O dacht dat het een goede slaper was, jij bent altijd vroeg en hij slaapt altijdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil geen chago man![]()
Hij slaapt al maanden slecht, dus hij pakt zijn rust nu.
K ben bb nieuws aan het checken tussendoor
Ja in vakantie slaapt hij goed. Ik moet gewoon heel het jaar door op vakantiequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het een goede slaper was, jij bent altijd vroeg en hij slaapt altijd
Stel het hem voor. Maar ben dan bang dat hij slapelozenachten gaat krijgen omdat er geen geld in het laatje komtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja in vakantie slaapt hij goed. Ik moet gewoon heel het jaar door op vakantie
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als complimentquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee jij bent niet goed.
Vind het prima zo
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als compliment
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 8888 dagen geregistreerd Fok!ker en dat jij mij niet goed noemt zie ik als compliment
Volgens mij weet hij de uren, de minuten en de sec ook nog wel of niet @Harriequote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Jezus waar je op let
Gefeliciteerd dan maar
nah lang verhaal waar ik beetje over ben. maarre voel me soort van niet genoeg voor relatie orzo.quote:
tijd. voor een frisse look?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.
Nee ik dacht laatste eens kijken hoeveel dagen en toen was het bijna 8888 daarom weet ik dit. Verder boeit het me geen reet, gewoon bier drinken vandaagquote:Op zaterdag 27 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij de uren, de minuten en de sec ook nog wel of niet @:Harrie
hahaha er gaat altijd wel wat van af, altijd leuk die opmerkingen weer ;')quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:06 schreef kree het volgende:
ik ben helemaal haren aap trouwens nu, heel geen tijd mee maar zal ff me kapper bellen voor maandag.
Goedemorgen Charly.quote:
Gewoon op naar het 8888 ste biertjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 09:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik dacht laatste eens kijken hoeveel dagen en toen was het bijna 8888 daarom weet ik dit. Verder boeit het me geen reet, gewoon bier drinken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |