SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dure APK wel ja, maar hoewel toen ik nog eigen auto had was altijd wel rond 300-400 ofzo. en was oude Toyota waarvan de helft van de sloop kwam.
Mooi ding dat echt lang mee gereden nog wel.
maarre dat als drama zien... hahaha kan me erger voorstellen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, het is een flinke onverwachte hap das wel minder ff maar goedquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:37 schreef kree het volgende:
dure APK wel ja, maar hoewel toen ik nog eigen auto had was altijd wel rond 300-400 ofzo. en was oude Toyota waarvan de helft van de sloop kwam.
Mooi ding dat echt lang mee gereden nog wel.
maarre dat als drama zien... hahaha kan me erger voorstellen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja dat klopt wel, zeker als je het niet verwacht. Maar een auto hebben is een duur dingetje. Helaas trouwens en ik weet het allemaal, doe je het zonder en met OV is nog duurder. of scooter en heb je weer andere ellende.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is een flinke onverwachte hap das wel minder ff maar goed
Dus echt snap je pijn, maar idd tja het is weer een hap geld he?
Maar andere kant je weet t met auto's enzo je krijgt dat vroeger of later gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
is mijn eerste apk (oke, is een oudje, 2006) maar heb de pech dat het allemaal lange termijn dingen zijn die nu samen komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
yup met auto's kun je pech en mazzel hebben. die van mij was van "93 en voordeel was het is simpel dus toen nog allemaal. Auto's van later zijn lastiger te repareren.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
is mijn eerste apk (oke, is een oudje, 2006) maar heb de pech dat het allemaal lange termijn dingen zijn die nu samen komen
Maar wat is er kapot dan voor de APK wat dat kost?Do what you love, love what you do!![]()
2 nieuwe banden, stabilisators, kentekenlampje, sproeikop ruitenwisser, slijtage stuurkolom, uitlaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gewoon 3 felicitaties topics
Dank jullie wel. Ik wens diegene die voor nummer 1 in februari gaat veel succes![]()
![]()
Dankjewel alvast!quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:48 schreef Mazikeen het volgende:
Gewoon 3 felicitaties topics
Dank jullie wel. Ik wens diegene die voor nummer 1 in februari gaat veel succes
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ok klinkt niet echt als heftige problemen ofzo of iets wat goedkoper kan. haha. anders had ik je mijn klussers nog ff aangeraden, maar beetje mijn geringe kennis die ik heb, lijkt me dat niet een raar bedrag enzo voor zoiets?quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
2 nieuwe banden, stabilisators, kentekenlampje, sproeikop ruitenwisser, slijtage stuurkolom, uitlaat
banden ben je al 300 ws alleen al. en ok met name stuurkolom en arbeidswerk, tja niet een raar bedrag.
maar snap, tis ff lekker kosten plaatje die je niet wil natuurlijk
Do what you love, love what you do!![]()
nee daarom, zit ook in mijn rijbewijsverlenging wat me nog eens 600 kost (onderzoek ed), net de vakantie ook geboekt.. maar we komen er welVoordeel is wel dat het een stuk makkelijker loopt zonder dat geld
owh god tja CBR lol, laten we maar niet in discussie gaan daarover want ok hoe ik het daar niet eens mee ben. Maar ben daar ook nog niet van af hoor. over een jaartje ofzo weer. was voor 3 jaar ok nu, maar ze blijven geld slurpen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
nee daarom, zit ook in mijn rijbewijsverlenging wat me nog eens 600 kost (onderzoek ed), net de vakantie ook geboekt.. maar we komen er welVoordeel is wel dat het een stuk makkelijker loopt zonder dat geld
precies dat idd, en de arts maar zeggen: aals ik m nu onbeperkt kon geven, zou ik dat doen gezien jouw situatie.. makkelijk lullen zoquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
owh god tja CBR lol, laten we maar niet in discussie gaan daarover want ok hoe ik het daar niet eens mee ben. Maar ben daar ook nog niet van af hoor. over een jaartje ofzo weer. was voor 3 jaar ok nu, maar ze blijven geld slurpen.
nou ik heb er vaker over geklaagd en die hele procedure en hoe het een geldwolven instantie is incl rijbewijsbelang.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
precies dat idd, en de arts maar zeggen: aals ik m nu onbeperkt kon geven, zou ik dat doen gezien jouw situatie.. makkelijk lullen zo
Echt het vuil der aarde is het hoe dat gaat. En het is totaal niet terecht ook. Maar moet echt hier niet over beginnen want altijd komt eruit, TJA Het is je eigen fout en zelf gedaan en etc etc.
Nou ik heb ook dat rechtszaken programma bekeken en ben ik er hemel heel slecht vanaf gekomen. de teller bij mij staat op ongeveer 4000 rechtsreeks kosten. en tel ik niet mee niet kunnen werken door geen rijbewijs door hun instantie. En mijn persoonlijke info doorsturen aan anderen enzo, ja foutje gemaakt meneer we hebben melding gedaan bij privacy waakhond. etc etc etc. fout op fout op fout daarmee. Maarja je kunt niks zonder je rijbewijs he....l
en let wel dat is allemaal buiten dan de juridische straf die 80 uur taakstraf was nog ook.
Ok dart voldaan dus juridisch ok.
Maar het CBR maakt er potje van samen met handlanger rijbewijsbelang.... crimineel is het.Do what you love, love what you do!![]()
Er word weer flink hard gebolkt zo te zien
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In het beginsel klopt dat ook wel natuurlijk maar vind wel dat er meer maatwerk geleverd mag worden. Ik ben in 2006 gepakt, daarna vrijwillig tot 2023 niet gereden of rijbewijs aangevraagd; ik kon die verantwoording niet dragen, ergens vind ik dat voor het stukje verantwoordelijkheid een beloning gegeven mag worden alsin, we slaan de eerste over, kom over 3 jaar maar terug bijvoorbeeld, of na 1 jaar onbeperkt (10 jr) geldig maar helaas. Het is zoals het is, dus nu maar op tijd aanvragenquote:Op donderdag 1 februari 2024 06:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik heb er vaker over geklaagd en die hele procedure en hoe het een geldwolven instantie is incl rijbewijsbelang.
Echt het vuil der aarde is het hoe dat gaat. En het is totaal niet terecht ook. Maar moet echt hier niet over beginnen want altijd komt eruit, TJA Het is je eigen fout en zelf gedaan en etc etc.
Nou ik heb ook dat rechtszaken programma bekeken en ben ik er hemel heel slecht vanaf gekomen. de teller bij mij staat op ongeveer 4000 rechtsreeks kosten. en tel ik niet mee niet kunnen werken door geen rijbewijs door hun instantie. En mijn persoonlijke info doorsturen aan anderen enzo, ja foutje gemaakt meneer we hebben melding gedaan bij privacy waakhond. etc etc etc. fout op fout op fout daarmee. Maarja je kunt niks zonder je rijbewijs he....lTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
eens met je idee, alleen zo gaat het niet. Ik weet ook wel dat ik wat fout heb gedaan hoor en dat er een straf over staat ok.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In het beginsel klopt dat ook wel natuurlijk maar vind wel dat er meer maatwerk geleverd mag worden. Ik ben in 2006 gepakt, daarna vrijwillig tot 2023 niet gereden of rijbewijs aangevraagd; ik kon die verantwoording niet dragen, ergens vind ik dat voor het stukje verantwoordelijkheid een beloning gegeven mag worden alsin, we slaan de eerste over, kom over 3 jaar maar terug bijvoorbeeld, of na 1 jaar onbeperkt (10 jr) geldig maar helaas. Het is zoals het is, dus nu maar op tijd aanvragen
Maar het CBR maakt er echt een ellendig lang drama van wel en elke keer kost het toch weer zo 600 euro, naja eb eerste keer is helemaal belachelijk, want ok je krijgt straf van justitie (wat is ok lijkt me). maar dan ben je er nog neit en komt het CBR met jaren jaren jaren tot 10 jaar mss nog wel er achteraan met gezeik door zzp psych die geen reet weten en uit gaan van je bloedwaarden enzo vooral. dat onderzoek is helemaal een lachertje
300 euro voor 4 min ff binnen zitten met een psych,Do what you love, love what you do!![]()
Het probleem is dat er genoeg gasten zijn die er niet van leren, die blijven rijden zonder rijbewijs ed, die niet willen of kunnen stoppen. Zoals altijd lijden de goede onder de slechte. Maar ik vind het net zo debiel dat je na 18 jaar niet rijden zo weer de weg op mag zonder dat ze je een meter hebben zien rijden, nu was ik verstandig en heb ik een aantal lessen genomen, maar dat had niet gehoevenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
eens met je idee, alleen zo gaat het niet. Ik weet ook wel dat ik wat fout heb gedaan hoor en dat er een straf over staat ok.
Maar het CBR maakt er echt een ellendig lang drama van wel en elke keer kost het toch weer zo 600 euro, naja eb eerste keer is helemaal belachelijk, want ok je krijgt straf van justitie (wat is ok lijkt me). maar dan ben je er nog neit en komt het CBR met jaren jaren jaren tot 10 jaar mss nog wel er achteraan met gezeik door zzp psych die geen reet weten en uit gaan van je bloedwaarden enzo vooral. dat onderzoek is helemaal een lachertje
300 euro voor 4 min ff binnen zitten met een psych,Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Moggûh Mickytjuh
Wie had er nou het eerste puntjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou idd het systeem klopt idd niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat er genoeg gasten zijn die er niet van leren, die blijven rijden zonder rijbewijs ed, die niet willen of kunnen stoppen. Zoals altijd lijden de goede onder de slechte. Maar ik vind het net zo debiel dat je na 18 jaar niet rijden zo weer de weg op mag zonder dat ze je een meter hebben zien rijden, nu was ik verstandig en heb ik een aantal lessen genomen, maar dat had niet gehoeven
En denk ook het CBR te veel macht, kijk zo te zien heb jij ervan geleerd en ik ook wel. Maar dan nog om te zeggen dat mensen er daarvan teveel misbruik van maken... weet niet hoor ik denk het systeem klopt niet, streng genoeg opzich ok, maar zou bij justitie moeten liggen en niet bij het CBR (Pechtold) directeur enzo als bedrijf die winst wil maken. want zo zit het in elkaar nu. en spelen onder 1 hoedje met partners als rijbewijsbelang....
wmb kloot er niks van het systeem, maar slik t maar, want liefst zou ik er tegen in gaan. maar ok heb mijn rijbewijs hard nodig ook voor werk, anders is het weer in de bijstand enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Grrrrr had het eerste puntje (00:04:38 - 00:05:59)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Daarom, meer maatwerk leveren mag best wel, maar ja zo'n onderzoek levert ze natuurlijk veel op. Gezondheidsverklaring, nieuw rijbewijs, onderzoek zelf, je bent zo 700 euro verder, naast de rechterlijke strafquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou idd het systeem klopt idd niet.
En denk ook het CBR te veel macht, kijk zo te zien heb jij ervan geleerd en ik ook wel. Maar dan nog om te zeggen dat mensen er daarvan teveel misbruik van maken... weet niet hoor ik denk het systeem klopt niet, streng genoeg opzich ok, maar zou bij justitie moeten liggen en niet bij het CBR (Pechtold) directeur enzo als bedrijf die winst wil maken. want zo zit het in elkaar nu. en spelen onder 1 hoedje met partners als rijbewijsbelang....
wmb kloot er niks van het systeem, maar slik t maar, want liefst zou ik er tegen in gaan. maar ok heb mijn rijbewijs hard nodig ook voor werk, anders is het weer in de bijstand enzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
eens hoor als je toch zoveel betaald, dan zouden ze het beter per persoon wat meer na kunnen kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom, meer maatwerk leveren mag best wel, maar ja zo'n onderzoek levert ze natuurlijk veel op. Gezondheidsverklaring, nieuw rijbewijs, onderzoek zelf, je bent zo 700 euro verder, naast de rechterlijke straf
Maarja het is voor de winst he? rijbewijsbelang en ook het CBR dus dat boeit ze niet zoveel, ze weten toch wel dat de mensen over het algemeen die daar komen niet zoveel keus hebben om er maar in mee te gaan. Omdat protest helemaal ellende is en helemaal geen rijbewijs. Dus daar zuigen ze je dik uit, mijn mening erover is dat iig voor zover ik ze nu een paar keer heb gezien.
incompetente psychs ook nog die het als "bijverdienste" doen.Do what you love, love what you do!![]()
Haha netjes. Het was dus weer drukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
echt laten we erover ophouden of je moet een ander topic maken, en ga ik wel mee, maar maakt me kwaad wel soms hoor want het is onterecht. ook de straffen.
Iemand die iemand neersteekt letterlijk enzo komt er beter vanaf als ik die een krasje maakte op een auto.Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja, ik heb het geaccepteerd e zie het als onderdeel van de straf, meer kan je ook niet doen. Heb de auto hoe dan ook nodig voor het werk, en vind de vrijheid die het geeft ook er prettig dus ik ga welquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
eens hoor als je toch zoveel betaald, dan zouden ze het beter per persoon wat meer na kunnen kijken.
Maarja het is voor de winst he? rijbewijsbelang en ook het CBR dus dat boeit ze niet zoveel, ze weten toch wel dat de mensen over het algemeen die daar komen niet zoveel keus hebben om er maar in mee te gaan. Omdat protest helemaal ellende is en helemaal geen rijbewijs. Dus daar zuigen ze je dik uit, mijn mening erover is dat iig voor zover ik ze nu een paar keer heb gezien.
incompetente psychs ook nog die het als "bijverdienste" doen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja begin van de maand dan willen ze wel.. merk het zelf ook moet ik zeggen dat het flink drukker is dan de afgelopen dagen. Maar je hebt netjes stand gehouden, congratsquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha netjes. Het was dus weer druk
maar zoals jij het meemaakte denk jij het systeem is ok? en ook ff rijbewijsbelang want neem, aan heb je mee te maken gehad?quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb het geaccepteerd e zie het als onderdeel van de straf, meer kan je ook niet doen. Heb de auto hoe dan ook nodig voor het werk, en vind de vrijheid die het geeft ook er prettig dus ik ga wel
Ik heb er zwaar twijfels over hoor dat hele gebeuren en hoe het gaat.Do what you love, love what you do!![]()
en trouwens voor we hier weer gezeik krijgen erover..... want ken dit riedeltje. het gaat erom even te vragen of het ok is. niet over een oordeel vellen over anderen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. kree / 86 / +0 / +86 / 42 / 80
2. devzero / 50 / +0 / +50 / 18 / 33
3. _UserName_ / 35 / +0 / +35 / 27 / 41
4. sp3c / 25 / +0 / +25 / 1 / 3
5. Harrie / 20 / +0 / +20 / 21 / 37
6. Rob / 14 / +0 / +14 / 11 / 15
7. Grrrrrrrr / 12 / +0 / +12 / 36 / 41
8. KillemWieft / 8 / +0 / +8 / 7 / 21
9. DJMO / 4 / +0 / +4 / 1 / 3
10. hemarookworst / 3 / +0 / +3 / 6 / 8
11. mario390 / 3 / +0 / +3 / 2 / 2
12. Speklap3000 / 2 / +0 / +2 / 4 / 5
13. Shii / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
14. KoningWouter / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
15. Mazikeen / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
16. Sally / 0 / +0 / +0 / 5 / 6
17. DerRabbit / 0 / +0 / +0 / 0 / 2
18. Paul / 0 / +0 / +0 / 8 / 8
19. Mickytjuh / 0 / +0 / +0 / 2 / 3Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zoals ik het mee heb gemaakt niet, maar ik denk ook dat ik een uitzondering in de regel ben, ik denk namelijk dat de meesten niet van de alcohol of drugs af zijn maar er tijdelijk even mee stoppen voor het onderzoek. Daarom ben ik voor meer maatwerk, ben je aantoonbaar gestopt (bv door getuigenschrift verslavingszorg), dan moge er andere intervallen komen, de eerste keer 3 jaar bv en dan onbeperkt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
maar zoals jij het meemaakte denk jij het systeem is ok? en ook ff rijbewijsbelang want neem, aan heb je mee te maken gehad?
Ik heb er zwaar twijfels over hoor dat hele gebeuren en hoe het gaat.
Rijbewijsbelang heb ik niet direct gehad, dat is het laatste half jaar pas, sinds ik mijn functie heb. Nu is dat belang er wel maar heb het 17 jaar zonder gered.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
mogguh aloa
Ahh Dolly is terugOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dolly?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, die kan ook nog, ik dacht aan het hondje waar broodkratten op staan, wordt ook een dolly genoemdTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zou kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, die kan ook nog, ik dacht aan het hondje waar broodkratten op staan, wordt ook een dolly genoemd![]()
![]()
we gaan het meemaken
zo maar weer eens douchen en rihting werkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
hielp niet echt bij mij ondanks positief van hele traject met verslavingszorg. ze blijven bij wat hun waarheid is.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zoals ik het mee heb gemaakt niet, maar ik denk ook dat ik een uitzondering in de regel ben, ik denk namelijk dat de meesten niet van de alcohol of drugs af zijn maar er tijdelijk even mee stoppen voor het onderzoek. Daarom ben ik voor meer maatwerk, ben je aantoonbaar gestopt (bv door getuigenschrift verslavingszorg), dan moge er andere intervallen komen, de eerste keer 3 jaar bv en dan onbeperkt.
Rijbewijsbelang heb ik niet direct gehad, dat is het laatste half jaar pas, sinds ik mijn functie heb. Nu is dat belang er wel maar heb het 17 jaar zonder gered.
naja ik hoop dat het voor jou beter uitpakt. maar 3 jaar is al kansloos want speelt nu 5 jaar en meer later al na dat hele stomme foutje.Do what you love, love what you do!![]()
Werksequote:Op donderdag 1 februari 2024 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
zo maar weer eens douchen en rihting werk![]()
![]()
bij mij zijn ze positief over hoe ik er in sta en hoe het nu gaat dus verwacht geen problemenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
hielp niet echt bij mij ondanks positief van hele traject met verslavingszorg. ze blijven bij wat hun waarheid is.
naja ik hoop dat het voor jou beter uitpakt. maar 3 jaar is al kansloos want speelt nu 5 jaar en meer later al na dat hele stomme foutje.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat zie jij als alternatief dan?quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
eens hoor als je toch zoveel betaald, dan zouden ze het beter per persoon wat meer na kunnen kijken.
incompetente psychs ook nog die het als "bijverdienste" doen.
Ik ben een vriendin kwijtgeraakt door dronken bestuurder. Hij leeft nog.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ook niet meer bij mij nu, maaaaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bij mij zijn ze positief over hoe ik er in sta en hoe het nu gaat dus verwacht geen problemen
en mag je eerlijk weten door hun echt ik had geen zicht en geen kans meer ff een tijdje...
en dacht eigenlijk wat heeft het leven voor zin, zover gaat het he....
tis dat ik nog goeie hulp vond maar zonder hun had ik het niet gered en dat is echt serieus. en was toen al helemaal afgekickt van alcohol, etc. \
maar je ziet gewoon de brond onder je weg zakken wel, en ok dat mag denk niet de bedoeling zijn ervanDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ik vanmiddag nog even een dutje ga doen. Slaap alweer 3 dagen op rij zwaar kut
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je verslavingszorg hebt gehad voor alcohol, mag je nooit meer drinken.
Jij drinkt weer als een malle èn doet wedstrijdjes wie het meest kan drinken Kree.
Ik vind deze beweringen bij elkaar moeilijk in combinatie met je klacht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
euhm ja dat hoor ik dan vaak en dat spijt me, maar zoals gezegd meer maatwerk en dat ze kijken naar wat het nou eigenlijk was.... bij mij niet zoveel namelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat zie jij als alternatief dan?
Ik ben een vriendin kwijtgeraakt door dronken bestuurder. Hij leeft nog.
Heb nooit roekeloos rondgereden, maar ben wel voor dat er gestraft wordt hoor, maar dan ook gekeken moet worden naar wat en mag wel voor wat je ervoor betalen moet.Do what you love, love what you do!![]()
Das kut iddquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag nog even een dutje ga doen. Slaap alweer 3 dagen op rij zwaar kut![]()
![]()
Roekeloos of niet, je verwerkingstijd is vele malen langer en je inschatting is niet meer goed.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:43 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja dat hoor ik dan vaak en dat spijt me, maar zoals gezegd meer maatwerk en dat ze kijken naar wat het nou eigenlijk was.... bij mij niet zoveel namelijk.
Heb nooit roekeloos rondgereden, maar ben wel voor dat er gestraft wordt hoor, maar dan ook gekeken moet worden naar wat en mag wel voor wat je ervoor betalen moet.
Een ongeluk gebeurt niet enkel door te hard rijden.
Veel drank rijders rijden juist veel te zacht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik merk d as t ik er zelfs gewoon boos van word dat je er zo laconiek over doet Kree. EchtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Verslaafde eigen om menselijk gedrag rondom hun gebruik en vaardigheden tijdens gebruik zwaar te overschatten en de mening van andere daarover zwaar te onderschatten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik merk d as t ik er zelfs gewoon boos van word dat je er zo laconiek over doet Kree. EchtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan zal er meer dan alleen het rijbewijs hebben gespeeld denk ik, maar goed, dat is ook niet aan mij om te bepalen. Belangrijkste is dat je er van hebt geleerd en er nog bent.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meer bij mij nu, maaaaar
en mag je eerlijk weten door hun echt ik had geen zicht en geen kans meer ff een tijdje...
en dacht eigenlijk wat heeft het leven voor zin, zover gaat het he....
tis dat ik nog goeie hulp vond maar zonder hun had ik het niet gered en dat is echt serieus. en was toen al helemaal afgekickt van alcohol, etc. \
maar je ziet gewoon de brond onder je weg zakken wel, en ok dat mag denk niet de bedoeling zijn ervanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat zie je pas wanneer je bent gestopt, heb ik ondervonden. Met oud en nieuw wilde mijn zwagertje vol drugs en drank naar huis rijden, totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, heb de autosleutel gepakt zodat ie wel moest blijven slapen, wat ook de bedoeling was. Ik ben er ook blijven slapen want ook ik was met de auto, al zat ik dan niet vol alcohol en drugs, ik zag het gewoon niet zitten om 3-4 uur nog naar huis te gaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verslaafde eigen om menselijk gedrag rondom hun gebruik en vaardigheden tijdens gebruik zwaar te overschatten en de mening van andere daarover zwaar te onderschatten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De gemiddelde automobilist is al niet de snuggerste als het op auto rijden aan komt en als je daar ook nog eens drank en/of drugs in de mix gooit wanen velen zich ineens als Max Verstappen 2.0. En dat terwijl 90% ervan niet eens meer dan 10 meter vooruit kan denken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zie je pas wanneer je bent gestopt, heb ik ondervonden. Met oud en nieuw wilde mijn zwagertje vol drugs en drank naar huis rijden, totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, heb de autosleutel gepakt zodat ie wel moest blijven slapen, wat ook de bedoeling was. Ik ben er ook blijven slapen want ook ik was met de auto, al zat ik dan niet vol alcohol en drugs, ik zag het gewoon niet zitten om 3-4 uur nog naar huis te gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey @Speklap3000 waar blijf je nouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps hij is er al hij voelde natuurlijk dat ik hem ging roepen
Was er al rond een uur of half 7. Maar rustig aan he. Tis een marathon, geen sprint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Oeps hij is er al hij voelde natuurlijk dat ik hem ging roepenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat, nu rij ik ook niet foutloos, ik zal echt wel een inschattingsfout maken soms wanneer ik bv een auto in haal of af sla. Niemand is perfect maar merk vooral op de snelweg dat men weinig ruimte laat, ik vind het altijd fijn om een gaatje te laten vallen op de rechterbaan uiteraard, links volg ik liever dusdanig dat er niemand tussen komt, dan haal ik namelijk zelf in en mogen ze achter mij gaan. Ritsen vind ik ook zo iets, helemaal tot het einde willen rijden om vervolgens te gaan drukken.. ja lul.. dan had je eerder in moeten voegen, zodra er een auto voor mij in voegt, maak ik het gat dicht, achter mij is dan ruimte dat is het principe van ritsen. Maar goed.. straks op het fietsje naar werk, want ja, heb mijn auto bij de garage staan..quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De gemiddelde automobilist is al niet de snuggerste als het op auto rijden aan komt en als je daar ook nog eens drank en/of drugs in de mix gooit wanen velen zich ineens als Max Verstappen 2.0. En dat terwijl 90% ervan niet eens meer dan 10 meter vooruit kan denken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Sorry slecht geslapen zag je over het hoofd. Of moet ik zeggen over het zwoerd 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker adaptive cruise control en lane assist. Moet je je best doen om een ongeluk te krijgenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jah, maar zeg ook niet dat je niet gelijk hebt? En zo zal het wel gaan, maar het is toch wel ff anders met omstandigheden en hoe het ging ook denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Roekeloos of niet, je verwerkingstijd is vele malen langer en je inschatting is niet meer goed.
Veel drank rijders rijden juist veel te zacht.
Ik voel me oprecht echt niet onwijs schukldig nl.... en kun je zeggen mss wist ie het niet die kree. Maar weet het nog precies, en dat ik toen iemand aangereden zou hebben is zo klein dat ik denk. hmms mag iig wel wat rekening mee gehouden worden ipv zoveel straf 10 jaar of meer. maargoed snap de andere kant ook wel hoor.
Begrijp me niet verkeerd. maargoed soms is genoeg ook wel genoeg gestraft he als iemand er ook wel wat aan doet aantoonbaar.Do what you love, love what you do!![]()
Maakt niet uit, je blijft een dottekequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry slecht geslapen zag je over het hoofd. Of moet ik zeggen over het zwoerd 😉met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je in het begin een sprint maakt loop je de marathon makkelijker uitquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was er al rond een uur of half 7. Maar rustig aan he. Tis een marathon, geen sprint.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, voor ik het vergeet, wordt topic #15000 een feest topic? Denk dat die vandaag of morgen wel zal komen
Nee dan ben je kapot moequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je in het begin een sprint maakt loop je de marathon makkelijker uitmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Let daar nooit zo op eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
O, voor ik het vergeet, wordt topic #15000 een feest topic? Denk dat die vandaag of morgen wel zal komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een goed begin...quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was er al rond een uur of half 7. Maar rustig aan he. Tis een marathon, geen sprint.![]()
dat laatste zouden ze mee moeten nemen in die hele onderzoeken enzo en dan zou het mij ook niet zoveel kosten. hahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal er meer dan alleen het rijbewijs hebben gespeeld denk ik, maar goed, dat is ook niet aan mij om te bepalen. Belangrijkste is dat je er van hebt geleerd en er nog bent.
maargoed, genoeg erover hoor want dit is altijd eindeloze discussie over goed en fout enzo.
Nee joh als je een flinke voorsprong maakt in het begin kan je het daarna rustiger doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee kreequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat laatste zouden ze mee moeten nemen in die hele onderzoeken enzo en dan zou het mij ook niet zoveel kosten. haha
maargoed, genoeg erover hoor want dit is altijd eindeloze discussie over goed en fout enzo.![]()
![]()
Ja het helpt wel als je je tegenstanders mentaal breekt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh als je een flinke voorsprong maakt in het begin kan je het daarna rustiger doenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb besloten vanavond een patat oorlog met een kaassoufle en een frikadel bij de snackbar te halen.
Een keer wat anders dan een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings.![]()
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee man, lekker. Misschien haal ik er wel 2.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.![]()
Ieder zijn eigen beperkingquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee man, lekker. Misschien haal ik er wel 2.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Damnquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb besloten vanavond een patat oorlog met een kaassoufle en een frikadel bij de snackbar te halen.
Een keer wat anders dan een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings.![]()
Hier aardappelen met bloemkool![]()
![]()
Gesmolten kaasquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.![]()
![]()
Ook lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Damn![]()
Hier aardappelen met bloemkool
Ik moet even wat anders eten. Heb nog voor 6 dagen pasta bolognese in huis.![]()
![]()
HHey KWquote:
mmmm lekker, dat klinkt als een goed planquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Een keer wat anders dan een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings.Die dingen vind ik ook niet lekker is meer paneermeel dan wat andersquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapoet moe, van 23.15 tot 01.09 geslapen daarna wakker en niet meer geslapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haj Dot!
Hoe maakt u het vandaag?
Maar verder goed. En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dati shet betere werk. Soms doe ik dat met een gebakken ei er boven op, ook erg lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is wel heel ellendig zeg. Vanmiddag nog even wat uurtjes liggen een idee?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapoet moe, van 23.15 tot 01.09 geslapen daarna wakker en niet meer geslapen
Maar verder goed. En met jou?
Hier gaat het goed hoor, vandaag eerste dag weer met minder medicijnen. Zal wel een rotdag worden vandaar dat ik me vanavond ga trakteren op snackbar voer.![]()
![]()
O ik duim voor je alvast een volhoudquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel ellendig zeg. Vanmiddag nog even wat uurtjes liggen een idee?
Hier gaat het goed hoor, vandaag eerste dag weer met minder medicijnen. Zal wel een rotdag worden vandaar dat ik me vanavond ga trakteren op snackbar voer.voor je
Ik heb er ook zin in een frietje met een frikandelHeb er natuurlijk al bijna een dag opzitten
Af en toe frituur moet kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik moet even wat anders eten. Heb nog voor 6 dagen pasta bolognese in huis.![]()
![]()
Thanksquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik duim voor je alvast een volhoudvoor je
Ik heb er ook zin in een frietje met een frikandelHeb er natuurlijk al bijna een dag opzitten
![]()
Haha ja of neem een boterham met pindakaas en sambal. Top tip van @Mickytjuh![]()
![]()
Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed niequote:Op donderdag 1 februari 2024 07:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Roekeloos of niet, je verwerkingstijd is vele malen langer en je inschatting is niet meer goed.
Veel drank rijders rijden juist veel te zacht.![]()
![]()
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogenF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik eet nooit brood als ik naar brood kijk wordt ik al dikquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks![]()
Haha ja of neem een boterham met pindakaas en sambal. Top tip van @:Mickytjuh
En zeker niet met sambal jakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogen![]()
![]()
Ontbijt je dan helemaal niet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet nooit brood als ik naar brood kijk wordt ik al dik
En zeker niet met sambal jakkie![]()
![]()
Klopt die veroorzaken de meeste ongelukkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed nieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik twijfelde al, nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogen
Ja heb vanmorgen om 3.30 al gegetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ontbijt je dan helemaal niet?griekse yogurth
Dit dus.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed nie![]()
Oej dat is ook lekker. Met hagelslag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb vanmorgen om 3.30 al gegetengriekse yogurth
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogen![]()
![]()
Nee gewoon zo zonder toevoegingquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat is ook lekker. Met hagelslag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey de rode schoen staat weer in de kast
Ik wens jullie allemaal veel DTS plezier deze maand
Tot snel![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef SwJ het volgende:
Deze maand ga ik voor een plek in de top 20.Go #TeamSWJ
Heb je nu groene Uggs aan ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
Tot snelF.K.A. SuperwormJim![]()
Dankquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Succes deze maand! Ik gun het je!
Of UsernameOf KoningWouter
Ik zal een mooie banner maken
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ga voor de gezelligheid niet voor de winst maar thanks.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Succes deze maand! Ik gun het je!
Of UsernameOf KoningWouter
Ik zal een mooie banner maken![]()
![]()
![]()
Alleen Uggs?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van groen. Ik heb wel zwarte Uggs aan
F.K.A. SuperwormJim![]()
Owquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee en een spijkerbroek, zwarte hoodie en een paarse sjaal
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ze zal wel jkoiude voeten hebben nu ze weer terug in Nederland isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daagquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga koffie pakken en ik verhuis naar een andere SCDrink ze.
![]()
IK zie je daarquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga koffie pakken en ik verhuis naar een andere SC
Leuke smileyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Miss you alreadyquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
Tot snel![]()
![]()
Hey Moon
drie smileys nog wel, je verwent onsquote:
Heb ik gescript
Als ik maar 1 smiley doe, is de kans te groot dat ik een dubbele post maak wat geblokkeerd wordt
Ja de eerste dagen wel, maar ervaring leert als je snel hoger staat het wel minder wordtquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:00 schreef Speklap3000 het volgende:
IK KAN DIT DE HELE DAG BLIJVEN DOEN
Gewoon vanaf smiley 1 beginnen en dan een . spatie smiley en dan kan je smiley spatie . doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb ik gescript
[ afbeelding ]
Als ik maar 1 smiley doe, is de kans te groot dat ik een dubbele post maak wat geblokkeerd wordt
Zo kan je meerdere malen de lijst afgaan
Hier heb je er een hele lading https://hallon.nl/smilies/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is makkelijkerquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Ge
[..]
woon vanaf smiley 1 beginnen en dan een . spatie smiley en dan kan je smiley spatie . doen
Zo kan je meerdere malen de lijst afgaan
Hier heb je er een hele lading https://hallon.nl/smilies/met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heel leuk..quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:01 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb ik gescript
[ afbeelding ]
Als ik maar 1 smiley doe, is de kans te groot dat ik een dubbele post maak wat geblokkeerd wordt![]()
Onrust over gedeeltelijke verhuizing .nl-domeinen naar het Amerikaanse Amazonmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Leuke is dat we hier beide niks mee opschieten
Uhuquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Leuke is dat we hier beide niks mee opschieten![]()
![]()
Ff stoppen met posten, de chicks sliden in m'n DM'smet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Ff stoppen met posten, de chicks sliden in m'n DM's
Heb Moon nog nooit zo fanatie gezien
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Heb Moon nog nooit zo fanatie geziennee he
![]()
OOit in het begin toen je voor 1 ging maar hield je net 1 dag volquote:
Ja was mij iets tequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOit in het begin toen je voor 1 ging maar hield je net 1 dag vol![]()
![]()
Fok! was ff outquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Ff stoppen met posten, de chicks sliden in m'n DM's![]()
![]()
Feli @Mazikeen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neeeeequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik schrok![]()
Dacht dat ik op vakantie wasgelukkig niet
![]()
Ik twijfel tussen koffie gvd of nog even terug naar bed gaan
#luxeprobleemIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja zou toch wel het ergste zijn he als fok het ff niet deed paar uur.
terug naar bed gaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:34 schreef DJMO het volgende:
#luxeprobleem![]()
![]()
bååålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
koffie natuurlijk en dooooor. dat is wie jij bentquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:34 schreef DJMO het volgende:
#luxeprobleem
Wat een snelheid hier zeg.I'm surrounded by morons!
Denk wel dat dat het wordt ja. Twee paracetamol tegen de pijn in m'n schouder en nog even knorrenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: