Het riekt heel erg naar kartelvorming wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:36 schreef KillerBee4ever het volgende:
Iemand al opgevallen dat F1Tv nu ineens alleen nog maar maand abonnementen verkoopt?
De jaarlijkse abonnementen (Pro en Access) zijn, ik mag toch wel zeggen: vanuit het niets, geschrapt.
Dus nieuwe abonnees, maar ook abonnees die hun abo vorig jaar hebben opgezegd en nu opnieuw willen abonneren, worden hierop 'getrakteerd'...
LET WEL: kijk een seizoen met het maand abonnement, en je bent nog veel duurder uit dan met een jaar abonnement.
Zoals @:Eagles89 hierboven al zei:
Viaplay is een smerig spel aan het spelen, in samenspel met F1Tv.
Hopelijk krijgt een hele andere partij volgend jaar de uitzendrechten.
Het lijkt me eerder marktwerking.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het riekt heel erg naar kartelvorming wat hier gebeurt.
Je zou bijna denken dat de rechten voor volgend jaar al rond zijn en dit er een voorbode op is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef THEFXR het volgende:
Dus tegelijkertijd gaat viaplay 2 euro per mnd omhoog, zoals voorspeld en F1TV schrapt tegelijkertijd hun jaar abo?
Niemand gelooft dat dit apart is gedaan, dat is in samenspraak geweest.
tijd om een Sky abo te nemen met VPN of een andere zender
dus nu een grote prijsverhoging zodat die volgend jaar minder opvalt?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de rechten voor volgend jaar al rond zijn en dit er een voorbode op is.
Ik ben benieuwd hoe juridisch zit. Mag je uitgaan van de prijs in je account of de prijs in de mail? Welke prijs is de ware prijs van het jaarabonnement?quote:Op maandag 19 februari 2024 21:53 schreef Fleischmeister het volgende:
Op mijn F1TV abo pagina staat nog altijd ¤64.99 renewal trouwens, een maand nadat ik de ¤94.99 e-mail heb gehad, welke refereert aan diezelfde pagina. Dat het even duurt om aan te passen ok, maar dit kan je m.i. gewoon als misleiding zien in de hoop dat mensen het toch laten verlengen.
Waarom passen ze dit niet gewoon aan?
Ook dat maar 1 exclusieve aanbieder denk ik dan meer aan, met de mogelijkheid van F1TV via die aanbieder.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus nu een grote prijsverhoging zodat die volgend jaar minder opvalt?
Werkt dat echt nog? Acestream. Gebruikte dat 10 jaar geleden al, good old times…quote:Op maandag 19 februari 2024 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke vorm van prijsstijging volgend jaar ga ik niet accepteren. Dan stof ik het zeer gewaardeerde Ace Stream wel weer af.
heb nooit meer een goede ace kunnen vinden, nadat die bedelende brit werd getermineerd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Werkt dat echt nog? Acestream. Gebruikte dat 10 jaar geleden al, good old times…
Oja, Hennoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb nooit meer een goede ace kunnen vinden, nadat die bedelende brit werd getermineerd.
Op Olav Mol zit ik ook niet meer te wachtenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, Henno
Regel ik wel een Sky F1 abo via de VPN en maak ik er een 4k ace steam van met GP Radio commentaar
Na 2 races ben je er weer aan gewend, anders mag je een peperduur Viaplay abo zelf afsluitenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op Olav Mol zit ik ook niet meer te wachten
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobbyquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na 2 races ben je er weer aan gewend, anders mag je een peperduur Viaplay abo zelf afsluiten
Dit is meer de hypothetische situatie dat dat op de fles gaat of niet meer concurrerend is door de eerder genoemde kartelvorming.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobby
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is meer de hypothetische situatie dat dat op de fles gaat of niet meer concurrerend is door de eerder genoemde kartelvorming.
Ik betaal dan liever extra aan Sky F1 dan dat ik Viaplay neem. Zeker als GP Radio niet gesloopt wordt is dat gewoon een mooi alternatief.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?
GP Radio opereert formeel sowieso vanuit Belgie toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Viaplay failliet gaat, dan worden NLse radiorechten toch ook opnieuw geveild?
Ja, maar als viaplee failliet gaat dan komen de Nederlandse radiorechten weer vrij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
GP Radio opereert formeel sowieso vanuit Belgie toch?
Je kunt het via een ander land afsluiten als je minder wil betalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee ik zit voorlopig nog goed bij F1TV. Helaas wel bijna 100 euro dit jaar, maar goed, je moet wat over hebben voor een hobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |