Er zit hier echt nul logica achterquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:59 schreef pmponer het volgende:
Klopt, ik zei ook dat het voor mij een principe kwestie is, ik ga niet ineens voor dezelfde dienst 50% meer betalen. Dan maar niet.
Of het nou 5 jaar op rij jaarlijks ¤6 erbij was, of nu in één klap ¤30, het eindresultaat is hetzelfde, maar nu hebben we er jarenlang profijt van gehad. En het is nog steeds goedkoper dan bijna alle andere streamingdiensten, en velen van hen bieden minder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:04 schreef pmponer het volgende:
Nee en een dienst gewoon +50% doorberekenen omdat je wilt meebewegen met de markt is wel logisch.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden ook elk jaar 5 euro omhoog kunnen gaan, dan had ik je niet gehoord.
well that didn't age wellquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of het nou 5 jaar op rij jaarlijks ¤6 erbij was, of nu in één klap ¤30, het eindresultaat is hetzelfde, maar nu hebben we er jarenlang profijt van gehad. En het is nog steeds goedkoper dan bijna alle andere streamingdiensten, en velen van hen bieden minder.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
[..]
well that didn't age well
5 x 5 is nog steeds 25
En dan ook nog allerlei maniertjes bedenken om andere diensten gratis te kunnen kijken. tsssk.
Dan klapt Viaplay en zal ook oa. het PL voetbal weer naar een ander gaan, schijnt niemand naar te kijken maar toch, ik denk niet dat ik die combinatie elders goedkoper ga krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat er dan komt als het Ziggo weer wordt.
Die PL is ook wel een leuk verhaal. Keek geen hond naar toen het nog bij Ziggo was, maar de rechten zijn wel voor miljarden gekocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan klapt Viaplay en zal ook oa. het PL voetbal weer naar een ander gaan, schijnt niemand naar te kijken maar toch, ik denk niet dat ik die combinatie elders goedkoper ga krijgen.
Miljarden niet denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die PL is ook wel een leuk verhaal. Keek geen hond naar toen het nog bij Ziggo was, maar de rechten zijn wel voor miljarden gekocht.
Had ik ook staan, niet op gedrukt, vandaag is mijn abo verlengt met de oude prijs.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar
Heb nu bericht dat ik akkoord moet gaan met de wijziging.
Dan had je echt mazzel, mijn abo staat inmiddels ook bij Google Play al geregistreerd als 'gaat binnenkort verlopen'.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:02 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Had ik ook staan, niet op gedrukt, vandaag is mijn abo verlengt met de oude prijs.
Hé, die Belg is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Grommel grommel grommel![]()
Ook hier juist bericht gezien dat het voor mij vanaf mei ¤75 via Google Play. Maar ja hier in België nog altijd goedkoper dan NL
Tis niet dat ik niet post dat ik weg benquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die Belg is terug
En dan gelijk met zo'n bericht
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis niet dat ik niet post dat ik weg ben
Ergens vermoed ik van wel. Ik heb vorig jaar op 9 februari tegen normale kosten afgesloten. Dit jaar, dus weer datzelfde bedrag van ¤ 65,00.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Vorig jaar was er van 20 feb t/m 26 feb 20% korting dus wie weet dit jaar ook weer.
quote:Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 19 maart 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 19 maart 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99.
quote:Abonnementsbedrag
¤64.99
Volgende betaaldatum
19-03-2024
Bij mij ook,maar in de app niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Op de F1TV site staat bij mijn abonnement nog wel dit:
[..]
je kan dus niet eerder verlengen voor dat lage bedrag?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, maar dat zal binnenkort aangepast worden. Waarschijnlijk 15 februari.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opgezegd, klaar ermee. Een paar Euro erbij prima, maar 30 Euro? Sodetief dan maar op.quote:De ontwikkelaar, Formula One Digital Media Limited, verhoogt de prijs van dit abonnement van ¤ 64,99 per jaar naar ¤ 94,99 per jaar. Je abonnement wordt automatisch verlengd voor ¤ 94,99 per jaar vanaf 12 maart , tenzij je uiterlijk een dag vóór deze datum opzegt. Voor meer informatie of om op te zeggen
nog even wachten op de kortingsactiequote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Opgezegd, klaar ermee. Een paar Euro erbij prima, maar 30 Euro? Sodetief dan maar op.
Ik hoop dat die dit jaar er is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog even wachten op de kortingsactie
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:quote:Op zondag 11 februari 2024 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Hier ook het helaas onvermijdelijke bericht net gehad
[..]
quote:We willen je even laten weten dat je F1 TV Pro-abonnement op 16 feb 2024 wordt verlengd voor 64.99¤.
Wil je je gegevens wijzigen? Klik dan hieronder om in te loggen bij je account.
Zijn abonnement zou 12 maart worden verlengd. Die van jouw 16 februari. Stel dat F1 het nieuwe tarief 1 februari in het systeem heeft gezet, dan worden de abonnementen die op of na 1 maart worden verlengd verlengd met het nieuwe tarief. Iedereen die daarvoor verlengd verlengd nog met het oude tarief, omdat de verplichte aankondigingstermijn van 1 maand niet kan worden voldaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:
[..]
Apart ja, ik heb verder gekeken naar welke abonnementen er waren. En ik kon kiezen uit de “Acces” de Pro en de Pro (intro). De acces natuurlijk degene met beperkte mogelijkheden maar de Pro en Pro (intro) hebben bij mij dezelfde prijs 94,99 Euro. Misschien dat het daarmee te maken heeff?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:06 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Apart, ik heb bericht gehad dat het voor 64,99 verlengt wordt:
[..]
Zie post #60.quote:
Dat zou je dan moeten vragen aan de mensen die via de Turkije deal dit wel eens gedaan hebbben, denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Kan je met die India truc de F1 TV app wel gewoon met je Nederlandse Apple ID downloaden en blijven upgraden? Anders hoeft het voor mij niet, ik wil niet constant moeten switchen tussen accounts om al mijn apps bij te werken via de App Store (dit heeft ons op het werk weleens opgebroken omdat mensen met verschillende accounts apps gingen installeren).
Ik heb net F1TV Pro voor een jaar via Portugal gekocht, voor 60 euro. Ik heb daar wel een nieuw Apple ID voor aangemaakt, maar je kunt denk ik ook de regio van je bestaande Apple ID wijzigen. Het nadeel daarvan is dat de balans 0 moet zijn, anders kun je niet van regio switchen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Kan je met die India truc de F1 TV app wel gewoon met je Nederlandse Apple ID downloaden en blijven upgraden? Anders hoeft het voor mij niet, ik wil niet constant moeten switchen tussen accounts om al mijn apps bij te werken via de App Store (dit heeft ons op het werk weleens opgebroken omdat mensen met verschillende accounts apps gingen installeren).
Ja kan gewoon. Je moet een apple ID aanmaken in India. Daarmee koop je vervolgens via amazon.in voor 2500 roepie aan appstore tegoed. Vervolgens ga je met het apparaat waarop je ingelogd bent via de Indiase Apple ID naar de app of website van F1 TV. Daar kun je vervolgens gewoon met je eigen vertrouwde F1 TV app ID inloggen. En met die F1 TV app ID kun je op je normale apparaten inloggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
En daarna kan ik uitloggen uit de Indiase Apple ID, inloggen met mijn Nederlandse Apple ID, hiermee overal de F1 TV app installeren, en inloggen met dat Indiase F1 TV account, zonder VPN o.i.d.?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:20 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Vervolgens ga je met het apparaat waarop je ingelogd bent via de Indiase Apple ID naar de app of website van F1 TV. Daar kun je vervolgens gewoon met je eigen vertrouwde F1 TV app ID inloggen. En met die F1 TV app ID kun je op je normale apparaten inloggen.
Jammer dat je nu je abo had opgezegd, want mogelijk werd het dus toch voor het lagere tarief verlengd bij jou?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:21 schreef PzKpfw het volgende:
Net twee weken geleden m'n abonnement opgezegd. Nu ineens mail dat de betaling voor komend seizoen eraan komt in maart van 65¤.
Nu snap ik er ook geen reet meer van.
Ja. Ik heb een oude iPhone gebruikt om in te loggen op het Indiaas account. Ik heb nu de F1 TV app geïnstalleerd op mijn huidige iPhone en Apple TV onder mijn huidige account.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 17:31 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En daarna kan ik uitloggen uit de Indiase Apple ID, inloggen met mijn Nederlandse Apple ID, hiermee overal de F1 TV app installeren, en inloggen met dat Indiase F1 TV account, zonder VPN o.i.d.?
(Ik heb de beschikking over een Mullvad VPN accountje eventueel voor de betaling oid, maar wil daar niet daarna nog iets mee te maken hebben)
En vandaag de mail ontvangen voor de prijsstijging van 65 naar 95¤ voor het komende seizoen. Terecht opgezegd dus, dan maar via een 'grijze' omweg naar Servus TV kijken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Jammer dat je nu je abo had opgezegd, want mogelijk werd het dus toch voor het lagere tarief verlengd bij jou?
Omdat het verboden is?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je voor 50 euro per jaar iptv hebt met alle mogelijke zenders
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.quote:F1 TV Pro and Access is only available as monthly subscription.
Godverdommequote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Ik heb een teringhekel aan dat gedoe met omwegen om in een ander land te bestellen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Whutquote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
?!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
WHUT?!quote:
Dan was ik gisteren nog op tijd om een jaar abbo af te sluiten.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Daarom terug naar Ziggo en heel rap.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
Be careful what you wish for!
Mocht bijvoorbeeld Canal+ de rechten krijgen kan het wel eens de kant van Frankrijk opgaan waar je al geen abonnement op F1TV meer kan afsluiten.
Liever niet. Die eikels weigeren nog steeds om een app te maken voor op Apple tv's.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom terug naar Ziggo en heel rap.
Hoe dan ook, het wordt volgend jaar gewoon weer duurder, wie het ook uit gaat zenden/streamen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
Mocht bijvoorbeeld Canal+ de rechten krijgen kan het wel eens de kant van Frankrijk opgaan waar je al geen abonnement op F1TV meer kan afsluiten.
Ik wilde nog even een eventuele kortingsactie afwachten om me op een eerlijke manier te abonneren, maar nu kunnen ze mooi de tering krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nou ja, dat is indirect gewoon Viaplay, dus ook daar wensen we niet voor.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.htmlquote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als bestaande klant krijg hier geen last van toch?
Google zegt dat ik de 26e een jaar kan verlengen voor ¤94,99.
De vraag gaat over het zijn van een bestaande klant, en jij linkt een kortingsactie voor nieuwe klanten, wat?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.html
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Austria, Chile, France, Guadeloupe, Monaco and Netherlands. "quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Niet geldig in Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Elke vorm van prijsstijging volgend jaar ga ik niet accepteren. Dan stof ik het zeer gewaardeerde Ace Stream wel weer af.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig kan ik dit jaar nog voor 65 euro kijken. Eens kijken wat het volgend jaar doet, vooral wie dan de rechten heeft.
het is gewoon kartel vormingquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Sally het volgende:
[..]
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Austria, Chile, France, Guadeloupe, Monaco and Netherlands. "
Bij mij ook. Dus ik ben ook erg verbaasd, en vooral benieuwd wat er nu gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:53 schreef Fleischmeister het volgende:
Op mijn F1TV abo pagina staat nog altijd ¤64.99 renewal trouwens, een maand nadat ik de ¤94.99 e-mail heb gehad
We hebben ook Canal+ tegenwoordig in Nederland en ze zeggen zich meer op sport te willen richten.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat is indirect gewoon Viaplay, dus ook daar wensen we niet voor.
Heb je het stuk gemist dat Canal+ een deel van Viaplay in handen heeft?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
We hebben ook Canal+ tegenwoordig in Nederland en ze zeggen zich meer op sport te willen richten.
Ik weet niet of ze zelf ook geboden hebben op de rechten, maar dat merken we snel genoeg.
https://www.streamwijzer.(...)ederland-canal-plus/
Nee, maar naast Viaplay hebben ze dus ook een eigen streamingdienst in Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het stuk gemist dat Canal+ een deel van Viaplay in handen heeft?
Het zou me niets verbazen als die onder een hoedje spelen met Viaplay.
Ik zie Canal+ niet echt als een streamindienst in die zin van het woord om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar naast Viaplay hebben ze dus ook een eigen streamingdienst in Nederland.
Het riekt heel erg naar kartelvorming wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
Iemand al opgevallen dat F1Tv nu ineens alleen nog maar maand abonnementen verkoopt?
De jaarlijkse abonnementen (Pro en Access) zijn, ik mag toch wel zeggen: vanuit het niets, geschrapt.
Dus nieuwe abonnees, maar ook abonnees die hun abo vorig jaar hebben opgezegd en nu opnieuw willen abonneren, worden hierop 'getrakteerd'...
LET WEL: kijk een seizoen met het maand abonnement, en je bent nog veel duurder uit dan met een jaar abonnement.
Zoals @:Eagles89 hierboven al zei:
Viaplay is een smerig spel aan het spelen, in samenspel met F1Tv.
Hopelijk krijgt een hele andere partij volgend jaar de uitzendrechten.
Het lijkt me eerder marktwerking.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het riekt heel erg naar kartelvorming wat hier gebeurt.
Je zou bijna denken dat de rechten voor volgend jaar al rond zijn en dit er een voorbode op is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef THEFXR het volgende:
Dus tegelijkertijd gaat viaplay 2 euro per mnd omhoog, zoals voorspeld en F1TV schrapt tegelijkertijd hun jaar abo?
Niemand gelooft dat dit apart is gedaan, dat is in samenspraak geweest.
tijd om een Sky abo te nemen met VPN of een andere zender
dus nu een grote prijsverhoging zodat die volgend jaar minder opvalt?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de rechten voor volgend jaar al rond zijn en dit er een voorbode op is.
Ik ben benieuwd hoe juridisch zit. Mag je uitgaan van de prijs in je account of de prijs in de mail? Welke prijs is de ware prijs van het jaarabonnement?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:53 schreef Fleischmeister het volgende:
Op mijn F1TV abo pagina staat nog altijd ¤64.99 renewal trouwens, een maand nadat ik de ¤94.99 e-mail heb gehad, welke refereert aan diezelfde pagina. Dat het even duurt om aan te passen ok, maar dit kan je m.i. gewoon als misleiding zien in de hoop dat mensen het toch laten verlengen.
Waarom passen ze dit niet gewoon aan?
Ook dat maar 1 exclusieve aanbieder denk ik dan meer aan, met de mogelijkheid van F1TV via die aanbieder.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus nu een grote prijsverhoging zodat die volgend jaar minder opvalt?
Werkt dat echt nog? Acestream. Gebruikte dat 10 jaar geleden al, good old times…quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke vorm van prijsstijging volgend jaar ga ik niet accepteren. Dan stof ik het zeer gewaardeerde Ace Stream wel weer af.
heb nooit meer een goede ace kunnen vinden, nadat die bedelende brit werd getermineerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Werkt dat echt nog? Acestream. Gebruikte dat 10 jaar geleden al, good old times…
Oja, Hennoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb nooit meer een goede ace kunnen vinden, nadat die bedelende brit werd getermineerd.
Op Olav Mol zit ik ook niet meer te wachtenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, Henno
Regel ik wel een Sky F1 abo via de VPN en maak ik er een 4k ace steam van met GP Radio commentaar
Na 2 races ben je er weer aan gewend, anders mag je een peperduur Viaplay abo zelf afsluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op Olav Mol zit ik ook niet meer te wachten
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobbyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na 2 races ben je er weer aan gewend, anders mag je een peperduur Viaplay abo zelf afsluiten
Dit is meer de hypothetische situatie dat dat op de fles gaat of niet meer concurrerend is door de eerder genoemde kartelvorming.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobby
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is meer de hypothetische situatie dat dat op de fles gaat of niet meer concurrerend is door de eerder genoemde kartelvorming.
Ik betaal dan liever extra aan Sky F1 dan dat ik Viaplay neem. Zeker als GP Radio niet gesloopt wordt is dat gewoon een mooi alternatief.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?
GP Radio opereert formeel sowieso vanuit Belgie toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?
Ja, maar als viaplee failliet gaat dan komen de Nederlandse radiorechten weer vrij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
GP Radio opereert formeel sowieso vanuit Belgie toch?
Je kunt het via een ander land afsluiten als je minder wil betalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |