Is daar wat te doen dan?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
We zaten hier aan een dagje Duitsland te denken, maar mevrouw ToT ligt nog te slapen vanwege haar avonddienst en wil zo ook nog naar de sportzaal gaan, dus weet ik niet of Duitsland er nog van gaat komen.
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ligt aan hoe dicht je bij de grens woont ;-)
Neuh maar het is eindelijk een beetje zonnig weer en we willen een historisch stadje bezoeken. Doen we wel vaker, met name 's zomers.quote:
Poe.. klinkt niet haalbaar met je eerdergenoemde zaken..quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.Iets van 3 uur heen en 3 uur terug of zo.
Ff naar het zwarte woud.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh maar het is eindelijk een beetje zonnig weer en we willen een historisch stadje bezoeken. Doen we wel vaker, met name 's zomers.
Als je een goede schnitzel met een fatsoenlijke goud gele bak bier wil hebben moet je er wel stukkie voor scheuren over de Autobahnquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
10 minuutjes, maar we willen diep Moffrika in rijden.Iets van 3 uur heen en 3 uur terug of zo.
Whehe!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een goede schnitzel met een fatsoenlijke goud gele bak bier wil hebben moet je er wel stukkie voor scheuren over de Autobahn
Toeristische plekken moet je dan ook immer vermijden als de pest. Daar komen enkel ongeschoolde paupers op af die niet eens door hebben dat ze bezeikt wordenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Nou goed eten kan prima net over de grens, en ver over de grens heb je ook waardeloos eten waar je grof voor moet dokken als je naar echte toeristische plekken gaat.
7e?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent nog net op tijd voor je 7e ontbijt genot
Dat is correct en tevens juistquote:
Ehhhhquote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Om 10:40 is het tijd voor het 8e ontbijt
Ik weet niet meer waar we de laatste keer waren, maar het was een klein plaatsje met een paar leuke gebouwen, maar om 50 meter stond er wel een draai- of zweefmolen, en als je daar met kinderen bent, moeten ze natuurlijk overal in. Kan alleen met cash betalen dus moet je eerst pinnen en een deel van dat geld uitgeven aan ijsjes, een restaurant of souvenirs zodat je kleingeld hebt voor die draaimolens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toeristische plekken moet je dan ook immer vermijden als de pest. Daar komen enkel ongeschoolde paupers op af die niet eens door hebben dat ze bezeikt worden![]()
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
Je bent nog net op tijd voor je 7e ontbijt genot
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!
Dat klinkt als scam 101quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar we de laatste keer waren, maar het was een klein plaatsje met een paar leuke gebouwen, maar om 50 meter stond er wel een draai- of zweefmolen, en als je daar met kinderen bent, moeten ze natuurlijk overal in. Kan alleen met cash betalen dus moet je eerst pinnen en een deel van dat geld uitgeven aan ijsjes, een restaurant of souvenirs zodat je kleingeld hebt voor die draaimolens.
Zal gauw starten dan!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg voeding binnen krijgen!
Ja en daar gingen we dus een biefstukje eten waar nog allerlei extra kosten bij bovenop kwamen zoals die mayo enzo. Ik weet niet wat het nog meer was, maar we waren iets van ¤100 kwijt voor ieders een aardig biefstukje met wat er bij. Niets echt heel bijzonders.quote:
Aah Brad is afgevallen?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ontbijt was weer lekker. Nu jurkje aan en wandelen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht HEEL even dat deze post van DerRabbit was vanwege die post over 7e ontbijt, en ik had meteen dit voor ogen:
Vandaag wel even het resultaat delen in de groepsapp! Gister is mario helemaal gek gegaan omdat je het niet gedeeld had!quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag wel even het resultaat delen in de groepsapp! Gister is mario helemaal gek gegaan omdat je het niet gedeeld had!
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht HEEL even dat deze post van DerRabbit was vanwege die post over 7e ontbijt, en ik had meteen dit voor ogen:
Geniet er van!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is heerlijk weer in Kaatsheuvel
quote:
Zo fijn dat iedereen kinderen mag makenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Zielig zeg voor die kleine
Politie arresteert Amerikaanse moeder die peuter slechts een luier laat dragen bij vrieskou
https://www.telegraaf.nl/(...)-dragen-bij-vrieskou
Zo'n mama mis je vast nier.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Ja te erg dit sneu voor de kids en nu moeten ze mama ook nog missen
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |