Ze hadden ook elk jaar 5 euro omhoog kunnen gaan, dan had ik je niet gehoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:53 schreef pmponer het volgende:
Prima moeten ze vooral doen, maar een verhoging van ca 50% vindt ik niet "mee bewegen met de markt"
En ik kan ook prima zonder die markt, ga ik wel weer motogp volgen ofzo.
Er zit hier echt nul logica achterquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:59 schreef pmponer het volgende:
Klopt, ik zei ook dat het voor mij een principe kwestie is, ik ga niet ineens voor dezelfde dienst 50% meer betalen. Dan maar niet.
Of het nou 5 jaar op rij jaarlijks ¤6 erbij was, of nu in één klap ¤30, het eindresultaat is hetzelfde, maar nu hebben we er jarenlang profijt van gehad. En het is nog steeds goedkoper dan bijna alle andere streamingdiensten, en velen van hen bieden minder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:04 schreef pmponer het volgende:
Nee en een dienst gewoon +50% doorberekenen omdat je wilt meebewegen met de markt is wel logisch.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden ook elk jaar 5 euro omhoog kunnen gaan, dan had ik je niet gehoord.
well that didn't age wellquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of het nou 5 jaar op rij jaarlijks ¤6 erbij was, of nu in één klap ¤30, het eindresultaat is hetzelfde, maar nu hebben we er jarenlang profijt van gehad. En het is nog steeds goedkoper dan bijna alle andere streamingdiensten, en velen van hen bieden minder.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
[..]
well that didn't age well
5 x 5 is nog steeds 25
En dan ook nog allerlei maniertjes bedenken om andere diensten gratis te kunnen kijken. tsssk.
Dan klapt Viaplay en zal ook oa. het PL voetbal weer naar een ander gaan, schijnt niemand naar te kijken maar toch, ik denk niet dat ik die combinatie elders goedkoper ga krijgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat er dan komt als het Ziggo weer wordt.
Die PL is ook wel een leuk verhaal. Keek geen hond naar toen het nog bij Ziggo was, maar de rechten zijn wel voor miljarden gekocht.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan klapt Viaplay en zal ook oa. het PL voetbal weer naar een ander gaan, schijnt niemand naar te kijken maar toch, ik denk niet dat ik die combinatie elders goedkoper ga krijgen.
Miljarden niet denk ikquote:Op zaterdag 10 februari 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die PL is ook wel een leuk verhaal. Keek geen hond naar toen het nog bij Ziggo was, maar de rechten zijn wel voor miljarden gekocht.
Had ik ook staan, niet op gedrukt, vandaag is mijn abo verlengt met de oude prijs.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet waar
Heb nu bericht dat ik akkoord moet gaan met de wijziging.
Dan had je echt mazzel, mijn abo staat inmiddels ook bij Google Play al geregistreerd als 'gaat binnenkort verlopen'.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:02 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Had ik ook staan, niet op gedrukt, vandaag is mijn abo verlengt met de oude prijs.
Hé, die Belg is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:49 schreef Sinister-D- het volgende:
Grommel grommel grommel![]()
Ook hier juist bericht gezien dat het voor mij vanaf mei ¤75 via Google Play. Maar ja hier in België nog altijd goedkoper dan NL
Tis niet dat ik niet post dat ik weg benquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die Belg is terug
En dan gelijk met zo'n bericht
Zo voelt het welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis niet dat ik niet post dat ik weg ben
Ergens vermoed ik van wel. Ik heb vorig jaar op 9 februari tegen normale kosten afgesloten. Dit jaar, dus weer datzelfde bedrag van ¤ 65,00.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Vorig jaar was er van 20 feb t/m 26 feb 20% korting dus wie weet dit jaar ook weer.
quote:Je F1 TV-abonnement loopt in principe tot 19 maart 2024. Wil je je jaarabonnement op F1 TV aanhouden, dan wordt de prijs op 19 maart 2024 met ¤30.00 verhoogd naar ¤94.99.
quote:Abonnementsbedrag
¤64.99
Volgende betaaldatum
19-03-2024
Bij mij ook,maar in de app niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Op de F1TV site staat bij mijn abonnement nog wel dit:
[..]
je kan dus niet eerder verlengen voor dat lage bedrag?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, maar dat zal binnenkort aangepast worden. Waarschijnlijk 15 februari.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opgezegd, klaar ermee. Een paar Euro erbij prima, maar 30 Euro? Sodetief dan maar op.quote:De ontwikkelaar, Formula One Digital Media Limited, verhoogt de prijs van dit abonnement van ¤ 64,99 per jaar naar ¤ 94,99 per jaar. Je abonnement wordt automatisch verlengd voor ¤ 94,99 per jaar vanaf 12 maart , tenzij je uiterlijk een dag vóór deze datum opzegt. Voor meer informatie of om op te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |