SPOILER: Relay Mixed Division AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
DQ inmiddels.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Italie staat ook nog gewoon in de uitslag, dat is dan wel vreemd.
Italianen ook.quote:
Noorwegen was ook al gediskwalificeerd.quote:
Grote schermen op de Copacabana.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:37 schreef xzaz het volgende:
Hartstikke leuk dit soort dingen. De redding van het lange baan schaatsen
Alleen al omdat het uitermate vermakelijk is om naar een zure Schouten te kijken.quote:Op zondag 28 januari 2024 22:49 schreef Felagund het volgende:
Ze kunnen bij het WK beter voor Groenewoud gaan.
Jij keek naar hele andere dingen, boefje.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
toen ik er was nog geen scherm gezien ..
Ze liet genoeg ruimte toch? Kok koos ervoor om helemaal binnendoor te gaanquote:Op zondag 28 januari 2024 23:48 schreef wimderon het volgende:
Waarom is Jackson niet gediskwalificeerd trouwens?
Nou gaan zou ik zeggenquote:Op maandag 29 januari 2024 00:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt dit weekend
Volgens Roest zeggen de Canadezen dat er weer beter ijs in Calgary ligt, dus het WK Afstanden wordt ook genot.
Kok heeft voorrang en pakte een vrij normale lijn (en volgens mij zelfs al niet ideaal voor haar, anticiperend op een stilvallende Jackson), waar Jackson prima voor langs had gekund. Jackson wilde dan wel aan de kant gaan, maar pakte het verkeerd aan ondanks dat haar coach zei dat ze de andere kant op moest en Kok zelf nog een gil gaf.quote:Op zondag 28 januari 2024 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze liet genoeg ruimte toch? Kok koos ervoor om helemaal binnendoor te gaan
SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Super frustrerend, de Braziliaanse ijssportbond heeft echt ontzettend toffe pakken altijd, maar de Braziliaanse sneeuwsportbond komt altijd weer met óf doodsaai wit óf gruwelijk lelijk blauw met gele strepenquote:Op zondag 28 januari 2024 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Brazilië heeft de beste pakken van het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |