl aan aan de auto, dat geluk hebben weinig coureurs dat ze dat kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet ook maar zo snel zijn in die auto, dat is ook nog wel een dingetje bij Ferrari, Leclerc z'n rijstijl lijkt meer op die van Verstappen.
Is er geen Voetbal waar ze verslag over moet doen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat bij sky PL ook elke keer een dame in het roze te vertellen over Merc Lewis en Fer
Na de aankondigingen van Leclerc en Norris leek het een heel slap silly season te worden. Totdat Hamilton er een atoombom op gooide.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel leuk dat de transfercarrousel al vroeg op gang komt op deze manier
Zeker na deze winter met welgeteld 0 rijderswisselingen.
Lewis beheerst het transfernieuwsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is er geen Voetbal waar ze verslag over moet doen?
F1 >>>> Voetbalquote:
'He just turned in on me, you guys'quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
I told you man - Te l'ho detto, amico
It is being manipulated - Viene manipolato
He left me no room - Non mi ha lasciato spazio
Italiaans 101 voor ome Lewis.
Toyota en Williams hadden er ook een. Alleen was de Toyota motor niet zo goed als de Mercedes motor. Daarbij leverde de dubbele diffuser slechts 0.3s winst op. De rest kwam uit de andere aerodynamische aanpassingen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat was een uitzondering en ook daar vermoed ik wat politiek in het spel, als een ander team dan Brawn met die dubbele diffuser was gekomen was dat vast en zeker illegaal bevonden.
Dat is neefje Russellquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'He just turned in on me, you guys'
Het gaat er vooral om dat "overstuur" auto's sneller zijn, als je daar mee om kan gaan zoals Verstappen ben je sneller in die auto dan coureurs die dat niet kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja en dat geluk heeft Lewis niet, zeker niet bij RBR, want Max kan rijden met een gebouwde auto zonder die te veel te hoeven tweaken op zijn rijstijl. Hij past zijn rijstijl aan aan de auto, dat geluk hebben weinig coureurs dat ze dat kunnen.
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Stoere en gedurfde stap van Lewis. Niet alleen omdat Ferrari gewoon een bende is (en blijft zolang er teveel Italianen iets te zeggen hebben) maar ook omdat Leclerc natuurlijk een prima coureur is die niet zo maar in dienst van Lewis gaat rijden.
Ik denk dat Lewis het vertrouwen niet voelde toen Mercedes hem geen lang contract aanbood. Plus dat de auto natuurlijk ruk was en wellicht voorlopig ook blijft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Stoere en gedurfde stap van Lewis. Niet alleen omdat Ferrari gewoon een bende is (en blijft zolang er teveel Italianen iets te zeggen hebben) maar ook omdat Leclerc natuurlijk een prima coureur is die niet zo maar in dienst van Lewis gaat rijden.
Dat is wel weer zo ja. Leclerc is mentaal niet echt heel sterk. Lewis ook niet als het tegenzit, maar Leclerc laat zich wel snel gek maken ja.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.
"That's dangerous driving man."quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:13 schreef Evenstar het volgende:
I told you man - Te l'ho detto, amico
It is being manipulated - Viene manipolato
He left me no room - Non mi ha lasciato spazio
Italiaans 101 voor ome Lewis.
Ik heb wel vertrouwen in Charles maar dat wist je vast alquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leclerc knakt wel als Lewis zijn psychologische spelletjes op hem los laat.
Leclerc moet gewoon veel en vaak bbq'en in de buurt van Hamilton.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo ja. Leclerc is mentaal niet echt heel sterk. Lewis ook niet als het tegenzit, maar Leclerc laat zich wel snel gek maken ja.
Hahaha!quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc+Hamilton=Beste Line-up op de grid 😍
Eens maar ik denk eerder dat het Lewis of om het geld gaat of om de eer om in een Ferrari te rijden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:18 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Dat weten we pas als Abu Dabhi 2025 is geweest.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie moet er naast Russel om George en diegene de beste line up te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max. Duhhhquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie moet er naast Russel om George en diegene de beste line up te maken?
realistisch blijven hequote:
of juist leuk om te zien hoe ze bij Fer omgaan met het vertrek en de aankomst en hoe Merc bezig gaat om Ham buiten belangrijke info te houdenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat we nog 13 maanden moeten wachten.
Nee joh, dit seizoen wordt juist fantastischquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:24 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat we nog 13 maanden moeten wachten.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:25 schreef Tijn het volgende:
De eerste officiële reacties druppelen binnen![]()
De handtekening van Norris is nog amper droog en iedereen vraagt zich al af of hij nu wél een clausule in z'n contract heeft staan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na de aankondigingen van Leclerc en Norris leek het een heel slap silly season te worden. Totdat Hamilton er een atoombom op gooide.
we're checking zal er in elk geval VAAK gezegd wordenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We moeten voor seizoen 2025 een nieuwe Ferrari bingokaart samenstellen
Och, je kan de helft van de Mercedes bingokaart pakken en die plakken op die van Ferrari.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We moeten voor seizoen 2025 een nieuwe Ferrari bingokaart samenstellen
we kn ow the car is crap, just drive it Lewisquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je kan de helft van de Mercedes bingokaart pakken en die plakken op die van Ferrari.
We zullen zien. Als Hamilton met Ferrari in 2025 kampioen wordt bevestigd dat hij echt een grote rijder is. Als hij dat in 2026 doet, dan bewijst hij zijn input naar engineers goed is, en hij een goede rijder is. Maar als Mercedes het in 2025 beter doet dan dit jaar, en/of als Mercedes in dat jaar of 2026 kampioen wordt, dan laat het vooral zien dat Mercedes goed was, en niet zo zeer Hamilton nu een enorm goede coureur was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis het vertrouwen niet voelde toen Mercedes hem geen lang contract aanbood. Plus dat de auto natuurlijk ruk was en wellicht voorlopig ook blijft.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"That's dangerous driving man."
Ik denk dat hij nu nog meer zal voelen dat hij 2e rijder is dan afgelopen jaar, het is alleen maar plan C voor hem, plan Charles.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:15 schreef Tijn het volgende:
Sainz gaat dit seizoen de ballen uit z’n broek rijden
Als Sainz dit jaar boven Leclerc eindigt rol ik van de bank van het lachen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu nog meer zal voelen dat hij 2e rijder is dan afgelopen jaar, het is alleen maar plan C voor hem, plan Charles.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plottwist: Nyck de Vries naar Mercedes in 2025.
Is hem ook 1 jaar gelukt toch? Maar dit jaar verwacht ik het niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Sainz dit jaar boven Leclerc eindigt rol ik van de bank van het lachen.
Dat zou wel een zet zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Plottwist: Nyck de Vries naar Mercedes in 2025.
@shiz doet/deed de OP voor Algemeen topicquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me 2
We wachten op graphic designer @:3rr0r
Zou Toto nog wel een jaar door willen met Hamilton, wetende dat hij al ergens anders getekend heeft? Vorig jaar was hij het gezeik van Hamilton op de auto al wel een paar keer zat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:39 schreef beantherio het volgende:
Volgens Sky zou er om 20.00 uur (19.00 uur Britse tijd) een mededeling moeten komen van Mercedes.
Afgelopen jaar is Sainz boven Leclerc geëindigd, toch?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hem ook 1 jaar gelukt toch? Maar dit jaar verwacht ik het niet.
Nee in 2021quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Afgelopen jaar is Sainz boven Leclerc geëindigd, toch?
Dat maakt dit juist zo mooi. De kans op succes is nihil, maar de kans op drama is enormquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef beantherio het volgende:
Ik zie dit geen succes worden voor Hamilton. Alonso en Vettel sneuvelden er op heel vergelijkbare momenten in hun carrière. De kans op hele amusante, meme-waardige momenten is heel groot maar de kans op succes klein.
De DTS-redactie momenteel:quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt dit juist zo mooi. De kans op succes is nihil, maar de kans op drama is enorm
Hamilton maakt juist veel later in zijn carrière de keus om voor Ferrari te gaan rijden. Volgend jaar wordt hij 40! Dat maakt de kans op succes nog kleiner. Snap het ook niet van Ferrari.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef beantherio het volgende:
Ik zie dit geen succes worden voor Hamilton. Alonso en Vettel sneuvelden er op heel vergelijkbare momenten in hun carrière. De kans op hele amusante, meme-waardige momenten is heel groot maar de kans op succes klein.
Gelukkig kan de helft gewoon bij Mercedes blijven werken, alleen de tassendragers, masseuses, visagisten, vegan koks, flesontdoppers, plasondersteuners en kontafvegers en excuseverzinners en diversity-officer van de diva zullen moeten vertrekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |