Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ging ze al weken voorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nu ga je daar vooraltijd je doelen bij stellen
ff gluren wat je nu hebtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O, dat heb ik niet meegekregen Succes gaat je vast lukkenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee nee 2 weken terug ofzo met Mickytjuh dat besproken. En toen zei ik nog dat haal ik nooitNiet meegekregenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij hebt bewezen dat je zowel als je werkt of op vakantie bent DTS kan winnenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zijn nog 4 dagen dus zou moeten lukken, 40 puntjes de dag
edit: 5 dagen zelfsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jou kennende zet je je echt wel in voor die laatste paar puntjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ach ik zie wel. Ga er in ieder geval geen moeite meer voor doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ga ook geen moeite doen voor mijn bijgestelde doel, al zou het wel leuk zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja maar is lastig precies op 6660 uit te komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
zijn nog 4 dagen dus zou moeten lukken, 40 puntjes de dag![]()
En anders pech. Klets nu gewoon. Mee en als ik mij zelf blok geen probleem. En irriteer alleen de kloontjes met smiley diarree![]()
ooh je wil er precies op komen, ja da's lastigquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar is lastig precies op 6660 uit te komen.![]()
En anders pech. Klets nu gewoon. Mee en als ik mij zelf blok geen probleem. En irriteer alleen de kloontjes met smiley diarreeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Yesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ooh je wil er precies op komen, ja da's lastigkijk ga sowieso wel halen
maaar precies is lastig
![]()
Nu moest ik even heel hard lachenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar is lastig precies op 6660 uit te komen.![]()
En anders pech. Klets nu gewoon. Mee en als ik mij zelf blok geen probleem. En irriteer alleen de kloontjes met smiley diarree
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moest ik even heel hard lachen![]()
![]()
Lekker bakkie
Heb je niet wat lekkers bij je in bed liggen waar je mee kan spelen ipv de knopjes van je mobiel
Die slaapt nog. Die slaapt nog langer dan ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Heb je niet wat lekkers bij je in bed liggen waar je mee kan spelen ipv de knopjes van je mobiel![]()
![]()
Gewoon met zijn knopje gaan spelen wordt die vanzelf wakkerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die slaapt nog. Die slaapt nog langer dan ik
Ik wil geen chago man![]()
Hij slaapt al maanden slecht, dus hij pakt zijn rust nu.
K ben bb nieuws aan het checken tussendoor![]()
O dacht dat het een goede slaper was, jij bent altijd vroeg en hij slaapt altijdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil geen chago man![]()
Hij slaapt al maanden slecht, dus hij pakt zijn rust nu.
K ben bb nieuws aan het checken tussendoor
Ja in vakantie slaapt hij goed. Ik moet gewoon heel het jaar door op vakantiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het een goede slaper was, jij bent altijd vroeg en hij slaapt altijd![]()
![]()
Stel het hem voor. Maar ben dan bang dat hij slapelozenachten gaat krijgen omdat er geen geld in het laatje komtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja in vakantie slaapt hij goed. Ik moet gewoon heel het jaar door op vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als complimentquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee jij bent niet goed.
Vind het prima zo![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als compliment![]()
een hele tijd al
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als complimentJezus waar je op let
Gefeliciteerd dan maar![]()
![]()
Volgens mij weet hij de uren, de minuten en de sec ook nog wel of niet @Harriequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Jezus waar je op let
Gefeliciteerd dan maar
nah lang verhaal waar ik beetje over ben. maarre voel me soort van niet genoeg voor relatie orzo.quote:
terwijl weet ben er wel redelijk ok mee ?mms geketwt ben ik wel diep in mij hartje. tjaaaa
niet het verliefd dus nog gevoel.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.Do what you love, love what you do!![]()
tijd. voor een frisse look?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.![]()
![]()
Nee ik dacht laatste eens kijken hoeveel dagen en toen was het bijna 8888 daarom weet ik dit. Verder boeit het me geen reet, gewoon bier drinken vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij de uren, de minuten en de sec ook nog wel of niet @:Harrie![]()
hahaha er gaat altijd wel wat van af, altijd leuk die opmerkingen weer ;')quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.
En hee peeps!![]()
![]()
Toch nog een uurtje gepakt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Goedemorgen Charly.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Gewoon op naar het 8888 ste biertjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik dacht laatste eens kijken hoeveel dagen en toen was het bijna 8888 daarom weet ik dit. Verder boeit het me geen reet, gewoon bier drinken vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haren aapquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.![]()
![]()
Ik ga er nu e ht uit.Don't follow me. I am lost too
.
woensdag kan. lol kilo er af. krijg staartje zowat. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Hey HC
tis best erg voor mijn gevoel hahaha. andere zeggen je krijgt krullen en leuk enzo. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oe staartjes bij mannenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
woensdag kan. lol kilo er af. krijg staartje zowat. hahaha![]()
![]()
Even koffie zetten.
Ik heb ook nog druiven
Don't follow me. I am lost too
.
Het zwarte goud.Don't follow me. I am lost too
.
nah nee idd, ook geen fan van er moet ff wat allemaal af, maar voor koud was het wel lekker. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Allemaal eraf?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee idd, ook geen fan van er moet ff wat allemaal af, maar voor koud was het wel lekker. hahaha![]()
Juist mooi I love itquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gelukkig wel, was lang genoeg moet ik zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey Dot,
Is de pijn weer over?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, was lang genoeg moet ik zeggen
♡♡♡♡![]()
Thnx, en hoe is het met jou? ZIe je niet zoveel meer hier?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb Efteling in mijn hoofd..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik dacht laatste eens kijken hoeveel dagen en toen was het bijna 8888 daarom weet ik dit. Verder boeit het me geen reet, gewoon bier drinken vandaag
♡♡♡♡![]()
gehehe ik ga niet kaal ofzo....?quote:
euhm mijn haar is chaos nu en boeit me geen reet, maarja tis niet zo repetent enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik ook niet, maar dat doe je van sommige met een kale knikker ook nietquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je glibbert hierbij niet van je stoel af?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je wil weer aan de vrouw, maar het boeit je dus geen reet hoe je er uit ziet?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik ga niet kaal ofzo....?
euhm mijn haar is chaos nu en boeit me geen reet, maarja tis niet zo repetent enzo.![]()
![]()
nou woensdag as weer. hahahaha ze herkennen me haast niet. ehehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je glibbert hierbij niet van je stoel af?
.
ok help me ff. wat boeit vrouw???? heb nu zo lang haar alles van te maken????? help?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wil weer aan de vrouw, maar het boeit je dus geen reet hoe je er uit ziet?Do what you love, love what you do!![]()
Op ieder potje past een deksteltjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je wil weer aan de vrouw, maar het boeit je dus geen reet hoe je er uit ziet?
Tondeusequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok help me ff. wat boeit vrouw???? heb nu zo lang haar alles van te maken????? help?Don't follow me. I am lost too
.
Dat is toch per vrouw verschillend, de een houdt van lang haar, de ander van kort weer een ander van kaalquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok help me ff. wat boeit vrouw???? heb nu zo lang haar alles van te maken????? help?
De een houdt van tattoos, ik knap af op een man met tattoos
De een houdt van vlot gekleed de ander van strak
En zo is iedereen andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
ok help me ff. wat boeit vrouw???? heb nu zo lang haar alles van te maken????? help?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:00 schreef kree het volgende:
[..]
nah lang verhaal waar ik beetje over ben. maarre voel me soort van niet genoeg voor relatie orzo.
terwijl weet ben er wel redelijk ok mee ?mms geketwt ben ik wel diep in mij hartje. tjaaaa
niet het verliefd dus nog gevoel.Ik snap er ff niks meer van!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik ga niet kaal ofzo....?
euhm mijn haar is chaos nu en boeit me geen reet, maarja tis niet zo repetent enzo.
Of wil je weten wat iedere vrouw mooi vindt?![]()
![]()
Vaagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap er ff niks meer van!
Of wil je weten wat iedere vrouw mooi vindt?
.
En dat vraagt hij aan een manquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap er ff niks meer van!
Of wil je weten wat iedere vrouw mooi vindt?
Ook dat nogquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]Eentje met een kaal koppie nota bene!
bjaaah ben niet zo moeilijk, maar denken jullie kreetje toch samen zijn?
hmmms vind t alleen helemaal geweldig emzp. maar mis onwijs wat wel en samen enzo.....Do what you love, love what you do!![]()
Whut?Don't follow me. I am lost too
.
Samen zijn met iemand van wie je echt kan houden en die echt van jou houdt is natuurlijk wel het allerbeste, maar dan moet je er ook echt voor gaan, en aan jezelf werken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:32 schreef kree het volgende:
hmmms vind t alleen helemaal geweldig emzp. maar mis onwijs wat wel en samen enzo.....![]()
![]()
Snap ik, goede bodem leggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Half 9 mooie tijd![]()
En ik heb honger, wil ontbijten.
Wat zijn de plannen voor vandaag?♡♡♡♡![]()
Ga naar tinder of schrijf je in voor Married at the firsth sidequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:32 schreef kree het volgende:
hmmms vind t alleen helemaal geweldig emzp. maar mis onwijs wat wel en samen enzo.....
Google translate, Kree - naar - Nederlands: "Denken jullie dat Kree toch weer aan een relatie moet beginnen? Ik vind het vrijgezelle leven erg fijn, maar mis het hebben van een relatie wel heel erg."quote:![]()
Dit is primaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:32 schreef kree het volgende:
hmmms vind t alleen helemaal geweldig emzp. maar mis onwijs wat wel en samen enzo.....![]()
![]()
Moet je wel de kop er naar hebben, wat bij een ander staat hoeft bij een ander niet te staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hebben afgesproken met vrienden, daar trokken we veel mee op toen we nog hier woonde. Dus veel eten en denk dat ik voor sangria ga vandaag ipv bierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik, goede bodem leggen.
Wat zijn de plannen voor vandaag?![]()
Nu snap ik hetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Google translate, Kree - naar - Nederlands: "Denken jullie dat Kree toch weer aan een relatie moet beginnen? Ik vind het vrijgezelle leven erg fijn, maar mis het hebben van een relatie wel heel erg."
.
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga naar tinder of schrijf je in voor Married at the firsth sideDo what you love, love what you do!![]()
Ah gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben afgesproken met vrienden, daar trokken we veel mee op toen we nog hier woonde. Dus veel eten en denk dat ik voor sangria ga vandaag ipv bier♡♡♡♡![]()
Ga naar de kroeg. Zat vrijgezellen vrouwen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahahaDon't follow me. I am lost too
.
Dus na het ontbijt naar de bushalte lopen. En dan naar onze oude woonplaatsen ga bij mijn oude werk kijken.
![]()
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahaha
Vrouwen houden ook niet zo van mannen die veel drinken.
ALs je echt een vrouw wil moet je er meer op uit of zoals ik zei inschrijven ergens om een date te krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De koffie pruttelt.Don't follow me. I am lost too
.
doe ik hier...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ik
ALs je echt een vrouw wil moet je er meer op uit of zoals ik zei inschrijven ergens om een date te krijgen
ik doe er ook geen moeite voor al paar jaar niet. maarre ik ben hoewel alles ok nu, niet iemand om alleen te zijn denk. en tjaaaa als je 40 bent???Do what you love, love what you do!![]()
Ja aan jou de keus wat je gaat doen, het komt je niet aanwaaien. Hier ga je geen vrouw vinden denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik hier...
ik doe er ook geen moeite voor al paar jaar niet. maarre ik ben hoewel alles ok nu, niet iemand om alleen te zijn denk. en tjaaaa als je 40 bent???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leeftijd maakt niks uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik hier...
ik doe er ook geen moeite voor al paar jaar niet. maarre ik ben hoewel alles ok nu, niet iemand om alleen te zijn denk. en tjaaaa als je 40 bent???Don't follow me. I am lost too
.
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ik
ALs je echt een vrouw wil moet je er meer op uit of zoals ik zei inschrijven ergens om een date te krijgen![]()
![]()
klopt en weet ik, maar ben onwijs verlegen enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan jou de keus wat je gaat doen, het komt je niet aanwaaien. Hier ga je geen vrouw vinden denk ik.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!![]()
![]()
Internationaal zoeken kan ook altijd nog!quote:
Misschien een Oekraïense schone bij hem laten schuilen voor de oorlog enzo.![]()
![]()
Dat moet je gescheiden houdenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!![]()
Wijze wo rden
.
Uit Thailand of Chinaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Internationaal zoeken kan ook altijd nog!
Misschien een Oekraïense schone bij hem laten schuilen voor de oorlog enzo.![]()
Maar daar moet je wel mee oppassen.Don't follow me. I am lost too
.
Ow en stoppen met roken. Heb 3 vrijgezellen vriendinnen, van rond de 40. En die willen geen mannen die roken en drugs gebruiken. Drankje op z'n tijd maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en weet ik, maar ben onwijs verlegen enzo.![]()
Je weet maar nooit.Don't follow me. I am lost too
.
HahaDon't follow me. I am lost too
.
Bij Thaise moet je eerst kijken of ze geen adamsappel heeft!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Uit Thailand of China![]()
Maar daar moet je wel mee oppassen.![]()
![]()
Sjezus, ik denk dat m'n draadloos toetsenbord weer nieuwe batterijen nodig heeft; het grootste deel van die zin kwam niet eens door!![]()
![]()
Details zijn wel belangrijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Thaise moet je eerst kijken of ze geen adamsappel heeft!
.
Maar je moet ook weten wat voor vlees je in de kuip hebt; voor je het weet zit je met jouw inkomen haar hele familie tot aan je dood te onderhouden.quote:![]()
Bruidsschatten betalen zijn in Thailand ook nog wel eens een dingetje. Wordt wel minder en minder, maar mocht je er eentje treffen waarvan de familie het wel eist, ben je zo tienduizenden euro's armer. Ook als die mensen in een houten hutje ergens in een jungle wonen en rond moeten komen van kokosnoten verkopen of whatever.![]()
Ja, dat is een maat van me overkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat voor vlees je in de kuip hebt; voor je het weet zit je met jouw inkomen haar hele familie tot aan je dood te onderhouden.
Hij leeft helaas niet meer, maar die is tot op zijn onderbroek leeg geplukt.Don't follow me. I am lost too
.
Dat ie mag smakenquote:
.
Bijzonder ontbijtvoorkeurquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
Ben hier pasta en broccoli aan het koken voor Mini-ToT's ontbijt!♡♡♡♡![]()
Een goed beginquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
Ben hier pasta en broccoli aan het koken voor Mini-ToT's ontbijt!
.
KoolhydratenDon't follow me. I am lost too
.
Hij weet dat hij alleen chips krijgt na warm eten, dus wil hij nu warm eten!quote:
Dan krijgt hij gewoon een klein beetje chips er na, een klein handje.![]()
![]()
Kale pasta!quote:Hij houdt niet van sausjes er op!
En zeker geen gehakt of groenten!
Ben wel blij dat hij eindelijk geleerd heeft om wel broccoli te eten, ook al mag er geen groente aan de pasta vast kleven.![]()
![]()
Chips na het eten ?Don't follow me. I am lost too
.
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"quote:
Als hij met 2x een klein handje chips op een dag 2x groenten eet, heb ik daar wel vrede mee.![]()
![]()
Op die manierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"
Als hij met 2x een klein handje chips op een dag 2x groenten eet, heb ik daar wel vrede mee.
.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet dat hij alleen chips krijgt na warm eten, dus wil hij nu warm eten!
Dan krijgt hij gewoon een klein beetje chips er na, een klein handje.
Hij heeft je nu al om zijn vinger gewonden. Slim.♡♡♡♡![]()
Snap het, choose your battlesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"
Als hij met 2x een klein handje chips op een dag 2x groenten eet, heb ik daar wel vrede mee.♡♡♡♡![]()
Ow hij weet heel goed dat bij papa Nee ook echt Nee is hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahaha
Hij heeft je nu al om zijn vinger gewonden. Slim.
Maar hij is duidelijk kleiner dan zijn leeftijdsgenootjes (deels ook door zijn genetische achtergrond) en hij lust qua groenten alleen maar broccoli, sla, paprika en rauwe wortel. En die laatste 2 ook niet al te vaak.![]()
Nog plannen vandaag?Don't follow me. I am lost too
.
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.quote:![]()
Ligt aan hoe dicht je bij de grens woont ;-)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.♡♡♡♡![]()
Is daar wat te doen dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.Don't follow me. I am lost too
.
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ligt aan hoe dicht je bij de grens woont ;-)Iets van 3 uur heen en 3 uur terug of zo.
![]()
Neuh maar het is eindelijk een beetje zonnig weer en we willen een historisch stadje bezoeken. Doen we wel vaker, met name 's zomers.quote:![]()
Poe.. klinkt niet haalbaar met je eerdergenoemde zaken..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.Iets van 3 uur heen en 3 uur terug of zo.
♡♡♡♡![]()
Ff naar het zwarte woud.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh maar het is eindelijk een beetje zonnig weer en we willen een historisch stadje bezoeken. Doen we wel vaker, met name 's zomers.
Al zal dat meer dan 3 uur zijn.Don't follow me. I am lost too
.
Als je een goede schnitzel met een fatsoenlijke goud gele bak bier wil hebben moet je er wel stukkie voor scheuren over de Autobahnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.Iets van 3 uur heen en 3 uur terug of zo.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Whehe!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een goede schnitzel met een fatsoenlijke goud gele bak bier wil hebben moet je er wel stukkie voor scheuren over de AutobahnNou goed eten kan prima net over de grens, en ver over de grens heb je ook waardeloos eten waar je grof voor moet dokken als je naar echte toeristische plekken gaat. Komen vaak achteraf nog allemaal extra kosten bij zoals mayonaise voor de frietjes voor ¤1,50 per zakje waar je niet om gevraagd hebt enzo.
![]()
Toeristische plekken moet je dan ook immer vermijden als de pest. Daar komen enkel ongeschoolde paupers op af die niet eens door hebben dat ze bezeikt wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Nou goed eten kan prima net over de grens, en ver over de grens heb je ook waardeloos eten waar je grof voor moet dokken als je naar echte toeristische plekken gaat.
![]()
Je bent nog net op tijd voor je 7e ontbijt genot
7e?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent nog net op tijd voor je 7e ontbijt genot♡♡♡♡![]()
Dat is correct en tevens juistquote:![]()
Om 10:40 is het tijd voor het 8e ontbijt
Ehhhhquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Om 10:40 is het tijd voor het 8e ontbijt♡♡♡♡![]()
Ik weet niet meer waar we de laatste keer waren, maar het was een klein plaatsje met een paar leuke gebouwen, maar om 50 meter stond er wel een draai- of zweefmolen, en als je daar met kinderen bent, moeten ze natuurlijk overal in. Kan alleen met cash betalen dus moet je eerst pinnen en een deel van dat geld uitgeven aan ijsjes, een restaurant of souvenirs zodat je kleingeld hebt voor die draaimolens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toeristische plekken moet je dan ook immer vermijden als de pest. Daar komen enkel ongeschoolde paupers op af die niet eens door hebben dat ze bezeikt worden![]()
![]()
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent nog net op tijd voor je 7e ontbijt genot![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!![]()
![]()
Dat klinkt als scam 101quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we de laatste keer waren, maar het was een klein plaatsje met een paar leuke gebouwen, maar om 50 meter stond er wel een draai- of zweefmolen, en als je daar met kinderen bent, moeten ze natuurlijk overal in. Kan alleen met cash betalen dus moet je eerst pinnen en een deel van dat geld uitgeven aan ijsjes, een restaurant of souvenirs zodat je kleingeld hebt voor die draaimolens.
Zal gauw starten dan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!♡♡♡♡![]()
Ja en daar gingen we dus een biefstukje eten waar nog allerlei extra kosten bij bovenop kwamen zoals die mayo enzo. Ik weet niet wat het nog meer was, maar we waren iets van ¤100 kwijt voor ieders een aardig biefstukje met wat er bij. Niets echt heel bijzonders.quote:![]()
Aah Brad is afgevallen?quote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Wandelse
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ontbijt was weer lekker. Nu jurkje aan en wandelen.Ik dacht HEEL even dat deze post van DerRabbit was vanwege die post over 7e ontbijt, en ik had meteen dit voor ogen:
![]()
Nou dan poepse maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht HEEL even dat deze post van DerRabbit was vanwege die post over 7e ontbijt, en ik had meteen dit voor ogen:
![]()
![]()
Vandaag wel even het resultaat delen in de groepsapp! Gister is mario helemaal gek gegaan omdat je het niet gedeeld had!quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag wel even het resultaat delen in de groepsapp! Gister is mario helemaal gek gegaan omdat je het niet gedeeld had!het lukte niet. Dus dat wordt later op de dag
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht HEEL even dat deze post van DerRabbit was vanwege die post over 7e ontbijt, en ik had meteen dit voor ogen:
Het is heerlijk weer in KaatsheuvelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geniet er van!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heerlijk weer in Kaatsheuvel♡♡♡♡![]()
quote:
Zielig zeg voor die kleine
Politie arresteert Amerikaanse moeder die peuter slechts een luier laat dragen bij vrieskou
https://www.telegraaf.nl/(...)-dragen-bij-vrieskouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even koffieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo fijn dat iedereen kinderen mag makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Zielig zeg voor die kleine
Politie arresteert Amerikaanse moeder die peuter slechts een luier laat dragen bij vrieskou
https://www.telegraaf.nl/(...)-dragen-bij-vrieskou
♡♡♡♡![]()
Ja te erg dit sneu voor de kids en nu moeten ze mama ook nog missenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JipWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo'n mama mis je vast nier.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja te erg dit sneu voor de kids en nu moeten ze mama ook nog missenDon't follow me. I am lost too
.
Nou, het blijft wel je moederOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zo kind welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verandert niet nee.quote:Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Och sympathiek weer hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ga zo een broodje gezond maken.Don't follow me. I am lost too
.
Lekker eet smakelijk ik ga zo een eitje bakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Dank u.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker eet smakelijk ik ga zo een eitje bakkenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
Vanavond feestje waarschijnlijk chaosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
KAOS!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond feestje waarschijnlijk chaosDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Is toch wat zo een die niet helemaal goed meer is er tussendoor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Hopelijk komen ze goed terecht en mogen ze moeder wel blijven zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die naast je zit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eten dan maar HCWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof iedereen maar liefde heeft voor zijn moeder.Don't follow me. I am lost too
.
DIe kleine kindjes welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach welnee.Don't follow me. I am lost too
.
Ach wel jaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Boeiuh
Boeien drijven in zee.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Gewonnuhhhhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap er nog steeds de toegevoegde waarde er niet van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor we het weten is het weer zoverquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor we het weten is het weer zover
♡♡♡♡![]()
De tijd gaat zo snel, de eerste maand zit er alweer bijna opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Metalmeeting?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heerlijk weer in Kaatsheuvel![]()
![]()
Hey ToT
Voor je het weet, zitten we achter de Gourmet.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
Volvreten.Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Mazibolk
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
ff terrasje pakkuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proost
Ik ga zo een bierproeverij doenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Omelet du fromanceThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan zo wel 💩 door de hoeveelheid alcohol die hier in zit
@mario390
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2024 12:32:16 ]![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Eenmaal weer in Nederland ga je linea recta naar een afkickkliniek toe?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:31 schreef Mazikeen het volgende:
Ik kan zo wel 💩 door de hoeveelheid alcohol die hier in zit
@:Mario390![]()
![]()
We hebben afgesproken. Wel even geen alcohol te nuttigen samenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Eenmaal weer in Nederland ga je linea recta naar een afkickkliniek toe?![]()
Thee
.
Dus alleen met anderen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben afgesproken. Wel even geen alcohol te nuttigen samenOf in je uppie?
![]()
![]()
Lekker weertje koekepeertjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaaaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier schijnt de zon
.
Zelfs warm in de zon
.
Dat doe je regelmatig tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben afgesproken. Wel even geen alcohol te nuttigen samenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
LolDon't follow me. I am lost too
.
Nee mijn man en ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus alleen met anderen?Of in je uppie?
![]()
![]()
LolDon't follow me. I am lost too
.
Lol lolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dubbele lolDon't follow me. I am lost too
.
Lekker hoor
.
Die zon
.
Hallo
.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Cold as ice.Don't follow me. I am lost too
.
Samen zijn
.
Wel alleenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee SAMEN drinken jullie geen alcohol meer...![]()
Nee grapje
Proost![]()
@Dotteke Ja dit is een nieuwe![]()
Kloptquote:
.
Altijd een feestje.Don't follow me. I am lost too
.
Whut? Geen lauwe halve liter pauper bier?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wel alleen![]()
Nee grapje
Proost![]()
[ afbeelding ]
@:Dotteke Ja dit is een nieuwe
Mijn man wel. Maar ik had even trek in een cocktail foefiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Whut? Geen lauwe halve liter pauper bier?![]()
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wel alleen![]()
Nee grapje
Proost![]()
[ afbeelding ]
@:Dotteke Ja dit is een nieuwe
Gisteren bij de grieo kregen wij een ouzo zo jammer ik durfde het niet aan en die naast mij en tegenover mij dronken wijn die ik ook lekker vond. En daar zat ik met mijn spa rood
Vrouw3 ben je rijke tate geworden ineens ofzoquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mijn man wel. Maar ik had even trek in een cocktail foefieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oeeee anisquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit
Gisteren bij de grieo kregen wij een ouzo zo jammer ik durfde het niet aan en die naast mij en tegenover mij dronken wijn die ik ook lekker vond. En daar zat ik met mijn spa rood
Ja man loterij gewonnen, je weet tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouw3 ben je rijke tate geworden ineens ofzo
Mijn man heeft deze![]()
![]()
Lekker bolken tijdens het zuipen of zuipen tijdens het bolken
Rare vraag misschien, maar wie zijn de FA's? Ik vind nergens een lijstje.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat weet niemand. Die info is geheimer dan wie JFK echt vermoord heeftquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef Speklap3000 het volgende:
Rare vraag misschien, maar wie zijn de FA's? Ik vind nergens ee nlijstje.
ohquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Die info is geheimer dan wie JFK echt vermoord heeftmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom wil je Dat wetenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef Speklap3000 het volgende:
Rare vraag misschien, maar wie zijn de FA's? Ik vind nergens een lijstje.![]()
![]()
Ja tochquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker bolken tijdens het zuipen of zuipen tijdens het bolken![]()
Mijn man moet soms zakelijke shit beantwoorden. Irritant wel. Dus dan bolk ik cocktails en bier![]()
Kijk bij de index.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef Speklap3000 het volgende:
Rare vraag misschien, maar wie zijn de FA's? Ik vind nergens een lijstje.Don't follow me. I am lost too
.
Ja dat heb ik gedaan, maar staat gewoon FA's als moderators, niet wie dat zijnquote:
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Murp, Straatcommando. GGMM Netsplitter, Sked, Opa.Bakkebaard, Pharkusquote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:00 schreef Speklap3000 het volgende:
Rare vraag misschien, maar wie zijn de FA's? Ik vind nergens een lijstje.
Achter straatcommando moet een . dus Straatcommando.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar staat gewoon FA's als moderators, niet wie dat zijnDon't follow me. I am lost too
.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: