Die is heeeel vlot een stuk gegroeidquote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
Mijn potentiële nominatielijst is aan het groeien
quote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
quote:
Ik heb weer wat gemistquote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is heeeel vlot een stuk gegroeid
Ik heb:quote:Op maandag 29 januari 2024 18:58 schreef Ireth het volgende:
He zondequote:
Laatste cos terug lezenquote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouuuuuuquote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
net binnen van de hond doen en zie dan Tom en Rohani gewonnen hebben
ohhhhh wat zal Ariana jaloers zijn zeg!!!!
hoe bedoel je ( niet van verliefdheid zeker) maar vertelquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuuuuu
Er zijn er een aantal die jaloers tot een nieuw level hebben getild
Hij heeft haar op stream/tv kunnen zien, die gaat hoe dan ook zeggen dat ie al 721 jaar gelukkig getrouwd isquote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Ariana al gevraagd of Glenn vrijgezel is
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoop dat BB net als bij die editie met natalie zegt als het je niet bevalt kan je vertrekken tegen bas
Misgunnenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe bedoel je ( niet van verliefdheid zeker) maar vertel
Een wipje kunnen ze toch wel maken hoor (als BB zorgt voor hout, spijkers en een hamer )quote:Op maandag 29 januari 2024 18:59 schreef Jockari het volgende:
Spijtig dat Ro getrouwd is, want anders hadden we misschien duimpjes gehad, en kleine prinsen en prinsessen.
Of homoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft haar op stream/tv kunnen zien, die gaat hoe dan ook zeggen dat ie al 721 jaar gelukkig getrouwd is
wat is er met Bas?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoop dat BB net als bij die editie met natalie zegt als het je niet bevalt kan je vertrekken tegen bas
wie wie wie ..... Details whahahhaquote:
Bas als grootste schreeuwenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie wie wie ..... Details whahahha
Die loopt te jankmuilen dat het allemaal oneerlijk is omdat hij echt echt echt echt veel sneller was...quote:
Die heeft het dadelijk te druk om iedereen aan de kop te zeuren over Tom.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:00 schreef Was-beer het volgende:
Heeft Ariana al gevraagd of Glenn vrijgezel is
zoveel jaloers mijn goed Jimmy ook ?? niet verwachtquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas als grootste schreeuwen
Ty
Doriana
Jimmy
Dylano
heeft hij kunnen vergelijken dan hahaquote:Op maandag 29 januari 2024 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die loopt te jankmuilen dat het allemaal oneerlijk is omdat hij echt echt echt echt veel sneller was...
Ja denk het ookquote:Op maandag 29 januari 2024 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tegen een medewerker volgens mij
Neuh, maar Tom kan niet zo snel zijnquote:Op maandag 29 januari 2024 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij kunnen vergelijken dan haha
nou ja zegquote:Op maandag 29 januari 2024 19:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, maar Tom kan niet zo snel zijn
Totaal niet herkenbaarquote:Op maandag 29 januari 2024 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe herken je een ADHD er
Dit beeld ff analyseren
Ronahi zit stil... Tom... Niet.
Echt hequote:
Ik heb geen adhd, maar ik kan ook niet stil zitten in zo'n ding hoor!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Hoe herken je een ADHD er
Dit beeld ff analyseren
Ronahi zit stil... Tom... Niet.
Hmquote:Op maandag 29 januari 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb geen adhd, maar ik kan ook niet stil zitten in zo'n ding hoor!
Wordt er toch gewiptquote:Op maandag 29 januari 2024 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom heeft iets te doen!!
Op en neer wippen in die schommelstoel!!
Dit komt goed mensen
Ik wacht op de "wieeeee"
Groot is niet beterquote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom is nog niet het huis uit en ...............
vind het even kippen hok kan niets volgens maar wat is erquote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
tom is nog niet het huis uit en ...............
Hij zal wel een hele kleine bas hebbenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:18 schreef Mickytjuh het volgende:
En weer gezeik en dan nog harder praten. Doe ff gewoon chill
basi lekker naar huisquote:Op maandag 29 januari 2024 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Weer basari en dorani zeuren dat.die.punten niet kloppen
Er moet niet altijd iemand reageren Mario.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja weest niet, om dat
niemand reagerte
stream 1quote:Op maandag 29 januari 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil de keuken zien daar waar ashley aan praten is
ja word op me wenken bediend hahahhaquote:
het wäre wel wensenswaardquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er moet niet altijd iemand reageren Mario.
Of net zo doen als met natalie en die anderequote:Op maandag 29 januari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zaterdag? Febo is goed in manipuleren van stemmen
Heerlijk eten,quote:Op maandag 29 januari 2024 19:25 schreef happyme28 het volgende:
Ben benieuwd wat voor heerlijks Tom en Ronahi krijgen. Misschien wel een leuke filmavond ofzo.
wat een onzinquote:Op maandag 29 januari 2024 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy voelde dat ie weer adem kon halen zaterdag, omdat 'die eh' weg was, zegt ie tegen Ashley
wat een BS zegquote:Op maandag 29 januari 2024 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy had al het vermoeden dat Lenie eruit zou gaan omdat Geraldine in de live vroeg 'voor eens en voor altijd, wist je het of wist je het niet', daardoor bedacht ie zich 'ok dat vond de kijker dus niet leuk'.
Hij is voor mij wel ff afquote:
Ow wat heb ik gemist? Was ff weg? Ik had nog niet door dat Jimmy daar ook aan mee deed?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is voor mij wel ff af
Met het misgunnen.
Jepquote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wat heb ik gemist? Was ff weg? Ik had nog niet door dat Jimmy daar ook aan mee deed?
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Hij wilde BB spreken want het klopte niet
wordt drama zaterdag voor hemquote:Op maandag 29 januari 2024 19:34 schreef BigBreg83 het volgende:
jimmy kan niet wachten op drama dinsdag
Viel allemaal reuze mee. Was voornamelijk Basieniemienie die erg verongelijkt was.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow wat heb ik gemist? Was ff weg? Ik had nog niet door dat Jimmy daar ook aan mee deed?
Ow goeie welquote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt glen nu een beetje op die vriend van jutta Leerdam die jake
En dylano ook hoor en doriana heb ik een paar keer horen klagenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee. Was voornamelijk Basieniemienie die erg verongelijkt was.
En Jimmyquote:Op maandag 29 januari 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dylano ook hoor en doriana heb ik een paar keer horen klagen
Klagen is niet verboden. En als meerdere het idee hebben dat er iets niet klopt is het logisch dat je het er met elkaar even over hebt. Ze hebben ook niks anders om zich druk over te maken.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dylano ook hoor en doriana heb ik een paar keer horen klagen
Ik hoop Basiri en Dilano.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:37 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop deze week een bank waar zeker basari en ariana op zitten zou fijn zijn.
Je kent Jimmyquote:
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
beetje veel gemist vandaag! Jammer
ja die moest iedere keer die draak aan horen natuurlijk zonder dat zij ook even der ei kwijt kon.quote:
Valt wel op dat Jimmy meer los is gekomen sinds Lenie weg is. Dat Bokito gedrag zou best wel eens een benauwende werking op sommigen kunnen hebben.quote:
Ze praat graag over zichzelf en dat ze zo een sterke speelster is. Doet zich alwetend voor op tactiek enzo.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef Lillfex het volgende:
Ik weetnie Ik vond Ashley eerst wel leuk maar vind het nu een grote zeur worden Heb ik dat gevoel nu alleen?
Zonder geluidquote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef b_engeltje het volgende:
En ze laten alice achter met de vaat
Daar zou Danny moeten helpenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef b_engeltje het volgende:
En ze laten alice achter met de vaat
Nee ze doet de vaat anders staat het er straks nog. Danny komt helpen geloof jkquote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef b_engeltje het volgende:
Of zonderd ze zichzelf af nu iedere x?
Ik stond in de keuken en vond het al zo eng stil ineensquote:
Voor mij heeft ze 1 plus punt verdient.omdst ze die lelijke lippenstift niet meer heeft.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef Lillfex het volgende:
Ik weetnie Ik vond Ashley eerst wel leuk maar vind het nu een grote zeur worden Heb ik dat gevoel nu alleen?
dat kwam op mij niet zo over iigquote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt wel op dat Jimmy meer los is gekomen sinds Lenie weg is. Dat Bokito gedrag zou best wel eens een benauwende werking op sommigen kunnen hebben.
Dat is een beetje haar karakter, en dat verander je maar niet zo, en lijkt me ook niet goed om je anders voor te doen dan je bent. ze is bij mij gestegen, en als ik de poll bekijk die ik net deelde, is ze bij veel gestegenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze praat graag over zichzelf en dat ze zo een sterke speelster is. Doet zich alwetend voor op tactiek enzo.
Die heeft ze nog wel donderdag of vrijdag had ze een oranje truitje met die oranje lippestiftquote:Op maandag 29 januari 2024 19:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Voor mij heeft ze 1 plus punt verdient.omdst ze die lelijke lippenstift niet meer heeft.
Voor de rest.mag ze d'r mond houden van mij. Word er een beetje kriegel van.
Precies dat. Maar ze doet dan ook weer erg empathisch. Ik krijg er jeuk van.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze praat graag over zichzelf en dat ze zo een sterke speelster is. Doet zich alwetend voor op tactiek enzo.
Alleen jaquote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef Lillfex het volgende:
Jimmy zei dat hij zich nu helemaal thuis voelt,quote:Op maandag 29 januari 2024 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt wel op dat Jimmy meer los is gekomen sinds Lenie weg is. Dat Bokito gedrag zou best wel eens een benauwende werking op sommigen kunnen hebben.
Ja natuurlijk heeft die nog wel. Maar gelukkig niet op haar lippen. Dat mag ze van mij thuis weer doen. Als ze.opit naar huis gaatquote:Op maandag 29 januari 2024 19:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die heeft ze nog wel donderdag of vrijdag had ze een oranje truitje met die oranje lippestift
Echt hequote:
Ik heb het net andersom Ik vind haar minder worden maar goed zo heeft iedereen een meningquote:Op maandag 29 januari 2024 19:43 schreef Toweler het volgende:
Niet gedacht maar ga Ashley leuker vinden in het huis
valt een beetje tegen met wat gisteren aan Glenn en Ashley gegeven isquote:
Neehoor, dat heeft er niks mee te maken. Ik vind gewoon iets anders dan jij.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kent Jimmy
Dan snap ik echt wel dat een cos lezen hier heel anders is plots
Was nog over van de oma van Michelangeloquote:Op maandag 29 januari 2024 19:48 schreef marky het volgende:
De stagaire heeft snel wat spagetti op het bord gekwakt.
Het lijkt er ook een beetje op alsof ze vooraf heeft bedacht hoe ze zich gaat gedragen in het huis.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies dat. Maar ze doet dan ook weer erg empathisch. Ik krijg er jeuk van.
Alice doet alles om zichzelf maar bezig te houden zodat de tijd opschiet. Ook een manier.
Ha dus wel dat zeg ik afgelopen donderdag of vrijdag droeg ze hem gewoonquote:Op maandag 29 januari 2024 19:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft die nog wel. Maar gelukkig niet op haar lippen. Dat mag ze van mij thuis weer doen. Als ze.opit naar huis gaat
De eerste week vond ik haar nog wel te doen maar dat werd na terugkomst snel minder. Ze is net zo vervelend dominant als Lenie.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb het net andersom Ik vind haar minder worden maar goed zo heeft iedereen een mening
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Was nog over van de oma van Michelangelo
nee vind haar ook leukquote:
Spaghetti zoiezo nietquote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef odie22 het volgende:
je bent een koningin ronahi, dan eet je niet met een lepel
Ja precies. Als echte verkoper een rol aannemen. Als het niet echt is, zal het wel energie kosten en is het lastig om dat al die weken vol te houden. Dus dan valt ze vanzelf door de mand.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het lijkt er ook een beetje op alsof ze vooraf heeft bedacht hoe ze zich gaat gedragen in het huis.
Met je vork de spaghetti draaien in een lepel? Zo heb ik dat geleerd?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik vind hem op de zanger van racoon lijken in de vertequote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt glen nu een beetje op die vriend van jutta Leerdam die jake
ik snij het in stukjesquote:Op maandag 29 januari 2024 19:52 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Jawel op de vork en dan tegen de lepel draaien
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:55 schreef engine het volgende:
Kan Dilano nog wel een tandenborstel vasthouden met zijn wond?
Belgie was toch de grootste wijn consument ... dus jaquote:Op maandag 29 januari 2024 19:51 schreef marky het volgende:
Denk dat deze fles wijn wel op gaat vandaag.
quote:Op maandag 29 januari 2024 19:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met je vork de spaghetti draaien in een lepel? Zo heb ik dat geleerd?Precies! Ik krijg altijd de kriebels van mensen die hun pasta klein snijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel heel veel bloed verloren hèquote:Op maandag 29 januari 2024 19:55 schreef engine het volgende:
Kan Dilano nog wel een tandenborstel vasthouden met zijn wond?
kwam al ambulance tegen onderweg, dacht dat het goed mis wasquote:Op maandag 29 januari 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft wel heel veel bloed verloren hè
Vind het wel grappigquote:Op maandag 29 januari 2024 19:58 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet ik vind het stom. Is irritant geluid. Dat bedoelde ik er mee
Nee, koninginnen laten zich voeden.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:49 schreef odie22 het volgende:
Ik doe dat nochtans.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies! Ik krijg altijd de kriebels van mensen die hun pasta klein snijden.
Oh dan ga ik even luisterenquote:
Dat er haat was/isquote:Op maandag 29 januari 2024 20:05 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy heeft Ariana haar onzekerheid gevoed
Das snel! Tom heeft de koffer nog niet eens uit kunnen pakken!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:05 schreef Jockari het volgende:
Nieuw slachtoffer van Ariana ?
[ afbeelding ]
jaaaa de 1e keer nadat de regel is ingevoerd, leuk allemaal in de badkamer.quote:
volgens mij poetst 80% zn tanden na het eten?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Yep want alice poetst der tanden na het eten
Spaghetti hoor je eigenlijk alleen met een vork te eten. In Italië is de lepel alleen bedoeld voor kinderen. Snijden is helemaal verboden!quote:Op maandag 29 januari 2024 19:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies! Ik krijg altijd de kriebels van mensen die hun pasta klein snijden.
Als ze boos isquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef Jockari het volgende:
Ze stottert nu wel extreem tijdens gesprek met Jimmy.
Ik nietquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij poetst 80% zn tanden na het eten?
Niet te geloven jaloersheid steekt bij haar de kop weer op. Ashley met een hele leuk vent en iedereen vraag van alles aan haar en zij zelf is weer zo zielig.quote:
en als ze liegt, wordt het ook heel ergquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze boos is
Of geïrriteerd
Stottert ze meer lijkt wel
Vorige seizoenen hadden we hier een Cosser Silva of zoiets die een italiaans restaurant heeft in Maastricht Vrijthof. Zij zou kunnen zeggen hoe je spagetti eet.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Spaghetti hoor je eigenlijk alleen met een vork te eten. In Italië is de lepel alleen bedoeld voor kinderen. Snijden is helemaal verboden!
Maar goed, we zijn niet in Italië!
Ariana weer even zeuren
@Silvesquote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige seizoenen hadden we hier een Cosser Silva of zoiets die een italiaans restaurant heeft in Maastricht Vrijthof. Zij zou kunnen zeggen hoe je spagetti eet.
Ging over tomquote:Op maandag 29 januari 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Ik merk dat ik graag grote woorden gebruik
Aan zelfkennis geen gebrek
Nee natuurlijk niet, HAAR tom alleen in een kamer met een andere vrouwquote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef happyme28 het volgende:
Ronahi zegt dat Ariana boos was op haar, althans dat denk ze. Ze had niet eens proficiat gezegd, zei ze.
Ja Jimmy zei wat over Tomquote:
Ik kan het je ook zeggen 🙈quote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige seizoenen hadden we hier een Cosser Silva of zoiets die een italiaans restaurant heeft in Maastricht Vrijthof. Zij zou kunnen zeggen hoe je spagetti eet.
quote:
1x is wel genoeg toch?quote:Op maandag 29 januari 2024 19:15 schreef mario390 het volgende:
hebben julie dit al gezien?
[ afbeelding ]
Krijg steeds meer de indruk dat dat zijn tactiek is.quote:
Ik vinnum leukquote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Krijg steeds meer de indruk dat dat zijn tactiek is.
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waar hij scheurtjes zietquote:Op maandag 29 januari 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Logisch tochquote:Op maandag 29 januari 2024 20:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar hij wordt wel wat ongemakkelijk van haar.
Wow!!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik zei, Lenie, het staat helemaal los van persoonlijk vlak, wat je van elkaar vindt, maar jij en ik, wij vertrouwen elkaar niet, en dat weet jij heel goed. En hij zei : dat klopt, tuurlijk .. ik ken jouw soort!
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik zei, Lenie, het staat helemaal los van persoonlijk vlak, wat je van elkaar vindt, maar jij en ik, wij vertrouwen elkaar niet, en dat weet jij heel goed. En hij zei : dat klopt, tuurlijk .. ik ken jouw soort!
en bij liegen ookquote:Op maandag 29 januari 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze boos is
Of geïrriteerd
Stottert ze meer lijkt wel
quote:Op maandag 29 januari 2024 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
dat komt omdat Ariana jaloers op rohani is dat die een week alleen zit met Tom en zij niet hahaquote:Op maandag 29 januari 2024 20:09 schreef happyme28 het volgende:
Ronahi zegt dat Ariana boos was op haar, althans dat denk ze. Ze had niet eens proficiat gezegd, zei ze.
Ariana kan echt in hoofden kijken, denkt ze, ze vult allerlei emoties en gedachten en meningen voor anderen inquote:Op maandag 29 januari 2024 20:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat komt omdat Ariana jaloers op rohani is dat die een week alleen zit met Tom en zij niet haha![]()
oneeeeee he dat meen je nietquote:
Dat is altijd wel een dingetje, obsessie, in dat soort programma'squote:Op maandag 29 januari 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Iedereen valt af daar
Alleen Ariana niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |