Met die vraag begonnen we, ongeveer een half (heel?) topic geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 23:01 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen flauw benul van al die oorpiercings maar lees nu dat de daith ook echt tegen chronische klachten kan werken. Is dat serieus zo, iemand ervaring mee?
Ja ik zat het met een half slapend hoofd te lezen, ik zal nog eens goed teruglezen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 07:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Met die vraag begonnen we, ongeveer een half (heel?) topic geledenIk heb wel een kortdoordebocht samenvatting, maar die is gekleurd.
Zelfs dat kan ik niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh, wat ik wél kan is een knoop aannaaien en kleding repareren als er wat is los getornd is. Maar das dan met naald en draad
Dat leer je vanzelf wel als je kleintje wat groter isquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:52 schreef Bami het volgende:
[..]
Zelfs dat kan ik niet.
Ik bedoel, vast wel met youtube erbij enzo. Maar niet zo uit mijn hoofd.
Mijn man kan dat gewoon zelf hoor...quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf wel als je kleintje wat groter is
Of een man hebt die overhemden draagt waarvan de knopen loslaten![]()
Heb het ook moeten leren, zonder YouTube en tis me gelukt
Mijne ook maar is altijd blij als ik dat doequote:Op donderdag 8 februari 2024 12:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mijn man kan dat gewoon zelf hoor...
En ik kan wel heel prima uit de voeten met zowel naaimachine als haaknaald als naald en draad, maar knopen aanzetten is een rotklusje.
Het wordt nietsquote:Op donderdag 8 februari 2024 07:21 schreef Aure het volgende:
Wat voor outfit ben je aan het maken LeSage?
Wel herkenbaar van die avonden te laat naar bed gaanik heb dat alleen met het naaien van gewone kleding voor de kinderen (en mezelf tegenwoordig ook) en niet met carnavalskleding
Echt een verslavende hobby
De mijne is gebrokenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Beterschap Ynske!
Hier een stuitje die hoogst waarschijnlijk gekneusd is. Iig auw! Iemand toevallig ervaring mee? Sinds maandagavond, ff aangekeken, nu toch maar zo'n donutkussen besteld.
Dubbel auw!!!quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De mijne is gebrokenEn eind 2019 heb ik hem extreem zwaar gekneusd.. dus ja, helaas ervaring.
Donutkussens werkten hier niet, de zwaartekracht die er dan aan trekt is niet grappig. Ik krijg elk jaar injecties op de pijnpoli met onstekingsremmers en pijnstillers, maar dat trok ik niet meer. Vorig jaar onder een roesje geweest, nu preventief elk half jaar.
Verder; diclofenac is je beste vriend. Sterkte!!
Ja die zijn ook enorm pijnlijk, heb liggen huilen op de behandeltafelquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dubbel auw!!!![]()
Injecties klinken ook pijnlijk zeg!
Diclofenac heb ik niet, wel naproxen 500 standaard voor mn rug. Moest het nog aankijken, mocht niet langskomen. Als het erger word of koorts erbij dan weer bellen.
Was vandaag even naar mijn vader met de auto, kon amper in en uit de auto komen, laat staan fatsoenlijk zitten en dan het gehobbel erbij.Hopelijk werkt donutkussen bij mij wel. Beetje lastig beoordelen bij jezelf, iig duidelijk stuitje dat voel ik wel en met spiegelwerk blauw te zien.
Beterschapquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:05 schreef Ynske het volgende:
Naaien, nooit gedacht dat ik daar zoveel plezier in zou vinden. Eerste machine gekregen toen de kleine een half jaar was.
Lig al de hele dag plat. Gister toch maar even naar de dokter geweest, doe ik nooit zo snel, infectie waarden getest, 99 op de 100 :-S
Bijholteontsteking te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |