nou idd het systeem klopt idd niet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat er genoeg gasten zijn die er niet van leren, die blijven rijden zonder rijbewijs ed, die niet willen of kunnen stoppen. Zoals altijd lijden de goede onder de slechte. Maar ik vind het net zo debiel dat je na 18 jaar niet rijden zo weer de weg op mag zonder dat ze je een meter hebben zien rijden, nu was ik verstandig en heb ik een aantal lessen genomen, maar dat had niet gehoeven
Daarom, meer maatwerk leveren mag best wel, maar ja zo'n onderzoek levert ze natuurlijk veel op. Gezondheidsverklaring, nieuw rijbewijs, onderzoek zelf, je bent zo 700 euro verder, naast de rechterlijke strafquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou idd het systeem klopt idd niet.
En denk ook het CBR te veel macht, kijk zo te zien heb jij ervan geleerd en ik ook wel. Maar dan nog om te zeggen dat mensen er daarvan teveel misbruik van maken... weet niet hoor ik denk het systeem klopt niet, streng genoeg opzich ok, maar zou bij justitie moeten liggen en niet bij het CBR (Pechtold) directeur enzo als bedrijf die winst wil maken. want zo zit het in elkaar nu. en spelen onder 1 hoedje met partners als rijbewijsbelang....
wmb kloot er niks van het systeem, maar slik t maar, want liefst zou ik er tegen in gaan. maar ok heb mijn rijbewijs hard nodig ook voor werk, anders is het weer in de bijstand enzo.
eens hoor als je toch zoveel betaald, dan zouden ze het beter per persoon wat meer na kunnen kijken.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom, meer maatwerk leveren mag best wel, maar ja zo'n onderzoek levert ze natuurlijk veel op. Gezondheidsverklaring, nieuw rijbewijs, onderzoek zelf, je bent zo 700 euro verder, naast de rechterlijke straf
Ach ja, ik heb het geaccepteerd e zie het als onderdeel van de straf, meer kan je ook niet doen. Heb de auto hoe dan ook nodig voor het werk, en vind de vrijheid die het geeft ook er prettig dus ik ga welquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
eens hoor als je toch zoveel betaald, dan zouden ze het beter per persoon wat meer na kunnen kijken.
Maarja het is voor de winst he? rijbewijsbelang en ook het CBR dus dat boeit ze niet zoveel, ze weten toch wel dat de mensen over het algemeen die daar komen niet zoveel keus hebben om er maar in mee te gaan. Omdat protest helemaal ellende is en helemaal geen rijbewijs. Dus daar zuigen ze je dik uit, mijn mening erover is dat iig voor zover ik ze nu een paar keer heb gezien.
incompetente psychs ook nog die het als "bijverdienste" doen.
ja begin van de maand dan willen ze wel.. merk het zelf ook moet ik zeggen dat het flink drukker is dan de afgelopen dagen. Maar je hebt netjes stand gehouden, congratsquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha netjes. Het was dus weer druk
maar zoals jij het meemaakte denk jij het systeem is ok? en ook ff rijbewijsbelang want neem, aan heb je mee te maken gehad?quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb het geaccepteerd e zie het als onderdeel van de straf, meer kan je ook niet doen. Heb de auto hoe dan ook nodig voor het werk, en vind de vrijheid die het geeft ook er prettig dus ik ga wel
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2024 07:30
Zoals ik het mee heb gemaakt niet, maar ik denk ook dat ik een uitzondering in de regel ben, ik denk namelijk dat de meesten niet van de alcohol of drugs af zijn maar er tijdelijk even mee stoppen voor het onderzoek. Daarom ben ik voor meer maatwerk, ben je aantoonbaar gestopt (bv door getuigenschrift verslavingszorg), dan moge er andere intervallen komen, de eerste keer 3 jaar bv en dan onbeperkt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 07:26 schreef kree het volgende:
[..]
maar zoals jij het meemaakte denk jij het systeem is ok? en ook ff rijbewijsbelang want neem, aan heb je mee te maken gehad?
Ik heb er zwaar twijfels over hoor dat hele gebeuren en hoe het gaat.
Zou kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:33 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, die kan ook nog, ik dacht aan het hondje waar broodkratten op staan, wordt ook een dolly genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |