Demonstratie-onderdeel met Erica Terpstra en Ronald Koeman.quote:
gewoon een opgeplakte vlagquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Brazilië heeft de beste pakken van het veld.
Nu wordt het pas leuk ... heb het al een eerder gezien ..quote:Op zondag 28 januari 2024 23:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Oh nu met 4 teams? Ik vond het met 2 al chaotisch
Jaquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Brazilië heeft de beste pakken van het veld.
https://www.speedskatingnews.info/skater/eder-lopes-moraesquote:Op zondag 28 januari 2024 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paes
Verder lachwekkend circusonderdeel. Idioterie.
Brazilianen hebben een probleem!quote:Op zondag 28 januari 2024 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
In wiel zitten lijkt me een uitstekende strategie
Maar dan moet je weer geluk hebben dat een van de andere deelnemers wel doorrijdt, anders eindig je nog ergens onderin het klassement ook al win je de rit.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
In wiel zitten lijkt me een uitstekende strategie
Schaats steeple chasequote:Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een onderdeel verzinnen met klunen en opbouwen van een koek en zopie kraampje
Dat wel ja. Hopen dat je ingedeeld wordt bij Blondin danquote:Op zondag 28 januari 2024 23:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dan moet je weer geluk hebben dat een van de andere deelnemers wel doorrijdt, anders eindig je nog ergens onderin het klassement ook al win je de rit.
Polsschaatshoogspringen.quote:
Bij isuresults vinden ze het ook wel prima, daar houden ze het ook niet meer bij:quote:
Ze zullen ook wel wat hebben voor een reserve voor de andere onderdelen, nu kan ze nog wat rijden.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:18 schreef Max23 het volgende:
Is Helga Drost helemaal hier naar toe gereisd voor deze onzin?
Idem. met die ploegenachtervolging buiten de Spelen.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sowieso is het belachelijk om zo'n evenement in tijd-formaat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |