Het is Lewis die weg bij ze gaat, niet Alonso.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef Rnie het volgende:
Wat nou als Mercedes in 2024 ineens extreem dominant/competitief is?
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is Lewis die weg bij ze gaat, niet Alonso.
Bekijk het lekker. Enige zelfreflectie zou mooi zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zeik helemaal niet tegen jou.
Jij begint zelf. Hou eens op met je betweter act .
Hetzelfde zou voor jou ook geldenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bekijk het lekker. Enige zelfreflectie zou mooi zijn.
En nogmaals: fijne avond
Zoals bij Alonso ook gebeurde?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Multi year contract voor een 40 jarige? Pffft.
Ik speel altijd liefquote:
Hoe groot is die zak geld dan wel niet geweestquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft/had 'ie toch ook bij Mercedes?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
AMR had geen aspiraties om kampioen te worden, Alonso was binnengehaald om Stroll jr te begeleiden. Dat liep wat anders maar dat was wel de insteekquote:
Nee,quote:
Tussen de 2 en 100 jaar gok ikquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel jaar dat mulityear deal inhoudt
Met de rollator naar Maranello.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef franklop het volgende:
Sainz nu zelf ook bevestigd dat hij weg gaat na 2024. Op zich wel fijn dat er geen Piastri taferelen komen
"...in due course."quote:
Krijgt ie nog meer het stempel van "geweldige coureur, maar niet de GOAT".quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef Cilantro het volgende:
Zal je zien dat met Lewis' geluk Ferrari 5 dominante jaren heeft vanaf 2025.
5 is wat veel maar ze zullen er alles aan doen om weer een keer wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef Cilantro het volgende:
Zal je zien dat met Lewis' geluk Ferrari 5 dominante jaren heeft vanaf 2025.
Dat kan ook nauwelijks, het is vandaag bekend geworden dat Hamilton naar Ferrari gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"...in due course."
Dit seizoen dus. Betekend ook wel dat er (nog) geen (concrete) deal is voor hem bij een ander team.
Maar in z'n oude contract stond geen ontsnappingsclausule, in z'n nieuwe contract naar verluidt wel.quote:
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar in z'n oude contract stond geen ontsnappingsclausule, in z'n nieuwe contract naar verluidt wel.
Ik zie hem echter ook niet vertrekken bij McLaren, ze hebben daar juist de weg omhoog gevonden.
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.
Ik denk niet dat Norris bij McLaren slecht betaald krijgt, hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.
Denk dat Norris dat ook niet doet. Die zit qua mentaliteit wel erg in de buurt van Max. Daarnaast krijgt Norris wel een prima salaris volgens mij.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
En de dollars dan? Daarvoor zou iedere gek excl Max V naar Mercedes gaan.
Eens, al valt er wat te zeggen voor het feit dat McLaren als privateer met een klantenmotor nooit de dominantie van een works-team kan benaderen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die zou compleet gestoord zijn om daar nu weg te gaan. Enige reden zou Red Bull kunnen zijn voor de rest is McLaren goed bezig, prima team, vechten zich rustig omhoog. Is niet slechter dan een Ferrari of Mercedes op dit moment.
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk dat Norris dat ook niet doet. Die zit qua mentaliteit wel erg in de buurt van Max. Daarnaast krijgt Norris wel een prima salaris volgens mij.
Voorlopig gaat McLaren harder dan Mercedesquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eens, al valt er wat te zeggen voor het feit dat McLaren als privateer met een klantenmotor nooit de dominantie van een works-team kan benaderen.
En áls dat ambitie van Norris dus is om WDC te worden in de toekomst, dan moet hij uiteindelijk bij een fabrieksteam eindigen.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, het is maar 25 miljoen per jaar.
Er is no way dat-ie zoiets bij Mercedes krijgt zonder dat-ie eerst wat races wint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.
Voor 50 moet je Verstappen talent en prestaties hebben. Ik geloof niet dat Norris die vinkjes heeft.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:41 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Als je daar 50 of 75 van kan maken, is het een makkelijke keuze.
Bovendien, Norris is opgegroeid als miljonairs zoon met een zilveren lepel in z'n mond. Het is niet alsof ie z'n halve familie uit de armoede moet tillen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is no way dat-ie zoiets bij Mercedes krijgt zonder dat-ie eerst wat races wint.
Plus Norris is te lief.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor 50 moet je Verstappen talent en prestaties hebben. Ik geloof niet dat Norris die vinkjes heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |