abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212289098
Gefeliciteerd!
  zondag 4 februari 2024 @ 08:52:23 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212289186
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 01:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik was hartstikke druk feestuuh!!! 42! Alweer! ;) Dat wil zeggen cake bakken, naar paps toe en toen we terug kwamen kwam onverwachts mijn vriendin langs. Bleef eten en kletsen is nog uren gezellig gebleven. Kim had verschillende cadeautjes gekocht, echt haar best gedaan. Tyler ook een paar. Met Rich en mijn ouders samen kan ik mooi knutselspullen kopen. Van mijn zus een leuk plantje.
Geslaagde dag!
Wat een fijne dag zo O+
Gefeliciteerd! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212289199
@_Ingrid_ gefeliciteerd! :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_212289434
Gefeliciteerd Ingrid!
pi_212289804
Gefeliciteerd Ingrid!
pi_212290144
@_Ingrid_ van harte! *O* Dat klinkt als een erg geslaagd feestje!
pi_212292293
Gefeliciteerd @_Ingrid_
Fake it till you make it...
pi_212294424
Bedankt allemaal! *O*
Kim werd vannacht ineens niet lekker, blijkt nu zwaar verkouden, lag de halve nacht wakker. Heeft nu overdag bijgeslapen . Maakt zich helemaal druk of ze nu moet testen op corona. Ivm opa.
  zondag 4 februari 2024 @ 15:46:03 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_212294936
Ingrid, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212298739
Gefeliciteerd Ingrid, wat een heerlijke verjaardag!

Wij deden gisteren voetbal en kinderfeest van de oudste. En vandaag weer een verjaardag van vrienden. Ideaal, wij zijn al jaren bevriend met de ouders, en onze kids inmiddels ook (2 zitten bij elkaar in de klas én voetbalteam). Ze hadden een blokhut afgehuurd, dus de kinderen konden lekker spelen.
Leuk zulke weekenden, maar eigenlijk heb ik nu weekend nodig om echt tot rust te komen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 5 februari 2024 @ 16:51:54 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_212308315
Dat klinkt bekend @LeSage Hier ook bijkomen van leuke dingen.
Wat telt zijn de leuke herinneringen. Wat voor kinderfeest was het?

Ik twijfelde even of Fok het wel goed deed bij mij, maar het is gewoon een echte radiostilte hier.

Ik lig voor het eerst lekker op de bank rond dit tijdstip ipv training geven aan de voetballers. Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
pi_212308515
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
:* Goed dat je het doet.

Ik probeer al weken via de bieb een boek over de burn on te lenen, maar het komt maar niet mijn kant op :')
pi_212309167
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 17:10 schreef Hupje het volgende:

[..]
:* Goed dat je het doet.

Ik probeer al weken via de bieb een boek over de burn on te lenen, maar het komt maar niet mijn kant op :')
Welk boek is dat?
pi_212309412
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:08 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Welk boek is dat?
Burn-on van Mieke Lannoey. Leek me interessant, geen idee of het dat ook is. Daarom: bieb.
pi_212309704
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:30 schreef Hupje het volgende:

[..]
Burn-on van Mieke Lannoey. Leek me interessant, geen idee of het dat ook is. Daarom: bieb.
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?
Als ik bij Bol de inhoud lees en de eerste pagina's dan herken ik al wat van mezelf. Ik ga het boek denk ik ook maar reserveren bij de bieb.

Ik vond ook nog dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
pi_212310686
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Quoi het volgende:
Dat klinkt bekend @:LeSage Hier ook bijkomen van leuke dingen.
Wat telt zijn de leuke herinneringen. Wat voor kinderfeest was het?

Ik twijfelde even of Fok het wel goed deed bij mij, maar het is gewoon een echte radiostilte hier.

Ik lig voor het eerst lekker op de bank rond dit tijdstip ipv training geven aan de voetballers. Alles was echt een beetje teveel, dus ik heb wat activiteiten moeten laten vallen. Sadly }:|
We zijn gaan bowlen. Net als vorig jaar. Kind houdt van het bekende O+
Ideaal trouwens, ze hebben dan een arrangement met een uur bowlen en daarna daar pannenkoeken of friet en een ijsje.
Vooraf thuis cake versierd en dat was het ^O^

Goed dat je wel kiest voor rust als het nodig is :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_212313755
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 18:53 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Klinkt wel interessant. Is het op jou van toepassing?
Als ik bij Bol de inhoud lees en de eerste pagina's dan herken ik al wat van mezelf. Ik ga het boek denk ik ook maar reserveren bij de bieb.

Ik vond ook nog dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl(...)w.2_6.7.ProductTitle
Zou zomaar kunnen. Ik doe veel qua werk en vrijwilligerswerk, daar krijg ik ook energie van (meen ik), maar ik voel me ook aan de lopende band tekortschieten en af en aan gestresst. Vanavond kon ik het geplande avondeten niet maken omdat mijn (laatste) pak rijst nog op school staat voor het knutselen :') Dat is wel tekenend.

Maar voor nu nog een weekje werken en dan is het vakantie O+
  dinsdag 6 februari 2024 @ 14:50:24 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212319262
Ik ben met gaatjes. Ik had vorige maand al een keer wat kiespijn maar dat zette niet door, dus ik dacht. Ik wacht wel op de controle afspraak…
Nou. Dus.
pi_212321315
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 14:50 schreef amaranta het volgende:
Ik ben met gaatjes. Ik had vorige maand al een keer wat kiespijn maar dat zette niet door, dus ik dacht. Ik wacht wel op de controle afspraak…
Nou. Dus.
Das mooi kut :{
Ik ben met gat. Was een gaatje, zat een vulling in maar die was er ongemerkt uitgegaan. Zat aan de zijkant. Das nog een keer gedicht maar was al te laat. Kies moest eruit :')
If they say
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:25:38 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212322435
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 17:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das mooi kut :{
Ik ben met gat. Was een gaatje, zat een vulling in maar die was er ongemerkt uitgegaan. Zat aan de zijkant. Das nog een keer gedicht maar was al te laat. Kies moest eruit :')
Baas boven baas!
  dinsdag 6 februari 2024 @ 19:53:05 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212322897
Ut ken altijd errugur! *O*
pi_212323318
Mijn kleuter had laatst een gaatje :'( Ik voelde mij echt een loedermoeder, terwijl we echt elke dag poetsen en ik poets 'm in de avond altijd na. Maar de tandarts zei dat het wel eens kan gebeuren.. Hij zag wel dat we goed poetsen. Nu is die vulling er dus al 2 x uitgevallen dus hij heeft in totaal al 3 x in die stoel gelegen voor een vulling :') dat gaat trouwens heel goed en de laatste keer (vorige week) rende ie zelfs op de tandarts af om hem een knuffel te geven :D :D dus nouja, het voordeel is wel dat ie geen tandartsangst heeft :P
pi_212323549
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Baas boven baas!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 19:53 schreef BE het volgende:
Ut ken altijd errugur! *O*
Helaasch :P

Nou @Aure beter zo dan anders :D Stoer hoor O+
Heeft niet alles met poetsen te maken maar ook met tandsterkte. Als kind poetste ik 3x per dag maar had toch steeds gaatjes. In mijn grotemensengebit zitten er ook een paar maar minder dan mn melkgebit.
Zoon poetst 1,5x :') per dag maar heeft 0 gaatjes.
Zijn kiezen zijn nu allemaal geseald dus dat beschermd ook nog.
If they say
pi_212323599
Tis trouwens weer merkbaar dat man terug is van weggeweest. Overvolle wasmand en slingerende sokken :')
If they say
  Moderator dinsdag 6 februari 2024 @ 23:01:25 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_212326738
Ik heb geen flauw benul van al die oorpiercings maar lees nu dat de daith ook echt tegen chronische klachten kan werken. Is dat serieus zo, iemand ervaring mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')