Ik las het eigenlijk als grap van amaranta maar ik kan mij vergissen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
Mannengriep is toch gewoon een subvariant van aanstelleritis? Lijkt me een beetje zonde van het geld om daar daadwerkelijk onderzoek naar te doen...
Beterschap BE!
Zit de stekker er wel in?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef amaranta het volgende:
Communiceren met sommige mannen is ook lastig
Man: de kraan is stuk
Ik: welke kraan
Man: wat denk je zelf? Hoeveel kranen hebben we? Ik ben vandaag niet boven geweest.
Ik: ja weet ik veel (alleen beneden al hebben we een kraan in de keuken, bijkeuken en toilet)
Ik: wat is er dan?
Man: er komt geen water uit
Ik; ja dan moet morgen de loodgieter komen
Man: (geïrriteerd) nee, het is de quooker die het niet doet.
Lang verhaal. De kraan is dus niet stuk. Er is wel degelijk water. Alleen het boilertje wat kokend water maakt doet het dus niet…
Ja, maar dat geloven de mannen niet, die denken daadwerkelijk zieker te zijn dan vrouwen wanneer die ziek zijn. To bijna dood gaan aan toe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
Mannengriep is toch gewoon een subvariant van aanstelleritis? Lijkt me een beetje zonde van het geld om daar daadwerkelijk onderzoek naar te doen...
Beterschap BE!
Nee. Was echt op de radio. Wel was de “onderzoeker” ook een man.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als grap van amaranta maar ik kan mij vergissen.
Ja, wij van Wc-eend en zulks.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Was echt op de radio. Wel was de “onderzoeker” ook een man.
Is de adapter kapot of de boiler zelf. Ik had een keer een hamster die het snoertje van de adapter doorknaagde (de dag voor mijn verjaardag, lekker handig!) en vervolgens eruit zag en rook (ja, ik ruik het verschroeide haar gewoon als ik die film kijkquote:
Gelijk een mooie om mee te pakken met de uitbouw...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:06 schreef exode het volgende:
Ik ben echt enorm technisch (niet) maar bij ons deed de Quooker het vorige week ook niet. Toen bleek dat de vaatwasser en de Quooker tegelijk het hoogste vermogen vroegen en de switch die er tussen zat, kon dat niet aan. Normaal is dat geen issue, maar ik pakte kokend water toen de vaatwasser aanging, die split second was verkeerde timing.
Stekker eruit en er weer in (van dat switch ding) en toen deed ie het weer.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk een mooie om mee te pakken met de uitbouw...
Paar groepen erbij.
Tikt allemaal aardig aan hè?! Maar als je het doet, beter meteen goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker!
We willen ook meteen de voorbereidingen in de uitbouw voor zonnepanelen op dat dak en een extra groep voor de schuur omdat we daar in de toekomst ook panelen op willen.
Ja, het liefste zouden we meteen een groen dak en zonnepanelen op de nieuwe uitbouw leggen, maar dat staat echt onderaan het lijstje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Tikt allemaal aardig aan hè?! Maar als je het doet, beter meteen goed!
Ik ben aan het kijken voor zonwering/gordijnen voor onze achter pui. Die bedragen!
Als ik naar m’n excel overzicht kijk, en als ik besluit dat dit prioriteit heeft… mijn vloerkleed schuift een jaar op.
Of iedereen is ziek.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een stilte hier op het bankje, dat is niet zo vaak zo lang. Iedereen een druk weekend waarschijnlijk
Zoveel mensen hoor ik dat ze ziek zijn. Beterschap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |