Nee dan ben je kapot moequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je in het begin een sprint maakt loop je de marathon makkelijker uit
Let daar nooit zo op eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:08 schreef _UserName_ het volgende:
O, voor ik het vergeet, wordt topic #15000 een feest topic? Denk dat die vandaag of morgen wel zal komen
Een goed begin...quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Was er al rond een uur of half 7. Maar rustig aan he. Tis een marathon, geen sprint.
dat laatste zouden ze mee moeten nemen in die hele onderzoeken enzo en dan zou het mij ook niet zoveel kosten. hahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 07:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal er meer dan alleen het rijbewijs hebben gespeeld denk ik, maar goed, dat is ook niet aan mij om te bepalen. Belangrijkste is dat je er van hebt geleerd en er nog bent.
Nee joh als je een flinke voorsprong maakt in het begin kan je het daarna rustiger doenquote:
Hee kreequote:Op donderdag 1 februari 2024 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
dat laatste zouden ze mee moeten nemen in die hele onderzoeken enzo en dan zou het mij ook niet zoveel kosten. haha
maargoed, genoeg erover hoor want dit is altijd eindeloze discussie over goed en fout enzo.
Ja het helpt wel als je je tegenstanders mentaal breekt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh als je een flinke voorsprong maakt in het begin kan je het daarna rustiger doen
Nee man, lekker. Misschien haal ik er wel 2.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.
Ieder zijn eigen beperkingquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee man, lekker. Misschien haal ik er wel 2.
Damnquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb besloten vanavond een patat oorlog met een kaassoufle en een frikadel bij de snackbar te halen.
Een keer wat anders dan een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings.
Gesmolten kaasquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
De kaassoufle is echt de meest mislukte snack uit de Nederlandse snackbar-cultuur.
Ook lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Damn![]()
Hier aardappelen met bloemkool
HHey KWquote:
mmmm lekker, dat klinkt als een goed planquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb besloten vanavond een patat oorlog met een kaassoufle en een frikadel bij de snackbar te halen.
Een keer wat anders dan een Hot & Spicy burger menu met 12 hotwings.
Die dingen vind ik ook niet lekker is meer paneermeel dan wat andersquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Kapoet moe, van 23.15 tot 01.09 geslapen daarna wakker en niet meer geslapenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haj Dot!
Hoe maakt u het vandaag?
Dati shet betere werk. Soms doe ik dat met een gebakken ei er boven op, ook erg lekkerquote:
Oh dat is wel heel ellendig zeg. Vanmiddag nog even wat uurtjes liggen een idee?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapoet moe, van 23.15 tot 01.09 geslapen daarna wakker en niet meer geslapen
Maar verder goed. En met jou?
O ik duim voor je alvast een volhoudquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel ellendig zeg. Vanmiddag nog even wat uurtjes liggen een idee?
Hier gaat het goed hoor, vandaag eerste dag weer met minder medicijnen. Zal wel een rotdag worden vandaar dat ik me vanavond ga trakteren op snackbar voer.
Af en toe frituur moet kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik moet even wat anders eten. Heb nog voor 6 dagen pasta bolognese in huis.
Thanksquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik duim voor je alvast een volhoudvoor je
Ik heb er ook zin in een frietje met een frikandelHeb er natuurlijk al bijna een dag opzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |