Wat een fijne dag zoquote:Op zondag 4 februari 2024 01:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik was hartstikke druk feestuuh!!! 42! Alweer!Dat wil zeggen cake bakken, naar paps toe en toen we terug kwamen kwam onverwachts mijn vriendin langs. Bleef eten en kletsen is nog uren gezellig gebleven. Kim had verschillende cadeautjes gekocht, echt haar best gedaan. Tyler ook een paar. Met Rich en mijn ouders samen kan ik mooi knutselspullen kopen. Van mijn zus een leuk plantje.
Geslaagde dag!
quote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly
Welk boek is dat?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Hupje het volgende:
[..]Goed dat je het doet.
Ik probeer al weken via de bieb een boek over de burn on te lenen, maar het komt maar niet mijn kant op
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?quote:Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Hupje het volgende:
[..]
Burn-on van Mieke Lannoey. Leek me interessant, geen idee of het dat ook is. Daarom: bieb.
We zijn gaan bowlen. Net als vorig jaar. Kind houdt van het bekendequote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Dat klinkt bekend @:LeSage Hier ook bijkomen van leuke dingen.
Wat telt zijn de leuke herinneringen. Wat voor kinderfeest was het?
Ik twijfelde even of Fok het wel goed deed bij mij, maar het is gewoon een echte radiostilte hier.
Ik lig voor het eerst lekker op de bank rond dit tijdstip ipv training geven aan de voetballers. Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly
Zou zomaar kunnen. Ik doe veel qua werk en vrijwilligerswerk, daar krijg ik ook energie van (meen ik), maar ik voel me ook aan de lopende band tekortschieten en af en aan gestresst. Vanavond kon ik het geplande avondeten niet maken omdat mijn (laatste) pak rijst nog op school staat voor het knutselenquote:Op maandag 5 februari 2024 18:53 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?
Als ik bij Bol de inhoud lees en de eerste pagina's dan herken ik al wat van mezelf. Ik ga het boek denk ik ook maar reserveren bij de bieb.
Ik vond ook nog dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
Das mooi kutquote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:50 schreef amaranta het volgende:
Ik ben met gaatjes. Ik had vorige maand al een keer wat kiespijn maar dat zette niet door, dus ik dacht. Ik wacht wel op de controle afspraak…
Nou. Dus.
Baas boven baas!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das mooi kut![]()
Ik ben met gat. Was een gaatje, zat een vulling in maar die was er ongemerkt uitgegaan. Zat aan de zijkant. Das nog een keer gedicht maar was al te laat. Kies moest eruit
quote:
Helaaschquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |