Ja, wij hadden Dolfje als tijdschrift. Maar dat was 10 jaar terug. Erg leuk!quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar dolfje weerwolfje heeft geen tijdschrift toch? Het ging mij echt om een blad, vandaar de vraag Okki of Duck Junior?
Wat niet kan je beter vragen? De Junior is toch heel anders, veel kortere verhalen, minder tekst, dunnere blaadjes, simpelere verhalen, B heeft de Junior binnen 1 minuut uit en gooit hem in de hoek. Altijd al gedaan, gewone Duckies kan hij wel 10 keer lezen. De tekeningen zijn ook minder gedetailleerd. Juul kan uitgebreid naar de plaatjes kijken van de gewone Duckies, naar de Juniors die wij hebben liggen, kijkt ze niet eens om.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:35 schreef Elleska het volgende:
Wat vinden ze dan zo anders aan de junior? ik lees die zelf net zo graag mee en met een abbo op de junior kan je in de app de gewone donald duck lezen dus die lees ik nu lekker ook mee
Wil je je duckies junior niet kwijt?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:58 schreef exode het volgende:
[..]
Wat niet kan je beter vragen? De Junior is toch heel anders, veel kortere verhalen, minder tekst, dunnere blaadjes, simpelere verhalen, B heeft de Junior binnen 1 minuut uit en gooit hem in de hoek. Altijd al gedaan, gewone Duckies kan hij wel 10 keer lezen. De tekeningen zijn ook minder gedetailleerd. Juul kan uitgebreid naar de plaatjes kijken van de gewone Duckies, naar de Juniors die wij hebben liggen, kijkt ze niet eens om.
Dat zijn er iets van 2 of 3 denk ik hoor, maar alles wat hier wordt 'afgedankt' aan Duckies gaat naar de overburen of school. Sorry.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wil je je duckies junior niet kwijt?![]()
De basis van de junior vind ik gewoon een Donald Duck en niet een heel ander tijdschrift.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:58 schreef exode het volgende:
[..]
Wat niet kan je beter vragen? De Junior is toch heel anders, veel kortere verhalen, minder tekst, dunnere blaadjes, simpelere verhalen, B heeft de Junior binnen 1 minuut uit en gooit hem in de hoek. Altijd al gedaan, gewone Duckies kan hij wel 10 keer lezen. De tekeningen zijn ook minder gedetailleerd. Juul kan uitgebreid naar de plaatjes kijken van de gewone Duckies, naar de Juniors die wij hebben liggen, kijkt ze niet eens om.
Ik denk dat de Junior vooral kort leuk is, B ging ook meteen aan de gewone Duckies, hij vond de Junior echt niet leuk. Terwijl hij de gewone Duckies toen al stuklas bij zijn grotere neven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:11 schreef Elleska het volgende:
[..]
De basis van de junior vind ik gewoon een Donald Duck en niet een heel ander tijdschrift.
Ligt het niet meer aan de beperkte doelgroep? Het is niet voor niets dat er maar 52 uitgaven van de junior zijn die steeds worden herhaald. B leest al goed genoeg voor de gewone Donald Duck en Juul leest nog niet zelf, dat is beide niet de doelgroep.
L leest nog niet zo lang zelf. De junior sluit daar perfect bij aan en het is een mooie opstap naar de gewone donald duck. Hoe dat bij Tink zit weet ik niet maar een los tijdschrift is de makkelijkste manier om daar achter te komen.
Ja! Duurt alleen nog tot maandag tot hij het mag gaan aanvragen en dan nog zeven werkdagen tot het ook klaar ligt om af te halen. Frustratie dus 😉quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan niet meepraten over gaatjes (heb ik 0) of stripboeken, maar ik was eigenlijk wel benieuwd of meneer @:Tink89 zijn motorrijbewijs had gehaald.
Gehaald is gehaald. En het echte mooie motorweer moet nog komen. Hij moest de eerste keer toch in die storm?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja! Duurt alleen nog tot maandag tot hij het mag gaan aanvragen en dan nog zeven werkdagen tot het ook klaar ligt om af te halen. Frustratie dus 😉
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:04 schreef BE het volgende:
Oh man, het is maar goed dat ik zelden ziek ben want ik ben daar echt niet goed in.
Riep ik van de week nog ‘mannengriep’ naar de lieftallige, maar ik neem dat volledig terug. Keelpijn, echt niet grappig meer, maar niet ademen is niet echt een optie. Zelfs mijn tong doet zeer.![]()
En ondertussen kan ik geen mint-munt-honing-eucalyptus-snoepjes meer zien.
*verder zwelgt… :’)
quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef amaranta het volgende:
Communiceren met sommige mannen is ook lastig
Man: de kraan is stuk
Ik: welke kraan
Man: wat denk je zelf? Hoeveel kranen hebben we? Ik ben vandaag niet boven geweest.
Ik: ja weet ik veel (alleen beneden al hebben we een kraan in de keuken, bijkeuken en toilet)
Ik: wat is er dan?
Man: er komt geen water uit
Ik; ja dan moet morgen de loodgieter komen
Man: (geïrriteerd) nee, het is de quooker die het niet doet.
Lang verhaal. De kraan is dus niet stuk. Er is wel degelijk water. Alleen het boilertje wat kokend water maakt doet het dus niet…
Ik las het eigenlijk als grap van amaranta maar ik kan mij vergissen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
Mannengriep is toch gewoon een subvariant van aanstelleritis? Lijkt me een beetje zonde van het geld om daar daadwerkelijk onderzoek naar te doen...
Beterschap BE!
Zit de stekker er wel in?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:37 schreef amaranta het volgende:
Communiceren met sommige mannen is ook lastig
Man: de kraan is stuk
Ik: welke kraan
Man: wat denk je zelf? Hoeveel kranen hebben we? Ik ben vandaag niet boven geweest.
Ik: ja weet ik veel (alleen beneden al hebben we een kraan in de keuken, bijkeuken en toilet)
Ik: wat is er dan?
Man: er komt geen water uit
Ik; ja dan moet morgen de loodgieter komen
Man: (geïrriteerd) nee, het is de quooker die het niet doet.
Lang verhaal. De kraan is dus niet stuk. Er is wel degelijk water. Alleen het boilertje wat kokend water maakt doet het dus niet…
Ja, maar dat geloven de mannen niet, die denken daadwerkelijk zieker te zijn dan vrouwen wanneer die ziek zijn. To bijna dood gaan aan toe.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:49 schreef FlyingFish het volgende:
Mannengriep is toch gewoon een subvariant van aanstelleritis? Lijkt me een beetje zonde van het geld om daar daadwerkelijk onderzoek naar te doen...
Beterschap BE!
Nee. Was echt op de radio. Wel was de “onderzoeker” ook een man.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las het eigenlijk als grap van amaranta maar ik kan mij vergissen.
Ja, wij van Wc-eend en zulks.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Was echt op de radio. Wel was de “onderzoeker” ook een man.
Is de adapter kapot of de boiler zelf. Ik had een keer een hamster die het snoertje van de adapter doorknaagde (de dag voor mijn verjaardag, lekker handig!) en vervolgens eruit zag en rook (ja, ik ruik het verschroeide haar gewoon als ik die film kijkquote:
Gelijk een mooie om mee te pakken met de uitbouw...quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:06 schreef exode het volgende:
Ik ben echt enorm technisch (niet) maar bij ons deed de Quooker het vorige week ook niet. Toen bleek dat de vaatwasser en de Quooker tegelijk het hoogste vermogen vroegen en de switch die er tussen zat, kon dat niet aan. Normaal is dat geen issue, maar ik pakte kokend water toen de vaatwasser aanging, die split second was verkeerde timing.
Stekker eruit en er weer in (van dat switch ding) en toen deed ie het weer.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelijk een mooie om mee te pakken met de uitbouw...
Paar groepen erbij.
Tikt allemaal aardig aan hè?! Maar als je het doet, beter meteen goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef exode het volgende:
[..]
Zeker!
We willen ook meteen de voorbereidingen in de uitbouw voor zonnepanelen op dat dak en een extra groep voor de schuur omdat we daar in de toekomst ook panelen op willen.
Ja, het liefste zouden we meteen een groen dak en zonnepanelen op de nieuwe uitbouw leggen, maar dat staat echt onderaan het lijstje.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Tikt allemaal aardig aan hè?! Maar als je het doet, beter meteen goed!
Ik ben aan het kijken voor zonwering/gordijnen voor onze achter pui. Die bedragen!
Als ik naar m’n excel overzicht kijk, en als ik besluit dat dit prioriteit heeft… mijn vloerkleed schuift een jaar op.
Of iedereen is ziek.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:43 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een stilte hier op het bankje, dat is niet zo vaak zo lang. Iedereen een druk weekend waarschijnlijk
Zoveel mensen hoor ik dat ze ziek zijn. Beterschap!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |