Als je eerst de bal raakt en daarna de enkel breekt is het doorgaans weer wat anders.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is sowieso wat grijs gebied. Als eerst de bal raken dan de tegenstander de maatstaaf is. Hoezo kreeg Berghuis dan rood tegen Marseille. Die raakte overduidelijk eerst de bal dan pas de man.
Ik snap het niet meer
Waarom was het dan geen corner?quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je eerst de bal raakt en daarna de enkel breekt is het doorgaans weer wat anders.
Wat een halfgod h?quote:
Omdat de VAR geen corners toekentquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:37 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Waarom was het dan geen corner?
Als ik jullie moet geloven zijn de desbetreffende enkels dan wel reglementair gebroken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je eerst de bal raakt en daarna de enkel breekt is het doorgaans weer wat anders.
Omdat hij het standbeen van zijn tegenstander klemde met een schaar. Das altijd rood, zo ontstaan zware blessures.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is sowieso wat grijs gebied. Als eerst de bal raken dan de tegenstander de maatstaaf is. Hoezo kreeg Berghuis dan rood tegen Marseille. Die raakte overduidelijk eerst de bal dan pas de man.
Lang raakt de bal voor de lijn nog met zijn hiel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:37 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Waarom was het dan geen corner?
Nu maak je je er gewoon makkelijk vanaf want het is wel een valide vraag.quote:
Tuurlijk kerel😅😅quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lang raakt de bal voor de lijn nog met zijn hiel.
Los van het hele verhaal is het natuurlijk ook een groot subjectief circus.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat hij het standbeen van zijn tegenstander klemde met een schaar. Das altijd rood, zo ontstaan zware blessures.
Kijk de herhaling zelf maar terugquote:Op woensdag 24 januari 2024 23:48 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Dit bewijst dus echt helemaal niks. Totaal niet te zien of hij de bal nog raakt.
Moah en dat ziet Higler? De grens staat aan de andere kant. Overigens raakt hij 'm wel vrij lelijk op zijn linkervoet. Zo ontstaan ernstige blessures hoorde ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kijk de herhaling zelf maar terugvanaf 4:30
Ja, komt wel weer, dat komt wel eens voor bij redelijk jonge spitsen. Bij oude spitsen ook.quote:
Dat vind ik in deze situatie niet, eigenlijk. Het is geen strafschop als Wieffer eerst de bal raakt, en wel een strafschop als hij eerst Lang raakt. Het eerste is hier het geval. Met een beetje fortuin landt de bal via de hiel van Lang achter waardoor het zelfs een doeltrap is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los van het hele verhaal is het natuurlijk ook een groot subjectief circus.
Ik denk niet dat Slot het niet ziet zitten in Ivanusec, maar dat die mentaal ook even een slechte fase heeft vanwege de teleurstelling dat het nog niet gaat zoals verwachtquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar ik weet ook niet hoeveel beter onze aanval kan. Zeker nu al onze aanvallende wissels zo’n beetje weg zijn (behalve Ivanusec, maar daar ziet Slot het totaal niet in zitten lijkt mij toch wel).
En ik vond Wieffer, Timber, Hartman en Trauner echt heel goed vandaag.
Het lag simpelweg erg dichtbij elkaar, net als vorig potje. Mooi dat wij nu aan het langste eind trekken, maar eerlijk gezegd had ik het liever andersom gezien. Ach, AZ verslaan en die beker is wel binnen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:17 schreef De_Pel het volgende:
Meer kansen gecreerd
Meer gevaarlijke kansen gecreerd
Meer doelpogingen gedaan
Meer schoten op doel
Meer corners mee gehad
In beide helften een hoger xG
Maar de VAR komt uit Capelle
Ja joh, leuk om nu effe het bloed onder de nagels vandaan te halen bij wat forumgekkies en calimerokampioenen, maar verder inderdaad gelijkopgaand, waarbij de gelukkigste heeft gewonnen. Net als de vorige edities dus.quote:Op donderdag 25 januari 2024 00:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lag simpelweg erg dichtbij elkaar, net als vorig potje. Mooi dat wij nu aan het langste eind trekken, maar eerlijk gezegd had ik het liever andersom gezien. Ach, AZ verslaan en die beker is wel binnen.
Ik weet het niet zeker. Ik denk dat hij de bal niet raakt. Maar het is niet duidelijk te zien. Dan is het terecht dat de VAR er af blijft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik in deze situatie niet, eigenlijk. Het is geen strafschop als Wieffer eerst de bal raakt, en wel een strafschop als hij eerst Lang raakt. Het eerste is hier het geval. Met een beetje fortuin landt de bal via de hiel van Lang achter waardoor het zelfs een doeltrap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |