SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoorders![]()
(ik doe het maar, want PSV-fans zijn hier niet sportief genoeg voor)
Wellicht moet je zelf eens kappen met die voortdurende kansloze Stengs bashquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen de users die Trauner niet meer vinden kunnen even allemaal hun mond houden de komende weken.
Wat was ie goed he.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht moet je zelf eens kappen met die voortdurende kansloze Stengs bash
Higler is altijd een kut scheids.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met het cadeautje uit Zeist en de troostprijs.
Goed geflotenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel, de kans is er best wel nogquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:06 schreef Tjacka het volgende:
Wat zijn psvers slechte verliezers. Ik hoop dat jullie kampioen worden!
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:01 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning voor mijn Feyenoord vrienden (jullie weten wie) en @:dombohetolifantje1
Ook gelachenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Geluk dwing je af, hahaha Timber is geweldig
Zekerquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, de kans is er best wel nog
Leek mij een penalty inderdaad, maar ik had sterk de indruk dat vlak daarvoor die Mauro Junior buitenspel stond. Is alleen nergens herhaald, dus zou geen idee hebben of dat ook daadwerkelijk zo was, maar ik concludeerde dan maar dat de VAR heeft gezien dat het inderdaad buitenspel was en daarom niet ingegrepen heeft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef Haringkop het volgende:
Geen geweldige wedstrijd, maar weinig weggeven.
Wel gezwijnd met dat pingelmoment.
Nou ja, dat is ook wel een beetje de tendens in dit topic eigenlijk. De laatste tijd hebben we ook veel pechgoals tegen gehad maar hoorde je vaak dat dat ook een gebrek aan kwaliteit is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:07 schreef Haringkop het volgende:
Geluk dwing je af, hahaha Timber is geweldig
ach zal je zien dat je wint van az, maar er uit geflikkerd wordt door cambuur ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Proficiat mannen. Die prijs is wel binnen nu.
Ok. Bedankt hans.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpe analyse, kan zomaar eens waar zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Leek mij een penalty inderdaad, maar ik had sterk de indruk dat vlak daarvoor die Mauro Junior buitenspel stond. Is alleen nergens herhaald, dus zou geen idee hebben of dat ook daadwerkelijk zo was, maar ik concludeerde dan maar dat de VAR heeft gezien dat het inderdaad buitenspel was en daarom niet ingegrepen heeft.
Vond het aanvallend wel te weinig vandaag, we moeten we meer kunnen brengen tegen PSV.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het echt een heel goede wedstrijd van ons tegen een zeer gelijkwaardige tegenstander. Heel hoog tempo en ook lekker peper in de reet in de duels. En vandaag hadden we het windje mee!
Mentaliteit ja, slimheid mmja nee... Ik denk dat er een boel mazzel met Higler bij zat hoor, ik zag echt een boel dom en onnodig gedoe waar zo een kaart voor gegeven had kunnen worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:16 schreef alopio het volgende:
Wel te prijzen dat men nu ook op mentaliteit en slimheid een wedstrijd over de streep trekt. Was het goed? Nee, maar PSV heeft op 2 kansen van Til na ook niks gebracht. En als je dan 1-0 voorstaat 10 minuten voor tijd moet je net als een Atletico of Roma irritant gaan doen en zeker niet PSV nog kans op een slotoffensief geven.
Defensief goed, Gernot was gewoon weer heel erg goed vandaag, Bijlow red je ook gewoon 2x. Aanvallend matig, je mist goede buitenspelers en dus aanvoer voor Gimenez. Timber ook weer etg sterk
In de halve finale vliegen we eruit tegen Hercules.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:13 schreef snabbi het volgende:
[..]
ach zal je zien dat je wint van az, maar er uit geflikkerd wordt door cambuur ofzo
Higlerquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
Beetje zelfde wedstrijd als eerder dit seizoen, al viel nu het kwartje de andere kant op
Who would have thought dat PSV toch geen galacticos waren
Dit.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral een heerlijke tijd. Elke wedstrijd mag om 20.00
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:38 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dus gewoon buitenspel
Groetjes van de var
Maar dan kan je geen 2 wedstrijden op 1 avond uitzendenquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral een heerlijke tijd. Elke wedstrijd mag om 20.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |