Die is heeeel vlot een stuk gegroeidquote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
Mijn potentiële nominatielijst is aan het groeien
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
quote:
Ik heb weer wat gemistquote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is heeeel vlot een stuk gegroeid
Ik heb:quote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
He zondequote:
Laatste cos terug lezenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouuuuuuquote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
net binnen van de hond doen en zie dan Tom en Rohani gewonnen hebben
ohhhhh wat zal Ariana jaloers zijn zeg!!!!
hoe bedoel je ( niet van verliefdheid zeker) maar vertelquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuuu
Er zijn er een aantal die jaloers tot een nieuw level hebben getild
Hij heeft haar op stream/tv kunnen zien, die gaat hoe dan ook zeggen dat ie al 721 jaar gelukkig getrouwd isquote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Ariana al gevraagd of Glenn vrijgezel is
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoop dat BB net als bij die editie met natalie zegt als het je niet bevalt kan je vertrekken tegen bas
Misgunnenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe bedoel je ( niet van verliefdheid zeker) maar vertel
Een wipje kunnen ze toch wel maken hoor (als BB zorgt voor hout, spijkers en een hamer )quote:Op maandag 29 januari 2024 18:59 schreef Jockari het volgende:
Spijtig dat Ro getrouwd is, want anders hadden we misschien duimpjes gehad, en kleine prinsen en prinsessen.
Of homoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft haar op stream/tv kunnen zien, die gaat hoe dan ook zeggen dat ie al 721 jaar gelukkig getrouwd is
wat is er met Bas?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoop dat BB net als bij die editie met natalie zegt als het je niet bevalt kan je vertrekken tegen bas
wie wie wie ..... Details whahahhaquote:
Bas als grootste schreeuwenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie wie wie ..... Details whahahha
Die loopt te jankmuilen dat het allemaal oneerlijk is omdat hij echt echt echt echt veel sneller was...quote:
Die heeft het dadelijk te druk om iedereen aan de kop te zeuren over Tom.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Ariana al gevraagd of Glenn vrijgezel is
zoveel jaloers mijn goed Jimmy ook ?? niet verwachtquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas als grootste schreeuwen
Ty
Doriana
Jimmy
Dylano
heeft hij kunnen vergelijken dan hahaquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die loopt te jankmuilen dat het allemaal oneerlijk is omdat hij echt echt echt echt veel sneller was...
Ja denk het ookquote:Op maandag 29 januari 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegen een medewerker volgens mij
Neuh, maar Tom kan niet zo snel zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij kunnen vergelijken dan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |