Dit klopt niet.quote:
De Man van Marsquote:Op zondag 28 januari 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit deed me aan Gianni Romme denken
Zeker! Romme reed ook zulke schema's altijd.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dit deed me aan Gianni Romme denken
Beetje zijn normale race toch, versnelling kwam net iets later.quote:
jaquote:
Het is wel typisch Roest eigenlijk ja. Als je dit kan zou je toch zeggen dat je wat rondjes vlakker rijdt. Nu heb je onnodige 29'ers in zittenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje zijn normale race toch, versnelling kwam net iets later.
Baanrecord in Minsk heeft hij nog op de 10 kilometer!quote:
SPOILER: 5000m Men Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja die ritten lopen altijd hetzelfdequote:Op zondag 28 januari 2024 22:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ghiotto zal op het WK hopen niet tegen Roest te hoeven.
Ging specifiek over NRsquote:Op zondag 28 januari 2024 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft vast nog wel het baanrecord in Berlijn
Jaquote:
De circusonderdelen zijn belangrijkerquote:Op zondag 28 januari 2024 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een heerlijke race.
Zo jammer dat er geen 10K komt.
Sowieso is er er nooit een 5 en een 10 kilometer in hetzelfde weekend bij een wereldbeker.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
De circusonderdelen zijn belangrijker
Wordt druk op de inrijbaan met 39 deelnemers. Maximale luchtcirculatie!quote:Op zondag 28 januari 2024 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
B-groep 5km straks met in een rit Peter Michael (6.09), Giovannini (6.08) en Seung-Hoon Lee (6.07). Wel vergane glorie
Dat is waar. Maar ik vind de 10km een beetje teveel genegeerd wordenquote:Op zondag 28 januari 2024 22:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso is er er nooit een 5 en een 10 kilometer in hetzelfde weekend bij een wereldbeker.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
Van mij had Kramer het record nog wel wat langer mogen houden.
Kwartetstart. LUCHTCIRCULATIE optima forma.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wordt druk op de inrijbaan met 39 deelnemers. Maximale luchtcirculatie!
Zal wel een PR regen worden.
Stond toch altijd in de schaduw van Kramer en daarna Van der Poel. Geen olympische titels en vorig jaar won die pas zijn eerste wereldtitel op een individuele afstand.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.
Het is niet iemand in de rij Kramer, Romme, Veldkamp en zo.
De naam maakt me niet zo veel uit, ik vind hem gewoon totaal niet sympathiek.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind Roest ook een net niet naam op een of andere manier.
Het is niet iemand in de rij Kramer, Romme, Veldkamp en zo.
quote:
Even les nemen bij de Booquote:Op zondag 28 januari 2024 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schouten kan de bocht weer niet houden
Helemaal niks.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:50 schreef Gremen het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan die tussensprint punten?
Voor alle posities na het podium.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:50 schreef Gremen het volgende:
Dat is voor de krabbelaars die anders degraderen naar de B divisiequote:Op zondag 28 januari 2024 22:50 schreef Gremen het volgende:
Het is nog relevant voor de plekken vanaf ongeveer plek 5/6. Maar niet voor het podium.quote:
Ah oke...weer wat geleerd.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog relevant voor de plekken vanaf ongeveer plek 5/6. Maar niet voor het podium.
Ohja Alusaluquote:Op zondag 28 januari 2024 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon voor B-garnituur die daarmee finales en WK willen rijden om daar geld voor te krijgen (topsportstatus eventueel). Alusalu ging daarom ook altijd telkens vandoor om punten te rapen, tsja...
Ohja, werd nog wel sportvrouw van het jaar door die vierde plek op de OS.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is gewoon voor B-garnituur die daarmee finales en WK willen rijden om daar geld voor te krijgen (topsportstatus eventueel). Alusalu ging daarom ook altijd telkens vandoor om punten te rapen, tsja...
WB-klassement?quote:Op zondag 28 januari 2024 22:50 schreef Gremen het volgende:
Het EK zal nog wel diep zitten.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoor het al, slaafje Marijke op het WK.
Demonstratie-onderdeel met Erica Terpstra en Ronald Koeman.quote:
gewoon een opgeplakte vlagquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Brazilië heeft de beste pakken van het veld.
Nu wordt het pas leuk ... heb het al een eerder gezien ..quote:Op zondag 28 januari 2024 23:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Oh nu met 4 teams? Ik vond het met 2 al chaotisch
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
https://www.speedskatingnews.info/skater/eder-lopes-moraesquote:Op zondag 28 januari 2024 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paes
Verder lachwekkend circusonderdeel. Idioterie.
Brazilianen hebben een probleem!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
In wiel zitten lijkt me een uitstekende strategie
Maar dan moet je weer geluk hebben dat een van de andere deelnemers wel doorrijdt, anders eindig je nog ergens onderin het klassement ook al win je de rit.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
In wiel zitten lijkt me een uitstekende strategie
Schaats steeple chasequote:Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een onderdeel verzinnen met klunen en opbouwen van een koek en zopie kraampje
Dat wel ja. Hopen dat je ingedeeld wordt bij Blondin danquote:Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer geluk hebben dat een van de andere deelnemers wel doorrijdt, anders eindig je nog ergens onderin het klassement ook al win je de rit.
Polsschaatshoogspringen.quote:
Bij isuresults vinden ze het ook wel prima, daar houden ze het ook niet meer bij:quote:
Ze zullen ook wel wat hebben voor een reserve voor de andere onderdelen, nu kan ze nog wat rijden.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:18 schreef Max23 het volgende:
Is Helga Drost helemaal hier naar toe gereisd voor deze onzin?
Idem. met die ploegenachtervolging buiten de Spelen.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sowieso is het belachelijk om zo'n evenement in tijd-formaat te doen.
Dit zou inderdaad best leuk kunnen zijn met een knock out systeem.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sowieso is het belachelijk om zo'n evenement in tijd-formaat te doen.
Dat is van een andere orde.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Idem. met die ploegenachtervolging buiten de Spelen.
Dat staat er niet bij.quote:
Is gewoon WR houder, die manquote:Op zondag 28 januari 2024 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amerika neemt het ook niet serieus
Echt hequote:
Die moeten nog finishen.quote:
Krent Slemquote:Op zondag 28 januari 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij hebben we bingo met een DNS, DNF en DQ
En een chute!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:29 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij hebben we bingo met een DNS, DNF en DQ
SPOILER: Relay Mixed Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
DQ inmiddels.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Italie staat ook nog gewoon in de uitslag, dat is dan wel vreemd.
Italianen ook.quote:
Noorwegen was ook al gediskwalificeerd.quote:
Grote schermen op de Copacabana.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:37 schreef xzaz het volgende:
Hartstikke leuk dit soort dingen. De redding van het lange baan schaatsen
Alleen al omdat het uitermate vermakelijk is om naar een zure Schouten te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:49 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen bij het WK beter voor Groenewoud gaan.
Jij keek naar hele andere dingen, boefje.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
toen ik er was nog geen scherm gezien ..
Ze liet genoeg ruimte toch? Kok koos ervoor om helemaal binnendoor te gaanquote:Op zondag 28 januari 2024 23:48 schreef wimderon het volgende:
Waarom is Jackson niet gediskwalificeerd trouwens?
Nou gaan zou ik zeggenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt dit weekend
Volgens Roest zeggen de Canadezen dat er weer beter ijs in Calgary ligt, dus het WK Afstanden wordt ook genot.
Kok heeft voorrang en pakte een vrij normale lijn (en volgens mij zelfs al niet ideaal voor haar, anticiperend op een stilvallende Jackson), waar Jackson prima voor langs had gekund. Jackson wilde dan wel aan de kant gaan, maar pakte het verkeerd aan ondanks dat haar coach zei dat ze de andere kant op moest en Kok zelf nog een gil gaf.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze liet genoeg ruimte toch? Kok koos ervoor om helemaal binnendoor te gaan
SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Super frustrerend, de Braziliaanse ijssportbond heeft echt ontzettend toffe pakken altijd, maar de Braziliaanse sneeuwsportbond komt altijd weer met óf doodsaai wit óf gruwelijk lelijk blauw met gele strepenquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Stolz schoof ook even aan. Nog steeds een enorme droogkloot, maar hij begint wel wat bravoure te krijgen.quote:
Hopelijk dan ook met een lekker lage luchtdruk.quote:Op maandag 29 januari 2024 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt dit weekend
Volgens Roest zeggen de Canadezen dat er weer beter ijs in Calgary ligt, dus het WK Afstanden wordt ook genot.
Wel de Hollandse ziekte. Eerste vraag was of Stolz het Nederlandse commentaar bij zijn race al had gehoordquote:Op maandag 29 januari 2024 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stolz schoof ook even aan. Nog steeds een enorme droogkloot, maar hij begint wel wat bravoure te krijgen.
Omdat men bij de ISU nog steeds de illusie heeft dat langebaanschaatsen ook buiten Nederland serieus genomen of zelfs populair kan worden bij het publiek.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:28 schreef Nober het volgende:
Waarom moet het langebaan schaatsen verpest worden met die circusnummers van het shorttrack?
Ja ik heb ook genotenquote:Op maandag 29 januari 2024 12:39 schreef DeLuna het volgende:
Die discussie tussen Erben en Jillert, deze aflevering is het waard om te luisteren![]()
Die hebben tussen 1 juli 2022 en de inschrijfdeadline voor de afgelopen World Cup de limiet gereden van 6:45.00.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:56 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom mogen die lui die bv 6:52 rijden in de B groep überhaupt starten op de 5000?
Dat is gewoon een tijd die Sanne in 't Hof kan in Heerenveen
Jillert en Samplonius hadden enorm plezier in het ontregelen van de NOS-boysquote:Op maandag 29 januari 2024 12:39 schreef DeLuna het volgende:
Die discussie tussen Erben en Jillert, deze aflevering is het waard om te luisteren![]()
Linkje?quote:Op maandag 29 januari 2024 12:39 schreef DeLuna het volgende:
En degene die het makkelijkst dat 3e allround ticket zou kunnen verzilveren is Huizinga, maar Jumbo rijdt niet in Quebecquote:Op maandag 29 januari 2024 16:52 schreef wimderon het volgende:
Zoals het er nu voor staat moet schaatsland Nederland nog flink aan de bak voor de derde startplek op de 5 kilometer en de derde startplek op het WK allround.
Zonde, z'n talent begon er eindelijk een beetje uit te komen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En degene die het makkelijkst dat 3e allround ticket zou kunnen verzilveren is Huizinga, maar Jumbo rijdt niet in Quebec
Heeft hij toch maar een topvoorbereiding op een wedstrijd die hij niet mag rijden.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En degene die het makkelijkst dat 3e allround ticket zou kunnen verzilveren is Huizinga, maar Jumbo rijdt niet in Quebec
Hij rijdt de Team Pursuit!quote:Op maandag 29 januari 2024 20:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heeft hij toch maar een topvoorbereiding op een wedstrijd die hij niet mag rijden.
Hier een direct linkje voor diegene die geen podcast app willen gebruiken.quote:
Erben die eerst heel even een zin in het Engels probeert maar dan overgaat naar het Nederlandsquote:Op maandag 29 januari 2024 12:39 schreef DeLuna het volgende:
Ja en Dalebout weet soms eigenlijk ook niet hoe hij moet reageren op Jillertquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Erben die eerst heel even een zin in het Engels probeert maar dan overgaat naar het Nederlands.
Wel weer cringy vragen van Dalebout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |