Ohjee, zijn we nu alsnog niet door?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter is het niet met je eens.
En dan pak je een kaart, so what. In dit soort wedstrijden moet je dit gewoon doen. We zijn er vaak genoeg tegenaan gelopen tegen een irritante tegenstander. Hun 5x geel maar wel door.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mentaliteit ja, slimheid mmja nee... Ik denk dat er een boel mazzel met Higler bij zat hoor, ik zag echt een boel dom en onnodig gedoe waar zo een kaart voor gegeven had kunnen worden.
Daar gaat het toch niet om? Ik ben wel benieuwd of het buitenspel was, kan best. Misschien handig om de communicatie open te gooien zodat mensen weten waar er naar gekeken wordt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohjee, zijn we nu alsnog niet door?
nou enquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Pieter is het niet met je eens.
Niet helemaal eens, wel qua verhoudingen, maar het ging wel meer vanaf de zijkanten dan door het drukke midden heen. Ook door de opgestelde spelers, met Nieuwkoop en Paixao op de flanken was het veld toch groter dan met Ivanusec en Stengs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
Beetje zelfde wedstrijd als eerder dit seizoen, al viel nu het kwartje de andere kant op
Aanvallend was het te weinig wel hoor, maar het lag dicht bij elkaar. Net als de vorige pot overigens. Deze teams schelen niet veel. Net als vorige wedstrijd had het net andersom kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het echt een heel goede wedstrijd van ons tegen een zeer gelijkwaardige tegenstander. Heel hoog tempo en ook lekker peper in de reet in de duels. En vandaag hadden we het windje mee!
Dat is inderdaad het verhaal wat wij altijd tegen krijgen. Zo van er is 90 minuten niet alleen 1 moment.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef alopio het volgende:
Maar buiten die pingel, hoeveel kansen heeft PSV nu gehad? 2 van til? Misschien 3? Verdedigend stonden wij gewoon prima. Aanvallend waren we beiden niet best. Maar PSV kon ons ook niet onder druk zetten. Wedstrijd werd vooral op het middenveld gespeeld. Dit was ook een goede 0-0 wedstrijd geweest.
Kan je van ons natuurlijk ook zeggen. Zou zeggen dat de kansen van Psv wel een stuk groter waren en wij enkel een paar keer via corners.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:44 schreef alopio het volgende:
Maar buiten die pingel, hoeveel kansen heeft PSV nu gehad? 2 van til? Misschien 3? Verdedigend stonden wij gewoon prima. Aanvallend waren we beiden niet best. Maar PSV kon ons ook niet onder druk zetten. Wedstrijd werd vooral op het middenveld gespeeld. Dit was ook een goede 0-0 wedstrijd geweest.
Die gaat straks echt in de finale scorenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een corners vandaag trouwens.
En wat was Gernot weer dichtbij.
Waar zie jij een voet geraakt worden danquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte daar niet van maar dit was een strafschop.
Wel mee eens, maar ik weet ook niet hoeveel beter onze aanval kan. Zeker nu al onze aanvallende wissels zo’n beetje weg zijn (behalve Ivanusec, maar daar ziet Slot het totaal niet in zitten lijkt mij toch wel).quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
I
[..]
Aanvallend was het te weinig wel hoor, maar het lag dicht bij elkaar. Net als de vorige pot overigens. Deze teams schelen niet veel. Net als vorige wedstrijd had het net andersom kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |