Nu snap ik hetquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Google translate, Kree - naar - Nederlands: "Denken jullie dat Kree toch weer aan een relatie moet beginnen? Ik vind het vrijgezelle leven erg fijn, maar mis het hebben van een relatie wel heel erg."
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga naar tinder of schrijf je in voor Married at the firsth side
Ah gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hebben afgesproken met vrienden, daar trokken we veel mee op toen we nog hier woonde. Dus veel eten en denk dat ik voor sangria ga vandaag ipv bier
Ga naar de kroeg. Zat vrijgezellen vrouwen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahaha
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
eugh ik denk echt zou het beter doen met vriendin, maaaaaar vind die klik maar nergens. hahaha
doe ik hier...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ik
Vrouwen houden ook niet zo van mannen die veel drinken.
ALs je echt een vrouw wil moet je er meer op uit of zoals ik zei inschrijven ergens om een date te krijgen
Ja aan jou de keus wat je gaat doen, het komt je niet aanwaaien. Hier ga je geen vrouw vinden denk ik.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik hier...
ik doe er ook geen moeite voor al paar jaar niet. maarre ik ben hoewel alles ok nu, niet iemand om alleen te zijn denk. en tjaaaa als je 40 bent???
Leeftijd maakt niks uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik hier...
ik doe er ook geen moeite voor al paar jaar niet. maarre ik ben hoewel alles ok nu, niet iemand om alleen te zijn denk. en tjaaaa als je 40 bent???
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, als je bij een vrouw net zo doorklets als je hier doet dan zal het moeilijk worden denk ik
Vrouwen houden ook niet zo van mannen die veel drinken.
ALs je echt een vrouw wil moet je er meer op uit of zoals ik zei inschrijven ergens om een date te krijgen
klopt en weet ik, maar ben onwijs verlegen enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja aan jou de keus wat je gaat doen, het komt je niet aanwaaien. Hier ga je geen vrouw vinden denk ik.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!
Internationaal zoeken kan ook altijd nog!quote:
Dat moet je gescheiden houdenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En laat bij een date nooit weten wat je FOK!-naam is!
Uit Thailand of Chinaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Internationaal zoeken kan ook altijd nog!
Misschien een Oekraïense schone bij hem laten schuilen voor de oorlog enzo.
Ow en stoppen met roken. Heb 3 vrijgezellen vriendinnen, van rond de 40. En die willen geen mannen die roken en drugs gebruiken. Drankje op z'n tijd maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en weet ik, maar ben onwijs verlegen enzo.
Bij Thaise moet je eerst kijken of ze geen adamsappel heeft!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Uit Thailand of China![]()
Maar daar moet je wel mee oppassen.
Details zijn wel belangrijkquote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij Thaise moet je eerst kijken of ze geen adamsappel heeft!
Maar je moet ook weten wat voor vlees je in de kuip hebt; voor je het weet zit je met jouw inkomen haar hele familie tot aan je dood te onderhouden.quote:
Ja, dat is een maat van me overkomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet ook weten wat voor vlees je in de kuip hebt; voor je het weet zit je met jouw inkomen haar hele familie tot aan je dood te onderhouden.
Dat ie mag smakenquote:
Bijzonder ontbijtvoorkeurquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
Ben hier pasta en broccoli aan het koken voor Mini-ToT's ontbijt!
Een goed beginquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
Ben hier pasta en broccoli aan het koken voor Mini-ToT's ontbijt!
Hij weet dat hij alleen chips krijgt na warm eten, dus wil hij nu warm eten!quote:
Kale pasta!quote:
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"quote:
Op die manierquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"
Als hij met 2x een klein handje chips op een dag 2x groenten eet, heb ik daar wel vrede mee.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet dat hij alleen chips krijgt na warm eten, dus wil hij nu warm eten!
Dan krijgt hij gewoon een klein beetje chips er na, een klein handje.
Snap het, choose your battlesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk, ik wil dat hij overdag eigenlijk niet snoept of chips eet; dat mag 's avonds na het avondeten wel een keer, voordat hij naar bed gaat. Maar hij is sowieso geen goede eter, zeker groenten gaat heel slecht. Hijzelf heeft de conclusie getrokken van: "Oh, ik krijg alleen chips na het warme eten? Dan wil ik nu warm eten!"
Als hij met 2x een klein handje chips op een dag 2x groenten eet, heb ik daar wel vrede mee.
Ow hij weet heel goed dat bij papa Nee ook echt Nee is hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahaha
Hij heeft je nu al om zijn vinger gewonden. Slim.
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.quote:
Ligt aan hoe dicht je bij de grens woont ;-)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |