Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed niequote:Op donderdag 1 februari 2024 07:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Roekeloos of niet, je verwerkingstijd is vele malen langer en je inschatting is niet meer goed.
Een ongeluk gebeurt niet enkel door te hard rijden.
Veel drank rijders rijden juist veel te zacht.
Ik eet nooit brood als ik naar brood kijk wordt ik al dikquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks![]()
Haha ja of neem een boterham met pindakaas en sambal. Top tip van @:Mickytjuh
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogen
Ontbijt je dan helemaal niet?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet nooit brood als ik naar brood kijk wordt ik al dik
En zeker niet met sambal jakkie
Klopt die veroorzaken de meeste ongelukkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed nie
Ik twijfelde al, nu weet ik het zekerquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) heeft geen invloed op je reactievermogen
Ja heb vanmorgen om 3.30 al gegetenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ontbijt je dan helemaal niet?
Dit dus.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben over alles maar iedereen die zegt dat alcohol of bellen in de auto (Ook handsfree) geen invloed heeft op je reactievermogen en dus gevaarlijk is die is niet goed nie
Oej dat is ook lekker. Met hagelslag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb vanmorgen om 3.30 al gegetengriekse yogurth
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:41 schreef SwJ het volgende:
Nee gewoon zo zonder toevoegingquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oej dat is ook lekker. Met hagelslag.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:44 schreef SwJ het volgende:
Deze maand ga ik voor een plek in de top 20.
Heb je nu groene Uggs aan ?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:46 schreef Mazikeen het volgende:
Hey de rode schoen staat weer in de kast
Ik wens jullie allemaal veel DTS plezier deze maand
Tot snel
Dankquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Succes deze maand! Ik gun het je!
Of UsernameOf KoningWouter
Ik zal een mooie banner maken
Ik ga voor de gezelligheid niet voor de winst maar thanks.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Succes deze maand! Ik gun het je!
Of UsernameOf KoningWouter
Ik zal een mooie banner maken
Alleen Uggs?quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van groen. Ik heb wel zwarte Uggs aan
Owquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee en een spijkerbroek, zwarte hoodie en een paarse sjaal
Ze zal wel jkoiude voeten hebben nu ze weer terug in Nederland isquote:
Daagquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga koffie pakken en ik verhuis naar een andere SC
IK zie je daarquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:49 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga koffie pakken en ik verhuis naar een andere SC
Leuke smileyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |