Noa ineens een zwarte anaconda in zijn nek.quote:
De broer van Rotjoch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Normaalste PSV'er op het internet.
En het werkte nog best aardigquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren eigenlijk in de veronderstelling dat het een soort 5-3-2 was maar lees nu dat Bert 'gewoon' op rechtsbuiten stond. Gelachen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat de VAR op basis van de beelden niet duidelijk kan zien of het wel of geen overtreding was, wil niet zeggen dat de scheidsrechter tot diezelfde conclusie zou komen. De beelden maken duidelijk dat er contact was tussen verdediger en aanvaller. Dat zou toch al voldoende reden moeten zijn om de scheids de beelden te laten zien? Dan daarbij zijn er tal van situaties waarbij de bal geraakt wordt maar dat de tackle dusdanig is, dat het toch gewoon een overtreding is. Dat een verdediger OOK de bal raakt maakt het nog geen feit dat het geen overtreding KAN zijn.
De regel is dat voor een VAR-ingreep de fout ‘clear and obvious” moet zijn. Dat het een overtreding KAN zijn is niet voldoendequote:Op donderdag 25 januari 2024 07:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat de VAR op basis van de beelden niet duidelijk kan zien of het wel of geen overtreding was, wil niet zeggen dat de scheidsrechter tot diezelfde conclusie zou komen. De beelden maken duidelijk dat er contact was tussen verdediger en aanvaller. Dat zou toch al voldoende reden moeten zijn om de scheids de beelden te laten zien? Dan daarbij zijn er tal van situaties waarbij de bal geraakt wordt maar dat de tackle dusdanig is, dat het toch gewoon een overtreding is. Dat een verdediger OOK de bal raakt maakt het nog geen feit dat het geen overtreding KAN zijn.
Het jaar is nog maar 25 dagen oud, maar welke bom is er exact ontploft? Je mag na een nederlaag niet gefrustreerd of boos zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje het zit PSV 1 keertje tegen dit jaar en de bom is meteen ontploft.
Wat een enge club is het toch.
Haha, dat jankgezicht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Haha zie nu net die persco van Bosz
Bosz was 90 minuten theatraal bezig en dan gaan ze Slot vergelijken met Simeonequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vond dat moment dat Slot met Simeone werd vergeleken nog pijnlijker wat was dat dan
En verder over de pingel, sluit me bij Mats aan. Hebben gewoon echt geluk gehad.
Zolang het geen extreem harde tackle is, is het juist wel voldoende om eerst de bal te raken. Het maakt dan niks uit of je ook nog de man raakt. Dat zou wat zijn zeg. Krijg je een soort zaalvoetbal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:32 schreef Pistolero het volgende:
Ja, dit was wel een overtreding + penalty. Maar goed, ook leuk om de walgelijk incompetente Higler eens een keer mee te hebben. En de meltdowns van Lang en consorten zijn helemaal prachtig.
Ik snap alleen niet zo goed waarom iedereen doet alsof het geen overtreding is omdat Wieffer mogelijk eerst een heel klein beetje van de bal raakt. Zo werken de regels helemaal niet.
Het was vooral de gedachte om Dest op te vangen. Vanuit die optiek was Nieuwkoop niet zo gek. Dilrosun of Paixao hadden nooit die meters gemaakt. Aanvallend vond ik wel dat we een speler miste.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het werkte nog best aardig
Vond de uitleg van Slot voor de wedstrijd wel vreemd want hij deed alsof de enige andere kandidaat op rechtsbuiten Dilrosun was en die kon blijkbaar geen 90 minuten spelen. Helaas vroeg Hansie niet door waarom ie Paixao dan niet op rechts zette en 1 van z'n 2 linksbuitens op de bank erin.
Als toetje de tranen van de psv fans erbij.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik sla vandaag al mijn maaltijden over en leef op de tranen van met name Lang. Wat een vreselijk slechte verliezers daar zeg, maar wel erg vermakelijk
Hij kreeg in de eerste helft toch 3 of 4 prima voorzetten voor het doel. En uit de kluts nog een pass op Gimenez die er helaas net te weinig mee deed.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zolang het geen extreem harde tackle is, is het juist wel voldoende om eerst de bal te raken. Het maakt dan niks uit of je ook nog de man raakt. Dat zou wat zijn zeg. Krijg je een soort zaalvoetbal.
Volgens mij quote je hier de verkeerde.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kreeg in de eerste helft toch 3 of 4 prima voorzetten voor het doel. En uit de kluts nog een pass op Gimenez die er helaas net te weinig mee deed.
Gelukkig mogen we snel weer gaan genieten van MintehGod.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het was vooral de gedachte om Dest op te vangen. Vanuit die optiek was Nieuwkoop niet zo gek. Dilrosun of Paixao hadden nooit die meters gemaakt. Aanvallend vond ik wel dat we een speler miste.
Het idee was vast dat ie aardige voorzetten kan geven en meeverdedigd, daarnaast ook bij elk balcontact kans op gebroken benen bij tegenstander. Maar eerlijk is eerlijk, dit was zijn minst slechte wedstrijd.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren eigenlijk in de veronderstelling dat het een soort 5-3-2 was maar lees nu dat Bert 'gewoon' op rechtsbuiten stond. Gelachen.
Dat kwam mede door de aard van de wedstrijd, De Jong kwam ook niet in het spel voor. Was echt Eén middenveld gevecht met bijna geen ruimtequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Geluk gehad gisteren, ik vind het ook wel een penal voor psv.
Giminez wel weer zwaar matig
Ja die heeft ook een leuke actie en daarna is het de rest van de wedstrijd een soort Bambi.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we snel weer gaan genieten van MintehGod.
Wel een speler die vrij snel al ook de nodige defensieve arbeid leverde, daar houdt Slot wel van.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja die heeft ook een leuke actie en daarna is het de rest van de wedstrijd een soort Bambi.
Mooie speler voor de laatste 15 minuten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een speler die vrij snel al ook de nodige defensieve arbeid leverde, daar houdt Slot wel van.
Jullie staan bovenaan in de competitie met 10 punten voorsprong.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het jaar is nog maar 25 dagen oud, maar welke bom is er exact ontploft? Je mag na een nederlaag niet gefrustreerd of boos zijn?
Enge wereld is het toch.
Nee, ik ben blij als die jongen straks weer basis staat. Helaas zegt dat best veel over de rest.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooie speler voor de laatste 15 minuten.
Sorry, maar ik weet zeker dat men zich scheel heeft gelachen om hem bij Atletico en Celtic. Valt over zijn eigen benen, of rent over de achterlijn. Hij is snel, dat wel. Met hem erbij spelen we vaak zo onrustig. Dilrosun tegen een kleine club is prima, hij heeft die ene voorzet die hij telkens doet. Tegen een PSV weet men al wat ie doet, maar een RKC laat hem toch die voorzet geven. Igor heeft ook een aardige voorzet op rechts, maar kan op links beter een actie maken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij als die jongen straks weer basis staat. Helaas zegt dat best veel over de rest.
Zo'n heel verhaal afsteken en dan met blind paard Manhoef als optie aankomen. Dat valt toch niet echt serieus te nemenquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik weet zeker dat men zich scheel heeft gelachen om hem bij Atletico en Celtic. Valt over zijn eigen benen, of rent over de achterlijn. Hij is snel, dat wel. Met hem erbij spelen we vaak zo onrustig. Dilrosun tegen een kleine club is prima, hij heeft die ene voorzet die hij telkens doet. Tegen een PSV weet men al wat ie doet, maar een RKC laat hem toch die voorzet geven. Igor heeft ook een aardige voorzet op rechts, maar kan op links beter een actie maken.
Ja, die rechterkant is wel een probleem. Walemark laat bij Heerenveen zien dat ie geen toekomst heeft bij Feyenoord, ik had een strik gedaan om Dilrosun, zijn salaris vrijgemaakt en voor dat geld Manhoef aangeschaft. Die is 3,5 miljoen, misschien niet meteen beter dan wat we hebben (al komt ie in Football Manager telkens bij Man City, haha), maar kost minder salaris.
Slory komt eraan, klopt het dat ie zijn contract niet wil verlengen?
Dilrosun is veel te duur.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n heel verhaal afsteken en dan met blind paard Manhoef als optie aankomen. Dat valt toch niet echt serieus te nemen
Precies de reden dat hij nog bij Feyenoord speelt. Gewoon maar even een strik doen om een speler is makkelijk gezegd, het is geen football manager.quote:
Haha, helaas niet. Nee, Dilruson zelf snap ik wel, lekker veel verdienen met af en toe een wedstrijdje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies de reden dat hij nog bij Feyenoord speelt. Gewoon maar even een strik doen om een speler is makkelijk gezegd, het is geen football manager.
Kloptquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij quote je hier de verkeerde.
Goed punt, tis maar de bekerquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jullie staan bovenaan in de competitie met 10 punten voorsprong.
Gewoon niet zo janken. Small club behavior.
Alsnog staat het niet voor de huidige nummer 1 van de Eredivisie en achtste finalist CL. Vandaar ook mijn opmerking: small club behavior.quote:
Mwah, het feit dat hij nog aan de bak komt zegt dat het niet verkeerd zit met zijn trainingsarbeid. Ik vind hem op het veld ook zeker bewijsdrang tonen. Dat gezegd hebbende is het bewezen middelmaat voor hoe duur hij is en ben ik blij als Minteh en zelfs de Bak er weer zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, helaas niet. Nee, Dilruson zelf snap ik wel, lekker veel verdienen met af en toe een wedstrijdje.
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zegquote:Op donderdag 25 januari 2024 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Haha zie nu net die persco van Bosz
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zeg
Bedankt voor je mening.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alsnog staat het niet voor de huidige nummer 1 van de Eredivisie en achtste finalist CL. Vandaar ook mijn opmerking: small club behavior.
Een keertje verloren, kan gebeuren, en nu weer door
Is Slot ook een walgelijke man? #DTVquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijke man als het eeuwige maskertje afgaat.
Wel een stuk minder pedant dan professor meester Bosz die tegen zijn volgelingen praat alsof ze totaal achterlijk zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Slot ook een walgelijke man? #DTV
Ik vond die hele ragequit bij PSV de laatste tien minuten sowieso wel opvallend. Terwijl Feyenoord toch wel moegestreden oogde en doorgaans niet heel sterk is in de wedstrijd dood spelen. Het is jammer dat het verschil nu al tien punten is, dat lijkt mij echt te veel, maar bij achterstand is PSV nogal labiel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Past prima bij PSV, zo blijkt. De tering zeg
Gewoon een slechte verliezer wat voor dat hele lampengat telt, janken na de eerste nederlaag in tijden, ik hoop dat ze er nog meer gaan krijgen en kunnen blijven janken, kut clubquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook mooi alle reacties over de VAR, dat het een Feyenoorder zou zijn omdat ie in Capelle aan den IJssel geboren is. Noa Lang is ook in Capelle geboren en wat een Feyenoorder is me dat toch zeg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon een slechte verliezer wat voor dat hele lampengat telt, janken na de eerste nederlaag in tijden, ik hoop dat ze er nog meer gaan krijgen en kunnen blijven janken, kut club
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook mooi alle reacties over de VAR, dat het een Feyenoorder zou zijn omdat ie in Capelle aan den IJssel geboren is. Noa Lang is ook in Capelle geboren en wat een Feyenoorder is me dat toch zeg.
Mwah, nu is Slot ook niet vies van zeuren over arbitrale beslissingen in ons nadeel maar echt dat woedende gedoe zie je niet bij hem. Bij Vitesse misdroeg Bosz zich ook vaak genoeg langs de zijlijn en is daar vrij regelmatig voor geschorst geweest dacht ik, alleen als je alles wint heb je weinig te klagen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is Slot ook een walgelijke man? #DTV
Zou z’n moeder nog trots zijn?quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen dus gewoon concluderen dat er enkel walgelijk volk uit Capelle komt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Of wat dachten we van Capellenaar Nick Viergever die bij Ajax, PSV, Sparta, Utrecht en AZ heeft gespeeld en graag meezong met het kutkakkerlakken lied.
Maar goed, de meeste van mijn klasgenootjes waren inderdaad wel Feyenoorders, dus ik denk toch dat het een complot van de KNVB was.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
We kunnen dus gewoon concluderen dat er enkel walgelijk volk uit Capelle komt.
Als iemand die alleen werkt in Capelle kom ik hier goed weg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, enkel op de voetbalvelden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het er dus zeker geen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
CAPELLENAAR Ruperti gaf toen overigens die pingel in de arena niet, overtreding op Dessers.
Blijkt het dus 'gewoon' een matige scheids/VAR te zijn.
Pedante man. Als hij wint doet hij heel relax en alsof het komt door zijn fantastische trainers kwaliteiten. Verliest hij gaat die heel naar doen en doet hij alsof iedereen behalve meester professor Bosz het fout ziet. Hoe die gisteren na zijn eerste nederlaag los gaat tegenover een journalist alsof het een kind van 4 is dat is gewoon genant.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima, maar realiseer je dan wel dat ik er hetzelfde mee doe als deze keer.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Bij de volgende inconsistente slachtofferpost geef ik weer mijn mening.
Jeetje zeg!quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Prima, maar realiseer je dan wel dat ik er hetzelfde mee doe als deze keer.
Nee, scheidsrechters geven sinds dit seizoen (of was het vorig seizoen) geen commentaar meerquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:55 schreef Elan het volgende:
Toch was ik wel benieuwd geweest naar de uitleg van Higler. Feit dat het zo stil blijft geeft wel aan dat hij waarschijnlijk ook wel inziet dat hij fout zat.
Tahamata heeft er een pleintje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet officieel dan want ik zie en hoor Nijhuis overal en nergens dat nog steeds wel doen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, scheidsrechters geven sinds dit seizoen (of was het vorig seizoen) geen commentaar meer
Die zoekt media op, maar scheidsrechters geven nauwelijks meer uitleg na een wedstrijd. Volgens mij was Nederland ook het enige land dat dat deed. Deed de discussie vaak ook weinig goeds.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet officieel dan want ik zie en hoor Nijhuis overal en nergens dat nog steeds wel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |