Mercedes is blijkbaar dus kut in 2024.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dit seizoen wordt juist fantastisch
44 op de auto puur toeval ? onzin natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toch ga ik voor puur toeval.![]()
Het model is gebaseerd op de Ferrari uit 1955 die deelnam aan de Grand Prix van Monaco.
Maar de belangrijkste reden: In geen enkel scenario kan ik me voorstellen dat de marketing afdeling van Peroni in de loop was mbt de Hamilton contract onderhandelingen.
Dat maakt de kans op lekken bijna onvermijdelijk.
Hooguit dat ze de instructie hebben gekregen om "de ferrari uit 1955" als modelletje te gebruiken. Maar dan nog...
Of niet, dat is ook lachenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mercedes is blijkbaar dus kut in 2024.
Hij kan niet eens tegen de mentale spelletjes van Ferrariquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik denk dat Leclerc niet sterk genoeg is om tegen de mentale spelletjs van Ham te kunnen, maar stieken hoop ik dat Sjarrel m helemaal zoek rijd.
Ik vraag mij af of Toto nu Mick in die Mercedes zet, grote mond dat Mick in de f1 hoort, en hij heeft een stoeltje vrij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verheug mij nu al op de radio gesprekken als niet alles lekker gaat tijdens de race.
En of Russ nu meer of vaker voorrang gaat krijgen.
Je bovenkamer maakt overuren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ohh respect voor Lewis dat hij het doet.
Sainz weet ook dat hij klaar is dus dat kan wel voor wat vuurwerk zorgen.
Zou Norris balen dat hij nu net een contract heeft getekend?
Of zou toto vanavond Limburgs zuurvlees eten met max?
Welnee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Zou Norris balen dat hij nu net een contract heeft getekend?
Dat ze er dichtbij zitten en nog 1 jaartje nodig hebben om voor overwinningen en misschien de titel mee te doen.quote:
Dus Lewis wil zijn carrière eindigen bij Vasseurquote:
Albonquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:35 schreef beantherio het volgende:
Het gaat toch wel heel interessant worden met wie Mercedes Hamilton in 2025 gaat vervangen.
Max en gaat daar gelijk 5 titels achter elkaar halenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:35 schreef beantherio het volgende:
Het gaat toch wel heel interessant worden met wie Mercedes Hamilton in 2025 gaat vervangen.
Het zou wel een goede keus zijn voor Mercedes. En ik zou Albon die nieuwe kans wel gunnen.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Max en gaat daar gelijk 5 titels achter elkaar halen
Nog een uurtje, aldus de geruchten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er al ergens een bevestiging geweest dan?
Neequote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nog niet officieel, maar medewerkers van Mercedes hebben blijkbaar al wel anoniem bevestigd dat het tijdens een bijeenkomst vanmiddag al aan hun bekend is gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
"Bosco, my tires are gone!"quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We moeten voor seizoen 2025 een nieuwe Ferrari bingokaart samenstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |