?!quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
WHUT?!quote:
Dan was ik gisteren nog op tijd om een jaar abbo af te sluiten.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
Er is voor nieuwe klanten uit Nederland nu ook geen jaarabonnement meer beschikbaar bij F1TV:
[..]
Er is waarschijnlijk echt een flinke zak geld van Viaplay naar de FOM gegaan om F1TV hier nu zo onaantrekkelijk mogelijk te maken.
Daarom terug naar Ziggo en heel rap.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
Be careful what you wish for!
Mocht bijvoorbeeld Canal+ de rechten krijgen kan het wel eens de kant van Frankrijk opgaan waar je al geen abonnement op F1TV meer kan afsluiten.
Liever niet. Die eikels weigeren nog steeds om een app te maken voor op Apple tv's.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom terug naar Ziggo en heel rap.
Hoe dan ook, het wordt volgend jaar gewoon weer duurder, wie het ook uit gaat zenden/streamen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
Mocht bijvoorbeeld Canal+ de rechten krijgen kan het wel eens de kant van Frankrijk opgaan waar je al geen abonnement op F1TV meer kan afsluiten.
Ik wilde nog even een eventuele kortingsactie afwachten om me op een eerlijke manier te abonneren, maar nu kunnen ze mooi de tering krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:09 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nou ja, dat is indirect gewoon Viaplay, dus ook daar wensen we niet voor.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:37 schreef Starflyer het volgende:
https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.htmlquote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik als bestaande klant krijg hier geen last van toch?
Google zegt dat ik de 26e een jaar kan verlengen voor ¤94,99.
De vraag gaat over het zijn van een bestaande klant, en jij linkt een kortingsactie voor nieuwe klanten, wat?quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/toolbar/tc-2024-intro-offer.html
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Austria, Chile, France, Guadeloupe, Monaco and Netherlands. "quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Niet geldig in Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Elke vorm van prijsstijging volgend jaar ga ik niet accepteren. Dan stof ik het zeer gewaardeerde Ace Stream wel weer af.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig kan ik dit jaar nog voor 65 euro kijken. Eens kijken wat het volgend jaar doet, vooral wie dan de rechten heeft.
het is gewoon kartel vormingquote:Op maandag 19 februari 2024 20:28 schreef Sally het volgende:
[..]
"* This offer is available to F1 TV users in all territories where F1 TV Pro is available with the exclusion of Austria, Chile, France, Guadeloupe, Monaco and Netherlands. "
Bij mij ook. Dus ik ben ook erg verbaasd, en vooral benieuwd wat er nu gaat gebeuren.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:53 schreef Fleischmeister het volgende:
Op mijn F1TV abo pagina staat nog altijd ¤64.99 renewal trouwens, een maand nadat ik de ¤94.99 e-mail heb gehad
We hebben ook Canal+ tegenwoordig in Nederland en ze zeggen zich meer op sport te willen richten.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat is indirect gewoon Viaplay, dus ook daar wensen we niet voor.
Heb je het stuk gemist dat Canal+ een deel van Viaplay in handen heeft?quote:Op maandag 19 februari 2024 22:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
We hebben ook Canal+ tegenwoordig in Nederland en ze zeggen zich meer op sport te willen richten.
Ik weet niet of ze zelf ook geboden hebben op de rechten, maar dat merken we snel genoeg.
https://www.streamwijzer.(...)ederland-canal-plus/
Nee, maar naast Viaplay hebben ze dus ook een eigen streamingdienst in Nederland.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het stuk gemist dat Canal+ een deel van Viaplay in handen heeft?
Het zou me niets verbazen als die onder een hoedje spelen met Viaplay.
Ik zie Canal+ niet echt als een streamindienst in die zin van het woord om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar naast Viaplay hebben ze dus ook een eigen streamingdienst in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |