abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212289098
Gefeliciteerd!
  zondag 4 februari 2024 @ 08:52:23 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212289186
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 01:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik was hartstikke druk feestuuh!!! 42! Alweer! ;) Dat wil zeggen cake bakken, naar paps toe en toen we terug kwamen kwam onverwachts mijn vriendin langs. Bleef eten en kletsen is nog uren gezellig gebleven. Kim had verschillende cadeautjes gekocht, echt haar best gedaan. Tyler ook een paar. Met Rich en mijn ouders samen kan ik mooi knutselspullen kopen. Van mijn zus een leuk plantje.
Geslaagde dag!
Wat een fijne dag zo O+
Gefeliciteerd! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212289199
@_Ingrid_ gefeliciteerd! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_212289434
Gefeliciteerd Ingrid!
pi_212289804
Gefeliciteerd Ingrid!
pi_212290144
@_Ingrid_ van harte! *O* Dat klinkt als een erg geslaagd feestje!
pi_212292293
Gefeliciteerd @_Ingrid_
Fake it till you make it...
pi_212294424
Bedankt allemaal! *O*
Kim werd vannacht ineens niet lekker, blijkt nu zwaar verkouden, lag de halve nacht wakker. Heeft nu overdag bijgeslapen . Maakt zich helemaal druk of ze nu moet testen op corona. Ivm opa.
  zondag 4 februari 2024 @ 15:46:03 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_212294936
Ingrid, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212298739
Gefeliciteerd Ingrid, wat een heerlijke verjaardag!

Wij deden gisteren voetbal en kinderfeest van de oudste. En vandaag weer een verjaardag van vrienden. Ideaal, wij zijn al jaren bevriend met de ouders, en onze kids inmiddels ook (2 zitten bij elkaar in de klas én voetbalteam). Ze hadden een blokhut afgehuurd, dus de kinderen konden lekker spelen.
Leuk zulke weekenden, maar eigenlijk heb ik nu weekend nodig om echt tot rust te komen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 5 februari 2024 @ 16:51:54 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212308315
Dat klinkt bekend @LeSage Hier ook bijkomen van leuke dingen.
Wat telt zijn de leuke herinneringen. Wat voor kinderfeest was het?

Ik twijfelde even of Fok het wel goed deed bij mij, maar het is gewoon een echte radiostilte hier.

Ik lig voor het eerst lekker op de bank rond dit tijdstip ipv training geven aan de voetballers. Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
pi_212308515
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
:* Goed dat je het doet.

Ik probeer al weken via de bieb een boek over de burn on te lenen, maar het komt maar niet mijn kant op :')
pi_212309167
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Hupje het volgende:

[..]
:* Goed dat je het doet.

Ik probeer al weken via de bieb een boek over de burn on te lenen, maar het komt maar niet mijn kant op :')
Welk boek is dat?
pi_212309412
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:08 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Welk boek is dat?
Burn-on van Mieke Lannoey. Leek me interessant, geen idee of het dat ook is. Daarom: bieb.
pi_212309704
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Hupje het volgende:

[..]
Burn-on van Mieke Lannoey. Leek me interessant, geen idee of het dat ook is. Daarom: bieb.
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?
Als ik bij Bol de inhoud lees en de eerste pagina's dan herken ik al wat van mezelf. Ik ga het boek denk ik ook maar reserveren bij de bieb.

Ik vond ook nog dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
pi_212310686
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Dat klinkt bekend @:LeSage Hier ook bijkomen van leuke dingen.
Wat telt zijn de leuke herinneringen. Wat voor kinderfeest was het?

Ik twijfelde even of Fok het wel goed deed bij mij, maar het is gewoon een echte radiostilte hier.

Ik lig voor het eerst lekker op de bank rond dit tijdstip ipv training geven aan de voetballers. Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
We zijn gaan bowlen. Net als vorig jaar. Kind houdt van het bekende O+
Ideaal trouwens, ze hebben dan een arrangement met een uur bowlen en daarna daar pannenkoeken of friet en een ijsje.
Vooraf thuis cake versierd en dat was het ^O^

Goed dat je wel kiest voor rust als het nodig is :*
pi_212313755
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:53 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?
Als ik bij Bol de inhoud lees en de eerste pagina's dan herken ik al wat van mezelf. Ik ga het boek denk ik ook maar reserveren bij de bieb.

Ik vond ook nog dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
Zou zomaar kunnen. Ik doe veel qua werk en vrijwilligerswerk, daar krijg ik ook energie van (meen ik), maar ik voel me ook aan de lopende band tekortschieten en af en aan gestresst. Vanavond kon ik het geplande avondeten niet maken omdat mijn (laatste) pak rijst nog op school staat voor het knutselen :') Dat is wel tekenend.

Maar voor nu nog een weekje werken en dan is het vakantie O+
  dinsdag 6 februari 2024 @ 14:50:24 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212319262
Ik ben met gaatjes. Ik had vorige maand al een keer wat kiespijn maar dat zette niet door, dus ik dacht. Ik wacht wel op de controle afspraak…
Nou. Dus.
pi_212321315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 14:50 schreef amaranta het volgende:
Ik ben met gaatjes. Ik had vorige maand al een keer wat kiespijn maar dat zette niet door, dus ik dacht. Ik wacht wel op de controle afspraak…
Nou. Dus.
Das mooi kut :{
Ik ben met gat. Was een gaatje, zat een vulling in maar die was er ongemerkt uitgegaan. Zat aan de zijkant. Das nog een keer gedicht maar was al te laat. Kies moest eruit :')
If they say
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:25:38 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212322435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das mooi kut :{
Ik ben met gat. Was een gaatje, zat een vulling in maar die was er ongemerkt uitgegaan. Zat aan de zijkant. Das nog een keer gedicht maar was al te laat. Kies moest eruit :')
Baas boven baas!
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:53:05 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212322897
Ut ken altijd errugur! *O*
pi_212323318
Mijn kleuter had laatst een gaatje :'( Ik voelde mij echt een loedermoeder, terwijl we echt elke dag poetsen en ik poets 'm in de avond altijd na. Maar de tandarts zei dat het wel eens kan gebeuren.. Hij zag wel dat we goed poetsen. Nu is die vulling er dus al 2 x uitgevallen dus hij heeft in totaal al 3 x in die stoel gelegen voor een vulling :') dat gaat trouwens heel goed en de laatste keer (vorige week) rende ie zelfs op de tandarts af om hem een knuffel te geven :D :D dus nouja, het voordeel is wel dat ie geen tandartsangst heeft :P
pi_212323549
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Baas boven baas!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef BE het volgende:
Ut ken altijd errugur! *O*
Helaasch :P

Nou @Aure beter zo dan anders :D Stoer hoor O+
Heeft niet alles met poetsen te maken maar ook met tandsterkte. Als kind poetste ik 3x per dag maar had toch steeds gaatjes. In mijn grotemensengebit zitten er ook een paar maar minder dan mn melkgebit.
Zoon poetst 1,5x :') per dag maar heeft 0 gaatjes.
Zijn kiezen zijn nu allemaal geseald dus dat beschermd ook nog.
If they say
pi_212323599
Tis trouwens weer merkbaar dat man terug is van weggeweest. Overvolle wasmand en slingerende sokken :')
If they say
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 23:01:25 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_212326738
Ik heb geen flauw benul van al die oorpiercings maar lees nu dat de daith ook echt tegen chronische klachten kan werken. Is dat serieus zo, iemand ervaring mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 7 februari 2024 @ 07:39:34 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212328111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen flauw benul van al die oorpiercings maar lees nu dat de daith ook echt tegen chronische klachten kan werken. Is dat serieus zo, iemand ervaring mee?
Met die vraag begonnen we, ongeveer een half (heel?) topic geleden ;) Ik heb wel een kortdoordebocht samenvatting, maar die is gekleurd.
pi_212328245
Fijn dat hij niet bang is voor de tandarts @Aure. Balen dat die vulling zo slecht blijft zitten.
Mijn goed poetsende kind heeft al een paar keer gaatjes gehad en het slecht poetsende kind tot nu toe niet... heeft naar mijn idee niet alles met poetsen te maken.

@Mushanga71, succes met de was en slingerende sokken
  Moderator woensdag 7 februari 2024 @ 09:29:23 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_212328923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 07:39 schreef Quoi het volgende:

[..]
Met die vraag begonnen we, ongeveer een half (heel?) topic geleden ;) Ik heb wel een kortdoordebocht samenvatting, maar die is gekleurd.
Ja ik zat het met een half slapend hoofd te lezen, ik zal nog eens goed teruglezen.

Een kortdoordebochtgekleurde samenvatting mag overigens ook :P

Edit: de vraag zat trouwens nog in het vorige topic, vandaar de verwarring ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door MaJo op 07-02-2024 09:52:51 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_212329127
Thanx @Nijna De eerste was van vandaag zit alweer in de droger :+

Ik at net vega kipkerrie salade. Wel lekker, smaakt iig niet kippig en ook geen last van rare zenige stukjes :s) En vanavond voordat zoon naar sport gaat :') naar burger king voor de vega cheeseburger. Vind het wel fijn dat er steeds meer vega komt, al zal ik nooit een vegetariër kunnen worden. Daar vind ik vlees toch net even te lekker voor :9

Deze mededeling in het kader van de stilte hier 8-)
If they say
pi_212329255
Mijn jongste van 5 heeft gelukkig nog geen gaatjes, bij mijn oudste van 7 is het één grote ramp.. Tot en met 2,5 heeft ze zoveel antibiotica gehad wegens nonstop oor-, keel- en longontstekingen voordat ze eindelijk buisjes kreeg en haar neusamandel eruit mocht, dat het op haar tanden is gaan slaan. Gooi daar bovenop dat tandenpoetsen een drama is omdat het een te grote prikkel is waardoor het regelmatig onder dwang moet gebeuren, en het feest is compleet. 2 Kiezen zijn afgestorven en moeten nog getrokken worden, over 2 kiezen heeft ze kapjes en over de andere kiezen komen nog kapjes. Omdat ze niet bij de reguliere tandarts geholpen kon worden en de Vogellanden zich er nu ook niet aan durf te wagen (ivm angststoornis en Add/autisme) is ze nu doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze op 18 maart onder narcose aan haar hele gebit geholpen gaat worden.

En alsof dat nog niet vervelend genoeg is, trok ze een paar weken terug haar nog gezonde en gaatjesloze hoektand er zelf uit, met wortel en al. Daar schrok Vogellanden ook heel erg van. Want als een tand eenmaal een beetje los zit, wiebelt ze er dag en nacht net zo lang aan tot ze hem eruit heeft getrokken. En die hoektand had eigenlijk nog een jaar of 3 moeten blijven zitten 8)7 Hopelijk was dat meteen ook de laatste keer, anders heeft ze voor haar 20ste al een kunstgebit }:|
pi_212330071
Ohja antibiotica, ja dat zou hier ook wel eens mee kunnen spelen inderdaad..

Hopelijk kunnen ze je oudste goed helpen bij het ziekenhuis Schanu :*
pi_212340740
Je verhaal was even heel moeilijk te volgen omdat ik nog helemaal in de piercings zat _O-

Maar wel super vervelend. Een slecht gebit is zo lastig.
pi_212340752
Ik ga al een paar avonden veel te laat naar bed omdat ik uiteraard een week vooraf bedacht dat ik een nieuwe outfit voor carnaval nodig had (de andere 3 in de kast zijn het natuurlijk niet meer) en ik ben nu dus non-stop aan het haken en morgen achter de naaimachine.
Gehaakt vestje is bijna af. Rokje morgen even naaien en hopelijk nog tijd voor een tasje en beenwarmers :D
pi_212341219
Zo leuk als je je eigen outfit kan maken! Ik heb daar de skills niet voor (en ook niet de motivatie om dat te leren hoor ;) )

Ik heb mijn (en mans) outfit dit jaar van vinted samengesteld. Al creatiever dan ooit geweest. Meestal is het gewoon een standaard pak uit de carnavalskledingwinkel (leuk scrabble woord)
pi_212341317
Wat voor outfit ben je aan het maken LeSage?

Wel herkenbaar van die avonden te laat naar bed gaan :P ik heb dat alleen met het naaien van gewone kleding voor de kinderen (en mezelf tegenwoordig ook) en niet met carnavalskleding :P Echt een verslavende hobby :D
pi_212342058
Och @Schanu ;( :*

Mijn moeder heeft ooit een poging gedaan me te leren breien. Werd een doorkijkbreisel :') en toen heeft ze het maar opgegeven.
Op school moesten we met een naaimachine leren omgaan. Ik brak elke naald, dat werd um ook niet :') Dus. Handwerken, neh. Vind het wel altijd knap wat anderen kunnen fabriceren O+

Ik zag narcissen! Hallooo lente 8-)
If they say
pi_212342323
Ik ben bezig met de basis leren op de naaimachine. Twee stukken stof aan elkaar zetten is niet zo lastig, maar een mooi kledingstuk is al een stuk moeilijker. Mijn hulplijn (moeder) is al een maand op vakantie en komt pas in maart weer terug, dus het ligt ook een beetje stil. Ik heb wel een zwart gewaad met kap voor Halloween gemaakt. Vanuit het hoofd, dus niet helemaal recht en vol met foutjes omdat ik op gevoel maar wat geknipt had uit de stof zonder patroon, maar dat zie je toch niet in het donker. Ideaal eerste projectje dus!

Breien/haken daarentegen… mijn moeder kan alles maken wat ik maar wil, maar ik begrijp er zelf gewoon weinig van. Zelfde met van die kunstzinnige vlechten bij kinderen, ik ben al blij met een staart die recht op het hoofd zit :X voor de schooldisco breng ik ze ook weer naar mn zus die dat wel kan.
pi_212342325
Ik ga prima op tijd naar bed maar heb een intens verkouden dreumes die belabberd slaapt. Dus ben uitgeput. :') Denk oprecht dat dit onze slechtste nacht sinds de kraamweek was ongeveer.
pi_212342507
Oh, wat ik wél kan is een knoop aannaaien en kleding repareren als er wat is los getornd is. Maar das dan met naald en draad *)
If they say
pi_212342527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, wat ik wél kan is een knoop aannaaien en kleding repareren als er wat is los getornd is. Maar das dan met naald en draad *)
Zelfs dat kan ik niet. :@
Ik bedoel, vast wel met youtube erbij enzo. Maar niet zo uit mijn hoofd.
pi_212342570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef Bami het volgende:

[..]
Zelfs dat kan ik niet. :@
Ik bedoel, vast wel met youtube erbij enzo. Maar niet zo uit mijn hoofd.
Dat leer je vanzelf wel als je kleintje wat groter is ;)
Of een man hebt die overhemden draagt waarvan de knopen loslaten :')
Heb het ook moeten leren, zonder YouTube en tis me gelukt :D
If they say
  donderdag 8 februari 2024 @ 12:03:17 #192
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212344433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat leer je vanzelf wel als je kleintje wat groter is ;)
Of een man hebt die overhemden draagt waarvan de knopen loslaten :')
Heb het ook moeten leren, zonder YouTube en tis me gelukt :D
Mijn man kan dat gewoon zelf hoor...

En ik kan wel heel prima uit de voeten met zowel naaimachine als haaknaald als naald en draad, maar knopen aanzetten is een rotklusje.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_212344663
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Mijn man kan dat gewoon zelf hoor...

En ik kan wel heel prima uit de voeten met zowel naaimachine als haaknaald als naald en draad, maar knopen aanzetten is een rotklusje.
Mijne ook maar is altijd blij als ik dat doe ;) Hij heeft me zelfs leren strijken omdat mijn moeder het sneller vond gaan om het zelf te doen dan het mij te leren :D
Maar strijken doet ie zelf maar. Als ik ergens een pestpokketyfushekel aan heb, is het wel strijken :r En koken :')
If they say
pi_212345921
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 07:21 schreef Aure het volgende:
Wat voor outfit ben je aan het maken LeSage?

Wel herkenbaar van die avonden te laat naar bed gaan :P ik heb dat alleen met het naaien van gewone kleding voor de kinderen (en mezelf tegenwoordig ook) en niet met carnavalskleding :P Echt een verslavende hobby :D
Het wordt niets :D
Gewoon een hoop gekke kleuren bij elkaar.
Ben niet meer zo van ‘iets’ worden tegenwoordig.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 februari 2024 @ 14:05:39 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_212346343
Naaien, nooit gedacht dat ik daar zoveel plezier in zou vinden. Eerste machine gekregen toen de kleine een half jaar was.

Lig al de hele dag plat. Gister toch maar even naar de dokter geweest, doe ik nooit zo snel, infectie waarden getest, 99 op de 100 :⁠-S

Bijholteontsteking te pakken.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_212347402
Beterschap Ynske!

Hier een stuitje die hoogst waarschijnlijk gekneusd is. Iig auw! Iemand toevallig ervaring mee? Sinds maandagavond, ff aangekeken, nu toch maar zo'n donutkussen besteld.
pi_212348316
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 15:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Beterschap Ynske!

Hier een stuitje die hoogst waarschijnlijk gekneusd is. Iig auw! Iemand toevallig ervaring mee? Sinds maandagavond, ff aangekeken, nu toch maar zo'n donutkussen besteld.
De mijne is gebroken :X En eind 2019 heb ik hem extreem zwaar gekneusd.. dus ja, helaas ervaring.

Donutkussens werkten hier niet, de zwaartekracht die er dan aan trekt is niet grappig. Ik krijg elk jaar injecties op de pijnpoli met onstekingsremmers en pijnstillers, maar dat trok ik niet meer. Vorig jaar onder een roesje geweest, nu preventief elk half jaar.

Verder; diclofenac is je beste vriend. Sterkte!!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_212349286
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:56 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
De mijne is gebroken :X En eind 2019 heb ik hem extreem zwaar gekneusd.. dus ja, helaas ervaring.

Donutkussens werkten hier niet, de zwaartekracht die er dan aan trekt is niet grappig. Ik krijg elk jaar injecties op de pijnpoli met onstekingsremmers en pijnstillers, maar dat trok ik niet meer. Vorig jaar onder een roesje geweest, nu preventief elk half jaar.

Verder; diclofenac is je beste vriend. Sterkte!!
Dubbel auw!!! :X
Injecties klinken ook pijnlijk zeg!
Diclofenac heb ik niet, wel naproxen 500 standaard voor mn rug. Moest het nog aankijken, mocht niet langskomen. Als het erger word of koorts erbij dan weer bellen.
Was vandaag even naar mijn vader met de auto, kon amper in en uit de auto komen, laat staan fatsoenlijk zitten en dan het gehobbel erbij. :X Hopelijk werkt donutkussen bij mij wel. Beetje lastig beoordelen bij jezelf, iig duidelijk stuitje dat voel ik wel en met spiegelwerk blauw te zien.
pi_212349346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]
Dubbel auw!!! :X
Injecties klinken ook pijnlijk zeg!
Diclofenac heb ik niet, wel naproxen 500 standaard voor mn rug. Moest het nog aankijken, mocht niet langskomen. Als het erger word of koorts erbij dan weer bellen.
Was vandaag even naar mijn vader met de auto, kon amper in en uit de auto komen, laat staan fatsoenlijk zitten en dan het gehobbel erbij. :X Hopelijk werkt donutkussen bij mij wel. Beetje lastig beoordelen bij jezelf, iig duidelijk stuitje dat voel ik wel en met spiegelwerk blauw te zien.
Ja die zijn ook enorm pijnlijk, heb liggen huilen op de behandeltafel :X Na veel gedoe en gezeur kreeg ik het voorelkaar dat ik in een ander ziekenhuis mét roesje behandeld kon worden, dit was zo'n enorme opluchting.. De prikken werkten bij mij ongeveer 8/9 maand en daarna moest ik weer aan de diclofenac. Vandaar dat ik nu om het half jaar preventief mag komen om de pijn voor te zijn.

Zonder behandeling functioneer ik niet meer ;(

Nogmaals veel sterkte, ik weet hoe beroerd je je moet voelen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_212349908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef Ynske het volgende:
Naaien, nooit gedacht dat ik daar zoveel plezier in zou vinden. Eerste machine gekregen toen de kleine een half jaar was.

Lig al de hele dag plat. Gister toch maar even naar de dokter geweest, doe ik nooit zo snel, infectie waarden getest, 99 op de 100 :⁠-S

Bijholteontsteking te pakken.
Beterschap :* !

@_Ingrid_ ook jij beterschap, daar kan je best een tijd last van hebben :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')